Dienst Justitiële Inrichtingen
Review over Dienst Justitiële Inrichtingen van een medewerker

1 augustus 2018
In een tijd van bezuinigingen heb ik geleerd een probleem meer te zien als een mogelijkheid. Door posten en inzet van personeel efficiënter neer te zetten zonder dat dit al te veel ten koste ging van de kwaliteit heb ik samen met mijn collega’s successen geboekt. Als voorbeeld heb ik samen met twee collega’s een eigen digitaal plansysteem bedacht die meer overzicht en ruimte gaf om ons bezoek flexibeler in te plannen. Daarnaast zit ik in diverse werkgroepen en heb ik samen een dienstoverdracht systeem bedacht voor de afdelingen en voor de teamleiders beveiliging.
21 november 2020
Penitentiair Inrichtingswerker (voormalige medewerker) - Almere "White Power" Binnen
Organisatie is hiearchisch ingesteld en er wordt geen tegenspraak geacepteerd. Opdrachten zijn rigide waardoor er geen ruimte wordt geboden aan persoonlijke invulling. Rascisme in "Witte" Inrichtingen van DJI voert de boventoon en als je niet meedoet, val je snel buiten de boot.Ruimte voor innovatie door excecutief personeel is science fiction en is niet gewenst.
Pluspunten
Werkroosters zijn perfect
Minpunten
Geen innovatie, seksistisch, racistisch, hiearchisch
15 juli 2020
Administratief medewerker Bureau Management Ondersteuning (voormalige medewerker) - Nieuwegein
Het is erg lastig om PJI te gaan werken, omdat je overal goed moet opletten tegen gevaarlijk crimineel.
Pluspunten
Nvt
Minpunten
Machocultuur
8 mei 2020
Programmasecretaris (voormalige medewerker) - Den Haag
DJI heeft een ontzettend fijne en collegiale bedrijfscultuur. Collegae zijn over het algemeen geinteresseerd en behulpzaam.
Pluspunten
  1. Het is voor mij belangrijk om te zorgen voor een prettig samenwerkingsklimaat in een team. Dat betekent veel coaching en begeleiding van medewerkers e