De Wever

De Wever Reviews

Was heel gezellig

Ik heb daar vrijwillig gewerktLeuke tijd gehad leuke collega's allemaal vind het erg jammer dat ik weg ging.maar ik had een betaalde baan gekregen .als ik die werk nog een keer wil doen? Ja graag

Pluspunten

Gratis thee en koffie

Minpunten

Nvt

gezellige sfeer

Er word hard gewerkt maar een babbeltje is geen probleem

gezellige werkomgeving

ik heb er 14 jaar met plezier gewerkt. Verschillende doorgroei mogelijkheden gehad. elke keer ging ik met een voldaan gevoel naar huis. De mensen kunnen helpen waar nodig maakt mij gelukkig

Minpunten

drukke roosters

grootste in Tilburg

ZZP , minder budget, gezonde bedrijfsvoering, reorganisatie.

Dynamische omgeving waar je ieder jaar weer nieuwe uitdagingen aangaat

Geweldig om met ouderen te werken en gepassioneerde medewerkers die iedere dag 7x24 uur klaar staan om de bewoners te verzorgen en zich thuis te laten voelen. Als Teammanager Zorg en Welzijn ben je bezig om de teams te coachen en te ondersteunen, maak je begrotingen en jaarplannen. De cultuur per locatie varieert sterk en als je niet in de zorg gewerkt hebt ben je al snel een vreemde eend in de bijt. De grootste uitdaging is geweest om me weg wijs te maken in zorgland, hoe werkt het met ZZP en hoe verhoudt zich dat naar FTE. Het leukste was de dankbaarheid van de bewoners en hun familie, de fraters en de zusters en natuurlijk de teamleden

Pluspunten

Dicht bij de klant (bewoner)

Minpunten

Het team is bijna nooit compleet daardoor lastig om verbeteringen vanuit het team te stimuleren

Gezellig

Super gezellige werksfeer bijzonder team. Mooi salaris

leuke stage

Hier heb ik stage gelopen en in de vakantie gewerkt.

grote organisatie met op elke locatie z'n eigen sfeer

Om half 9 ga ik meteen aan de slag met het ontbijt voor de bewoners. Er zitten al één of meerdere bewoners aan tafel. Begroet m'n collega's in de zorg. Zie ze maar af en toe, want ze hebben het druk. Tot ongeveer half 11 met het ontbijt bezig, lopen met bewoners, spelletjes doen, fruit eten. Dan even koffie drinken met collega's, bij de bewoners. Ze mogen niet alleen gelaten worden. Verder afwassen, huiskamer schoonmaken, kamers van bewoners poetsen. Om 12 uur lunch voorbereiden. Sommige bewoners helpen met eten en drinken, brood snijden ed. De avonddienst begint met drinken geven aan de bewoners. Collega's doen weleens een spel met de bewoners. Soms de gastvrouwen ook. Elke avond koken. in elke woning een verzorgende en gastvouw. Totaal voor 12 bewoners. Ik werkte in twee aan elkaar geschakelde woningen. Na het eten de afwas en koffie zetten voor de bewoners. Het moeilijkste vond ik dat er te weinig ruimte was voor persoonlijke aandacht. Ik heb dat zoveel gegeven als ik kon. Al is het een glimlach. Het leukste vond ik dat het een huiselijke sfeer was. Iedereen had er zijn aandeel in, zowel collega's als bewoners. Van het management kregen we daar vrijheid in.

Pluspunten

huiselijk

Minpunten

weinig tijd voor breaks

Op de vastgoedafdeling heerst een goede sfeer.

Eigenlijk gaat alles goed behalve dat er weinig ontwikkelingsmogelijkheden zijn.

leuke collega s, sociaal betrokken

zelfstandig werken, creativiteit inbrengen hygiene spaanse weken, indische griekse e.d maaltijden organiseren. nasi,bami,spaghetty.salade,soep e.d personeel beoordelen ,functioneren. Grote afstanden O.R en vergaderingen, opstarten vestigingen. 5.30 opstaan 700 beginnen, bestelling opruimen automaten verzorgen koffie thee,lunch draaien 9.30 schoonmaken ,koffie pauze cq werkoverleg gesprek leidinggevende vestiging, kassa draaien lunch afwassen geld storten tellen . 15.30 naar huis thuis menukaarten maken,werkoverleg uitwerken beoordelingen e.d

Pluspunten

zelf personeel aannemen

Minpunten

50 uur per week

leuk

leuk werksfeer, collega's helpen graag goede begeleiding

Pluspunten

leuk babelen met bewoners

Eerste indruk moet goed zijn en dat was niet zo

Mijn eerste dag was een fiasco. Geen manager die mij stond op te wachten met alle informatie en dingen die ik nodig had, maar een gesloten deur en ergens langs een zijingang naar binnen kunnen gaan. Contract was veel te laat. ik was al een week aan het werk. Geen sleutels van een lokkertje of sleutels die mij toegang gaven tot de ruimtes waar ik in moest. Mijn manager heeft me niet het gevoel gegeven welkom te zijn en moest alles maar vragen aan collega's. Die waren wel erg aardig om me verder te helpen. Sfeer was er wel, maar er werd onderling veel geklaagd over werk en werkdruk. Mijn werk daar was erg leuk, heel veel lieve oudere mensen mogen leren kennen. Het zien van een tevreden mens en de dankbaarheid van de meeste... daar doe je het voor. Jammer dat ik 24/7 klaar moest staan voor een klein contractje van 15 uur. Gewoon maar inzetbaar voor hoe het de planning uitkwam. Geen overleg werd gepleegd. Kortom: wel erg leuke baan, maar geen goede begeleiding erbij resulteert dus in een zeer korte carrière. helaas...

Pluspunten

fijne collega's

Minpunten

lang staan en geen pauzes.

Ontwikkelende werkomgeving

Een leuke organisatie, vol in ontwikkeling, gericht op de bewoners. Binnen de verschillende huizen heerst een grote familiecultuur, wat het werken gezellig maakt. Je kunt vaak goed bij collega's terecht en je hebt veel contact met bewoners en familieleden.

Een mooie organisatie om voor te mogen werken

Ik heb altijd met veel plezier en liefde het werk gedaan heb eigenlijk van mijn hobby werk gemaakt namelijk Zorg Leuke collega en directie Minpunt je kunt de zorg niet meer geven die de mensen verdienen

hele gezellige werkomgeving

“Positiviteit is hetgeen dat mensen het meeste opvalt aan mij. Geen berg te hoog, geen brug te ver. Ik voel me als een vis in het water tussen andere mensen. Maak gemakkelijk contact en oordeel niet zo snel. Nieuwe dingen leren vind ik erg leuk. Tegelijkertijd werk ik gestructureerd aan mijn taken. Ik heb zowel ervaring met het werken in een team als solistisch. Beide gaan mij goed af. Mijn grootste passie is het helpen van mens en dier”

Pluspunten

fijne werkomgeving

Minpunten

Fijn bedrijf om voor te werken

Altijd super gewerkt met de collega's, fijne afdeling, Flink aanpoten ook natuurlijk alleen de bezuinigingen in de zorg ga je overal merken. dus daar ook. In de morgen is het altijd erg druk om iedereen op tijd uit bed te krijgen wat soms ook niet lukt. Het leukste van deze baan is dat je af en toe een lekkere natte zoen van de bewoners krijgt als het allemaal weer gezellig is verlopen dat is toch wel het mooiste van alles

Pluspunten

gratis koffie en thee

Een uitdagende functie waar de gast centraal staat in de organisatie.

Het is een bedrijf wat momenteel ook in de reorganisatie zit.

De Wever is een prima werkgever binnen de gezondheidszorg.

Door het wegvallen van een gedeelte van mijn takenpakket, ben ik genoodzaakt hier vervanging voor te zoeken. De nieuwe functie mag ook fulltime zijn. ik ben goed bekend met de wet- en regelgeving binnen de gezondheidszorg en dan met name voor Verpleeg- en verzorgingshuizen. mijn werkzaamheden bestaat onder andere het controleren of de wet- en regelgeving nageleefd worden. of alle registraties met betrekking tot client en zorg correct gedaan worden. of de clientdocumentatie op orde is. ik heb nauw contact met leidinggevende om processen door te spreken en te volgen. Daar waar nodig doe ik aanbevelingen. Verslaglegging van alle constateringen en verslaglegging naar de accountant en Raad van Bestuur. Naast mijn werk heb ik veel belangstelling voor de psyche van de mensen. en leid ik gespreksgroepen voor mensen die in hun leefomgeving te maken hebben met veel stress en PTSS. Dit doe ik vrijwillig. maar om de gespreksgroepen goed te kunnen ondersteunen volg ik nu een opleiding tot Psycho sociaal counselor.

Afstudeerstage ter afsluiting van mijn opleiding

Afstudeerstage Organisatie: Stichting De Wever Werkzaamheden: - Het beschrijven en optimaliseren van de administratieve organisatie binnen de administratieve afdeling. - Verbetervoorstellen voorleggen aan het hoofd van de Financiële Administratie ten behoeve van de verbetering van het administratieve proces. - Toepassen van Excelformules binnen diverse bestanden, ten behoeve van de snelheid binnen de werkzaamheden.

prettige werksfeer met fijne collega's

De gehele dag constant werk met een aantal deadlines. Met een goede onderlinge samenwerking tussen de directe collega's. De directie staat wat de organisatie betreft toch wat verder weg van onze werkzaamheden, want wij zijn slechts een onderdeel van de hele organisatie. Het plannen van de werkzaamheden binnen een bepaalde deadline zou je het moeilijkste kunnen noemen, maar dit samen met mijn collega's weer voor elkaar te krijgen is ook bevredigend.

Pluspunten

werktijden ondanks flexibiliteit

Minpunten

werkdruk ivm tekort aan personeel

Een fijne werkomgeving met een leuke groep aan collega,s en het zelfstandig werken is erg aangenaam.

Mijn werktijden zijn van 23.35-7.00uur Ik begin met een overdracht van de late diensten, en als ik van bepaalde zaken op de hoogte ben begin ik met mijn werkzaamheden.Deze bestaan uit de rapportage lezen en zorgen dat je van alle zaken op de hoogte bent. Dan begin ik met mijn controle rondje ofdat alles goed is met de bewoners. Deze controle vindt elk uur plaats. Verder is er snachts nog een verschoonronde waar een collega van het verzorgingshuis mij mee komt helpen.Verder hou je alles in de gaten . Door de jaren heb ik wel geleerd dat wat er ook gebeurd je rustig moet blijven en correct moet handelen.Sinds kort is er gewisseld van directie dus die ken ik nog niet.Wij hebben snachts erg fijne collega,s het is een hechte groep en staan als het nodig is voor elkaar klaar.Het moeilijkste aan mijn baan is soms dat je alleen op 32 bewoners staat.Het leukste van mijn baan is dat, of de bewoners slapen, of als ze wakker zijn en erg onrustig dat ik ze dan toch weer gerust kan stellen en dat ze weer naar bed gaan . Dus het contact is ook wel erg leuk.

Pluspunten

snachts collegialiteit.

Minpunten

geen complete uniformen hebben.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij De Wever. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

4.0

Reviews over De Wever gesorteerd op locatie