Detailresult Groep

44: Detailresult Groep reviews van werknemers

Onregelmatige werktijden

Een bedrijf waar doorgroeien moeilijk is weinig duidelijkheid.

Verschrikkelijk

Iedereen die zijn jaar contract heeft gewerkt wordt eruit gegooid. 10 supermarkamagers op 1 locatie in 10 jaar tijd zegt genoeg

Goede collega's fijne werk omgeving

Een fijne werkomgeving waar je geen nummer bent en rekening gehouden wordt met de thuisbasis.

Pluspunten

Goede arbeidsvoorwaarden bonussen en compensatieregeling

Minpunten

Zelf laden van de wagen

Stressful, weinig doorgroei

Heb meerdere keren aangegeven om te willen doorgroeien binnen het bedrijf. Heb uiteindelijk mijn ontslag ingediend, zij wouden mij geen meer uren of een andere functie aanbieden

1 minuutje te lang pauze: 15 minuten correctie. Slechte werkmiddelen. Slecht CAO. Betalen gaat wel netjes op tijd.

Veel verloop door niet sociaal werkklimaat. Ingebrachte ideeën worden goed ontvangen, maar er wordt niets mee gedaan.

Pluspunten

Betaling op tijd.

Minpunten

Geen secundaire arbeidsvoorwaarden. 2 minuten te veel pauze is 15 minuten correctie, 13 minuten langer blijven wordt niet betaald

Hoge tijdsdruk

Bij het sollicitatiegesprek krijg je te horen dat je hoger op kan komen daar is geen spraken van.Zolang je je mond daar houdt en hard werkt is prima ga vooral niet in tegen een leidinggevende want dan lig je er gauw uit.Er heerst daar vooral veel vriendjes politiek.Vooral niet ziek worden ook dan lig je eruit.Als je 3 contracten hebt gehad en er een vast contract gegeven moet worden komen de leugens van de leidinggevende.Je zeurt je doet je werk niet goed teveel verzuim.Je krijgt dus geen vast contact.Als je nu daar begint ligt het uurloon op 9,70 voorheen was dat 11,15.Al met al ik raad dit bedrijf niet aan.

Pluspunten

Minpunten

Leugenachtige leiding gevende

Haantjes cultuur

Je moet wel sterk in je schoenen staan als je hier gaat werken! Toen ik daar werkte, werd de zwakste medewerker of de nieuwe medewerkers altijd wel gepest of geplaagd. ( Nog maar zacht uit gedrukt) Er zat ook veel verloop in de werknemers. Op een periode werd het zelfs gevaarlijk ! Omdat de elektrische pomp wagens met bepaalde jongens van de expeditie, expres naar jou toe zouden rijden en de laatste moment afwijken! Met ruimte voldoende op de werkvloer.Maar dat was dus twee jaar terug .Ik weet niet of dat nu zo is.Er zijn nog veel meer problemen achter de financiële stukje, maar daar dat blijft anoniem.En over het algemeen een Hoge werkdruk.

Pluspunten

Je leert veel nieuwe mensen kennen.

Good

Een goed bedrijf flexibele werktijden Communicatie is matig leuke werk omgeving en leuke collega's om een lolletje mee te maken en je moet stres bestendig zijn

Goeie werkomgeving

Ik heb vol time gewerkt bij Detailresult Groep Pluspunten Prima baan. Vaste rooster en aardige collega's en management team. Kan het zeker aanraden voor mensen die baantje dicht bij thuis zoeken. Minpunten Geen contractverlenging na een jaar.

Produtieve dagen

Er wordt hard gewerkt door iedereen. De werkdruk is aan de hoge kant. Er is nog geen open cultuur op de afdeling, maar daar wordt er hard aan gewerkt.

Pluspunten

gratis koffie

Minpunten

drukke dagen

slecht voor personeel

als je 1 minuut telaat inklokt word er een kwartier van je afgepikt ook al werk je een uur gratis wat ze vaak doen ook al is het niet waar ook laten ze je vaak drie minuten voor eindtijd stoppen zodat ze weer 10 minuten van je kunnen afpikken

Productieve omgeving

Grootboek is verdeeld over diverse afdelingen. Ik heb alles mbt kosten geleerd.

Goede sfeer

Hard werken voor weinig geld Leuke collega's veel wisseling van personeel. Als je het in je hebt genoeg doorgroei mogelijkheden.

Pluspunten

Sfeer

Minpunten

Verdienste

Uitstekende baan

Het is een leuke baan en goed te combineren met je studie. Er zijn leuke collega's aan het werk, waar je in de pauze een leuk gesprek mee kan voeren.

Pluspunten

Drinkwater

Minpunten

Hoge norm

Hard werken en veel gezeur

Ik heb hier enkele jaren gewerkt als operator productie in de broodbakkerij in Apeldoorn. De werkdruk is hoog, fysiek is het best zwaar en de ploegendienst (4 ploegen 4-4-4) is alles behalve sociaal. Voor je gevoel ben je alleen maar aan het werk, pauzes worden niet betaald en iets langer zitten is er niet bij. Als je in een week 40 uur aanwezig bent geweest werk je 5 dagen 7,25 uur per dag, wat je te weinig hebt gewerkt haal je in dmv ploegoverleg met een uur langer of eerder beginnen. Zo heb je regelmatig dagen van 9 uur te pakken. Qua werksfeer is het nooit lekker geweest in die jaren dat ik daar heb gewerkt, iedereen wil de baas zijn en dat is een probleem. Het bedrijf zou er goed aan doen om te stoppen met de 4 ploegendienst, en iets te doen aan de werksfeer, alleen dan krijg je weer goed gehumeurde mensen die dan weer plezier kunnen krijgen in hun werk, dat ontbrak er nog wel eens aan bij veel mensen. Of het desinteresse was weet ik niet, mensen waren vooral met elkaar bezig (in negatieve zin) maar niet met het product. Na wat aanpassingen zou ik deze werkgever aanraden.

Pluspunten

Zelfstandig werken en verantwoordelijkheden krijgen

Minpunten

Ploegenrooster, werksfeer

Heel slecht bedrijf als je ziek bent tot onslag

Het is een heel slecht bedrijf als je zoekt bent. Dan doen zij álles om je weg te krijgen dan pesten ze Je wel weg

Pluspunten

Minpunten

Ga er nooit werken

Facturatie DC's

Goed georganiseerd qua effectief werken, het vakgebied was echter gewoon niet mijn ding. Wel een goede manier om structuur aan te brengen in werk.

Pluspunten

Lekker eten in de kantine

Minpunten

Weinig begrip voor prive omstandigheden

slecht bedrijf

Ik kan niet veel goeds over dit bedrijf schrijven, mede door dat ik door het bewust toedoen van dit bedrijf, bijna, op het randje na, geheel arbeidsongeschikt ( invalide ) was geworden. Het bedrijf heeft lak aan veiligheid op de werkvloer, zodra het geld gaat kosten, daarnaast hebben zij ook lak aan de rij- en rust-tijden en leggen de verantwoording in zijn geheel bij de chauffeur zelf neer. Alles moet op tijd gereden worden, pauze's moeten onder het laden of lossen gedaan worden en mag blij zijn als je een bak koffie achter het stuur kunt drinken. Bij min-uren wordt men verplicht om 7 dagen in de week te rijden, of de min-uren worden bij vakantie-uren in mindering gebracht. Het werken bij dit bedrijf valt niet te combineren met privé en prive-omstandigheden, uiteindelijk zal relatie met familie en vrienden stuk gaan lopen. Met dit bedrijf valt ook geen enkele afspraak mee te maken, bij voorbaat wordt je op allerlei manieren voorgelogen, en binnen 10 seconden worden de afspraken in zijn geheel gewoon niet nagekomen en men zullen hoog en laag beweren dat helemaal geen afspraken zijn gemaakt. ( zelfs als het op papier staat ). De werksfeer is extreem onaangenaam, leidinggevende mensen worden aangesteld vanuit de werkvloer, echter zijn zij niet capabel genoeg om echt leiding geven en merkbaar dat het door vriendjespolitiek zijn aangesteld. Meeste leidinggevende zijn helaas ook de minst prettige en/of sociale collegae en hebben zichzelf omhooggewerkt met flinke dosis slijmen, liegen en bedriegen, en met door een keus te maken om collegae te kleineren. Dit is allemaal bekend -

Pluspunten

blij dat ik er weg ben

Minpunten

spijt dat ik ooit op gesolliciteerd heb

Productieve en gezellige werk omgeving

leuk bedrijf en veel jonge mensen er was veel te leren

Ballentent

Eerst is alles mogelijk en vervolgens worden de beste zelfs gedumpt

Pluspunten

Goede koffie

Minpunten

Te veel

Saai werk op een koude werkvloer, zonder sfeer. Wel goede arbeidsvoorwaarden en flexibiliteit

Het werk is heel saai. Ook is er totaal geen sfeer op de werkvloer en wordt er streng op je gelet. Iets te lang praten met je collega's en je krijgt het te horen. Communicatie met de teamleiders is lastig en luisteren niet vaak naar je. Verder goed salaris voor het robot werk dat je mag doen en ze zijn best flexibel qua werktijden, maar ik zou het niet aanraden om hier te gaan werken.

Pluspunten

Flexibel

Minpunten

Koude werkvloer, saai eentonig werk, geen goede communicatie tussen teamleiders en werknemers.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Detailresult Groep. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Detailresult Groep met

• Detailresult Groep