DELA

DELA: 12 reviews van werknemers

12 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 23 reviews

Aangeboden contracten

Je moet er een tweede baan bijnemen omdat DELA kleine contracten geeft. De 20 uren die je krijgt aangeboden per week worden over de hele week uitgesmeerd zodat het welhaast onmogelijk wordt er een tweede baan bij te nemen.

Prima collega's en leuke werksfeer, maar...

Welwillende collega's, echter een zwaar onderbetaalde baan als Allround Medewerker Crematorium/uitvaartcentrum. Te meer omdat je van verzorging overledene tot ovenist moet functioneren met zwaar emotionele belasting en hard rennen in de horeca in wisseldiensten en altijd beschikbaar zijn. Verzorgen lijk en broodjes smeren na elkaar is een slechte combi en dat voor een schamele 10 eu bruto? Schandalig gewoon!

Pluspunten

Prima collega's

Minpunten

Slecht betaald, werkdruk, bedrijfscultuur management, overbetaalde uitvaartverzorgers/leiders voor hun werkzaamheden.

niet wat je denkt. Commercieel

is anders dan je denkt. Alles draait om geld. Je mag niet kritisch zijn. Ja en amen zeggen.Hard werken en weinig verdienen.

Minpunten

lage verdiensten, weinig prive-leven

Heeft zelf 10 jaar bij Dela als drager gewerkt met ontzettend veel plezier..jammer dat wij weg moesten als drager..

Wel geleerd om bij een begrafenis ondernemer als Dela te werken en veel mooie begrafenissen mee gemaakt bij Dela en fijne samenwerkingen met collega.s en zal zo weer beginnen bij Dela als me vragen ??

Pluspunten

Soms maar niet altijd naar de dienst...

Minpunten

Samenwerking...

Goede werkgever

Goede werkgever, prima salaris, wel wordt de lat steeds hoger gelegd ook voor de ouderen die daar enige moeite mee hebben.

Pluspunten

Mooie baan de uitvaartzorg

Minpunten

Zwaar door voortdurend in een keurslijf te lopen en de emoties van nabestaanden.

gezellige afdeling met veel vrijheid

Veel contact met opdrachtgevers. Afwisselend werk Goede en sympatieke collega´s Zeer secuur werk verlangd.

leer bedrijf

Is een dankbaar beroep en heb veel geleerd bij de Dela! Collega's waren behulpzaam

nvt

Leuke werkgever met persoonlijke aandacht voor werknemers

Goede werkgever met vele mogelijkheden

Een zeer gevarieerde baan, waarin veel flexibiliteit word gevraagd. Ook moet je emotioneel stevig in je schoenen staan. Er worden alleen kleine contracten uitgegeven.

leuk en afwisselend

ik heb er met veel plezier gewerkt en ben er ook wijzer van geworden. Het is heel er afwisselend en geen dag is hetzelfde. Zo waren de tijden ook heel erg afwisselend, van een koffie tafel in de middag tot een rouwbezoek in de avond.

Pluspunten

Afwisselend

Minpunten

niks bijzonders

Een goede werkgever in het algemeen.

Per afdeling kan het GP to Work nog al verschillen. maar door de sterke ontwikkelingen en de verscherpte controle van de AFM was het de laatste jaren een baan die niet meer binnen de 40 uur paste.

Pluspunten

goede arbeidsvoorwaarden

Minpunten

geen mogelijkheden tot groei. een vlakke organisatie met veel specialisme

top bedrijf om te mogen werken

je kunt bij Dela je vak uitoefenen als bij geen enkel andere uitvaartondernemer

Pluspunten

veel

Minpunten

Stel een vraag over solliciteren of werken bij DELA. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3.7

• DELA