De Zorgcirkel

41: De Zorgcirkel reviews van werknemers

41 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 43 reviews

Gezellige werkomgeving, ontwikkeling en groei staat voorop.

Persoonlijke groei staat hoog in het vaandel, dynamisch en gezellig team.

Pluspunten

Leuk team

Minpunten

Personeelsbezetting

Heel slechte plek om te werken

Zeer slechte en oneerlijke collega’s. Veel roddelen.

Niet verwelkomd

Erg slordig geregeld. Communicatie blijkt hier duidelijk een verbeterpuntje te zijn en door de team ook totaal geen hartverwarmend gevoel gehad. Na 2 dagen ingewerkt te zijn stond ik er helemaal alleen voor, zonder ook hier maar iets over te hebben gehoord. Totaal geen empathie en begrip vanuit de management. Als je als student hier als bijbaantje wilt werken: doe het niet, want je wordt hier zo weer ontslagen als je door de weeks niet kunt werken. Ook als je dit aangeeft tijdens het sollicitatiegesprek gesprek. In totaal 4 keer gewerkt om vervolgens te horen dat ze niet verder met me willen, omdat ze iemand zoeken die elk moment beschikbaar kan zijn. Waarom is dit dan vanaf het begin niet aangegeven? Waarom werd er dan tijdens het sollicitatiegesprek begrijpelijk op mijn situatie gereageerd, als ze toch iemand zoeken die elke moment voor ze kan werken? Ik heb totaal geen verwelkomd gevoel gehad, zowel door de manager als door de team. En na 4 keer daar gewerkt te hebben om vervolgens te horen dat dit het niet gaat worden, vind ik onbegrijpelijk en onacceptabel. Er is mij beloofd dat ik hier door zou kunnen groeien, maar daar is duidelijk niks van waar als je al na 4 dagen te horen krijgt dat je niet meer hoeft te komen. Als student in de zorg ga je hier jezelf niet kunnen ontwikkelen en krijg je deze mogelijkheid niet. Hier wordt een kans van je ontnomen.

Zieke organisatie

Goed voorbeeld van een zieke organisatie. Te groot, te complex en ieder voor zich. Raad van bestuur speelt poppenkast. Zeggen dat ze de regio en de medewerker centraal hebben staan maar bepalen juist alles zelf. Heel veel opdrachten aan interimmers en externe (dure) bureaus!!! Alles wordt weg bezuinigd en wij als zorgmedewerkers moeten steeds meer zelf doen: weekend-avond en nachthoofden weg, recepties steeds minder, geen eigen technische dienst meer, restaurants weg. En iedereen werkt langs elkaar heen. Heel veel collega’s die er al heel lang werken zijn of gaan weg en duidelijk waarom. En straks gaan degene die dit alles veroorzaakt hebben doodleuk ergens anders de baas spelen en is er helemaal niets meer over van die mooie organisatie die het ooit was.

Je bent niet welkom als nieuwe collega

Collega’s? Die heb je de 1ste maanden niet. Je bent alleen. Collega’s misbruiken je. En de organisatie buit je uit (minimum loon met veel verantwoordelijkheden terwijl je ongeschoold bent) Ben je alert dan ben je lastig. Wil je iets toevoegen wat collega’s niet bevalt word je eruit gewerkt. Je moet het zelf maar uitzoeken. Inwerken? Geen up to date zorgdossiers. Geen tijd. Geen zin. Met als argument; alweer een nieuwe, alweer een uitzendkracht pfff wat een gedoe.

Werken bij deze organisatie heeft mooie en minder mooie dingen gebracht.

Werken bij deze organisatie heeft mooie en minder mooie dingen gebracht.

Pluspunten

Fijne collega’s

Pro-actief, alle mogelijkheden

Ik heb altijd in de zorg gewerkt. Dit werd mij te zwaar. Bij de Zorgcirkel de mogelijkheid gekregen om als Gastvrouw te beginnen. Ze kijken naar je competenties, wat je zelf wilt en denken in mogelijkheden. Een enkele keer word ik gevraagd om bij te springen in de zorg. Dat vind ik fijn. Je kan bij dit bedrijf doorgroeien als je dat wilt, ze bieden je alle mogelijkheden.Korte lijnen.

Pluspunten

allerhande opleidingen

Minpunten

zo als overal in de zorg, te kort aan personeel

Gezellige, dynamische werkomgeving met veel doorgroeimogelijkheden.

De Zorgcirkel is een dynamisch bedrijf, waar veel mogelijk is als het gaat om jezelf persoonlijk te ontwikkelen. Het leukste van mijn baan vind ik dat ik mijn creativiteit kwijt kan en dit ook gewaardeerd wordt. Ik ben even weggeweest bij De Zorgcirkel, maar ben binnen een jaar teruggekeerd. Toen ik een andere werkgever had, besefte ik mij hoe een fijne werkgever dit is.

Pluspunten

Bedrijfsfitness Mogelijkheid om mee te denken Persoonlijke ontwikkeling

Mooi werk/leeromgeving.Leuke collega'sLeuke en lieve Clienten

Ik werk sinds 3 maanden bij Hoeverstaete als Gastvrouw en ga per 1 februari de opleiding Helpende plus doen. Ik ga BBL opleiding volgen bij het Horizoncollege.Ik vind het een hele mooie kans en ben heel blij dat de Zorgcirkel mij dit heeft aangeboden.De werksfeer is heel goed en mijn collega's zijn allemaal behulpzaam.Het doelgroep vind ik ontzettend leuk en ik ga iedere dag met veel plezier naar mijn werk.

Gezellige werkomgeving met fijne collega's

Vanaf begin af aan voelde ik mij zeer welkom bij de Zorgcirkel. Prettige collega's, goede communicatie met elkaar. Veel doorgroeimogelijkheid waar ik ook gebruik van heb kunnen maken.

Pluspunten

Veel doorgroeimogelijkheid

Productieve arbeid en een gezellige werksfeerKom gezellig bij ons werken goed bedrijf

Ik vindt het leuk en goed bedrijfLeuke collega’s ,gezellige werksfeer

Pluspunten

Altijd gezellig

Uitdagende werkomgeving

Een fijne organisatie waar je uitgenodigd wordt om actief mee te denken en je ideeën serieus genomen worden. Werken als een team rondom de cliënt, dat vraagt creativiteit, maar die uitdaging gaan we aan.

Fijne werkplek met goede doorgroeimogelijkheden. Goede leercultuur.Leuke medewerkers en goede mix van medewerkers

warm welkom, alles goed geregeld voor de start van de werkzaamheden. Het is soms wel hard werken maar door de samenstelling van het team is dit in het geheel niet erg. Veel aandacht voor de individuele medewerker. Gewoon een fijne organisatie om voor te werken

Pluspunten

restaurant op locatie, werkkleding, ondersteuning bij digitale werkzaamheden

Minpunten

soms wat hoge werkdruk

Fijn werken in mooie dorpen.

Prachtige werkplek om te werken met fijne collega's. Collega's hebben onderling veel contact tijdens het werk. Waardoor je je gehoord en ondersteund voelt.Egmond en Heiloo zijn 2 leuke dorpen om in te werken.Er zijn veel verschillende ziektebeelden in de wijkzorg, waardoor je veel uitdaging hebt.

Pluspunten

Leuke sfeer binnen het team, Je voelt je niet alleen als je aan het werk bent, Uitdagende zorg. Veel waardering van clienten, Er zijn 2 bedrijfsauto's en een elektrische fiets beschikbaar

Minpunten

Openbaar vervoer naar Egmond aan Zee is niet optimaal.

Geen goede ervaringen en uiteindelijk gebleken trauma aan overgehouden

Elke locatie is anders in de dorpse huizen zijn ze niet geschikt voor werken met collega's van andere locaties, een grote kliek.personeel wat er langer werkt probeert het de nieuwe werknemers het zo lastig mogelijk te maken, veroordelen je op basis van roddels en Je kan niks goed doen, word gebruikt voor de vervelende klusjes, ze beledigen je, zijn continu aan het roddelen. Het is op de werkvloer niet gezellig Zodra er problemen zijn kan je bij niemand terecht. Leidinggevende maken beloftes niet waar ook al werk je je een slag in de rondte waardoor ik langdurig ziek ben geworden. Er is totaal geen structuur op de werkvloer, iedereen kan doen waar hij/zij zin in heeft en er is geen leidinggevende die het personeel ergens op aanspreekt Behalve als het hun uitkomt om te schaven in personeel want dan is elk kleine onenigheid een basis van ontslag waardoor je continue op je tenen moet lopen.Hygiënemaatregelen worden slecht nageleefd door haast en ik leef toch nu ook nog mentaliteit, waardoor voedselveiligheid niet gewaarborgd word voor de bewoners.Het personeel zich als een stel kleuters gedragen naar elkaar toe, laks zijn en heeft het personeel veel er ook moeite mee om zich respectvol naar de bewoners te dragen.Pesten en oneerlijkheid naar elkaar toe is het personeel hier ook niet vreemd.Het is mensonterend hoe de bewoners daar worden behandeld. Ik zou het niemand aanraden om hier te werken. Het bezorgd je veel stress en gezeik.Ik ben opgelucht dat ik opgestapt ben na hier mn halve leven te hebben gewerkt.

Pluspunten

Heb ik niet

Minpunten

Geen respect tussen collega's Pest gedrag Valse beloftes Hard werken maar geen waardering

Goede updates tijdens pandemie

Tijdens pandemie werd alles goed geregeld zodat we veilig konden blijven werken!

Pluspunten

Bedrijfskleding enz

Minpunten

Weinig contact met collega's

Verschrikkelijke werkplek

Vanaf mijn eerste werkdag voelde ik mij al niet welkom. Het personeel wat er langer werkt probeert het de nieuwe werknemers het zo lastig mogelijk te maken. Je kan niks goed doen, word gebruikt voor de vervelende klusjes, ze beledigen je, zijn racistisch en zijn continu aan het roddelen. Het lijkt op de werkvloer wel een basisschool. Zodra er problemen zijn kan je bij niemand terecht. Het management heeft dan ook letterlijk schijt aan je. Er is totaal geen structuur op de werkvloer, iedereen kan doen waar hij/zij zin in heeft en er is geen leidinggevende die het personeel ergens op kan aanspreken. Naast dat het personeel zich als een stel kleuters gedragen naar elkaar toe, hebben veel ex collega’s er ook moeite mee om zich respectvol naar de bewoners te dragen. Het is mensonterend hoe de bewoners daar worden behandeld. Ik zou het niemand aanraden om hier te werken. Het bezorgd je veel stress en gezeik.

Pluspunten

De bewoners

Minpunten

Alles behalve de lieve bewoners

Werken met ouderen is leuk

Werken met ouderen is leuk. Maar toch is het wel fijn als het management weet wat de cliënten nodig hebben en geen vrouw de leiding geven die dat niet kan handelen.

Pluspunten

De cliënten

Minpunten

Management en leidinggevende

Hard werken maar wel gezellige collega's die je alleen maar ziet in de pauzes

Na 2 jaar hard werken en bijna alles gedaan te hebben en dan word het contract niet verlengt. Hebben eigenlijk geen begrip voor sommige situaties wat met thuis te maken heeft. Heb het helaas zelf moeten ondervinden .Word het lastig dan krijg je geen contract verlenging.

Pluspunten

Minpunten

Genoeg

Gezellige werkomgeving , redelijk zware pg zorg

Niks mis mee om hier te werken, werktijden zijn goedLeuke collega,s , ruimte om een opleiding te volgen

Pluspunten

De werktijden

Minpunten

Zwaar

Het gaat weleens anders

Ik draaide uitsluitend nachtdiensten, Het contact wat ik dan had met de bewoners was uniek,de mensen gerust stellen met een praatje een filmpje een kopje thee een knuffel etc.ik hield van mijn werk Vorig jaar vertelde een collega dat zij met onslag ging zij vertelde dat zij er niet meer tegen kon dat er continu gemene dingen over mij werden verteld en dat dat mede de reden van haar vertrek was,ik lachte dat weg.op een ochtend,ik kwam uit de nachtdienst een collega belde mij wakker ze zei mij te willen waarschuwen er deden verhalen de ronde dat ik gemeen was tegen de bewoners en er zouden camara s worden opgehangen.ik was in shock,om 23 uur de nacht ingegaan 3 collega s ..vertelde dat er inderdaad geroddeld werd ik was kapot zo onwaar en zo onwerkelijk ik heb uit pure wanhoop mijn baan opgezegd.na 23 jaar .Had ik maar geluisterd naar mijn collega die met ontslag is gegaan.Ik mis mijn werk,ik mis de bewoners,ik weet niet meer wanneer iemand eerlijk is. iIk voel me gebroken. Ik heb nog een tijdje bij een andere organisatie gewerkt,leuke collega'sGeweldige bewoners,ik heb daar ontslag genomen,Collega"swaren erg aardig ,mijn zelfvertrouwen is om zeep geholpen

Stel een vraag over solliciteren of werken bij De Zorgcirkel. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk De Zorgcirkel met

Meer informatie over De Zorgcirkel in populaire locaties