De Rijke Logistics

De Rijke Logistics Reviews

Geen teamspirit, geen communicatie, leidinggevende die gevoelig is voor vrouwelijk schoon, niet onderbouwde beslissingen.
In een woord een geweldig ( familie )bedrijf waar ik bijna 40 jaar met plezier heb gewerkt . En altijd als eerste nieuwe klanten moest bezoeken ivm communicatie dit in alle landen van Europa gedaan .
Is een komen en gaan van personeel en men vind dat mensen binnen 1 maand ingewerkt moet zijn wat veel te kort is. Men krijgt geen kans om zich te bewijzen.Het werk wat ik doe heeft weinig te maken met echt expeditie werk en is eentonig. Mijn collega's zijn aardig en sociaal maar mogen zich niet uiten op de werkvloer waardoor er een vreemde sfeer hangt.Men heeft te hoge verwachtingen van het personeel en verwacht ook dat je je privé tijd opoffert en dat er vanuit huis wordt gewerkt (zonder vergoeding of aanbod van materiaal). Het moeilijkst is dat de sfeer bepaald wordt door 3 mensen (blokhoofden) die graag laten zien dat ze macht hebben en het normaal vinden dat mensen ook hun vrije tijd opofferen en prive apparatuur gebruiken voor het bedrijf terwijl ze zelf altijd stipt vijf uur de deur uit rennen.Het moeilijkst vindt ik de mensen welke huilend en niet echt gelukkig rondlopen. Het leukst vind ik dat ik toch de problemen het hoofd kan bieden en door mijn ervaring weet dat sfeer bepalend kan zijn op de werkvloer. De leiding gevenden hebben zelf niet door dat de sfeer door henzelf wordt bepaald maar niet willen inzien dat zij zelf verantwoordelijk zijn dat er zoveel personeel weg blijft of vertrekt.
Pluspunten
gratis koffie
Minpunten
geen waardering voor mensen welke toch hard werken en hun best doen.