Detalent

Detalent Reviews

Aardige tussenpersonen

Bij Detalent is er geen lopende band cultuur, de mensen bij Detalent kan je ook met dringende vragen bereiken in het weekend en hun antwoorden jouw dan graag. Ook zijn ze heel gericht naar de persoonlijke aanpak, ze weten wat er in je leven speelt (tot zover jij verteld) en ze vergeten dit ook niet zo gauw.

Professioneel en vriendelijk

Heel vriendelijk, ze helpen je van begin tot eind, van het zoeken naar de geschikte baan tot je helpen voorbereiden voor je sollicitatiegesprek. Ook als je al via hun werkt en tussendoor vragen hebt kan je ze altijd bellen

Persoonlijke aanpak en mooie mogelijkheden in de techniek

Bij Detalent hechten we veel waarde aan persoonlijk contact. Wie is de persoon achter het CV en wat zijn de drijfveren. Hiernaast staan we dagelijks in contact met onze klanten, bedrijven in de techniek en industrie. Op deze manier weten wij precies wat er in de markt speelt en waar er voor technici mogelijkheden liggen voor een mooie volgende carrièrestap die aansluit op de wensen.

Pluspunten

Persoonlijke aanpak en mooie mogelijkheden in de techniek

Professioneel en persoonlijk

Detalent is een professionele organisatie met een prettige persoonlijke aanpak. Ze kijken vanuit de kandidaat mee naar geschikte vacatures en passende werkomschrijvingen, en werken ook vanuit de opdrachtgever door alleen kandidaten voor te leggen die matchen met het voorgelegde functieprofiel. Op deze wijze ontstaan er tevreden dienstverbanden, altijd met de intentie tot een langdurig dienstverband.

Pluspunten

Persoonlijke aandacht, gerichte vacatures

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Detalent. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

4.8

5.0
5.0
4.7

Reviews over Detalent gesorteerd op locatie

• Detalent