De Persgroep

De Persgroep Reviews

115 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 121 reviews

Wanhopig en opdringerig.

Verdiend prima voor een bijbaatje als minderjarige. Maar ze zijn erg opdringerig en proberen te regels te buigen omdat ze kampen met een groot te kort aan bezorgers. Ik heb mensen gezien die langer moesten uitwerken dan waar ze voor getekend hadden, en ze proberen steeds opnieuw om je wijk te vergroten of dergelijke dingen.

Houden geld achter

Vrijwel al mijn ex-collega's daar hadden nog geld tegoed van het bedrijf. Er worden een hoop beloftes gemaakt, die vervolgens niet nagekomen worden. Verder waren mijn collega's wel leuk en ging ik met veel plezier werken, zolang alles maar goed ging. Wanneer er iets binnen het bedrijf fout ging, kwam hier geen oplossing voor. Uiteindelijk heb ik "gratis" gewerkt, omdat er niet veel niet uitbetaald wordt.

Pluspunten

Gratis koffie

Minpunten

Geld achterhouden

productieve en leerzame omgeving

Dpg Media (voorheen De Persgroep) is een goede werkgever. Zelfs als freelancer ben je onderdeel van een team. De professionele collega's bieden een uitdagende en leerzame omgeving. Het is een dynamische onderneming die voldoende ruimte biedt voor zelfontwikkeling. Het salaris is afhankelijk van de functie en uren maar in algemene zin biedt Dpg Media een marktconforme vergoeding. Kortom, een uitstekende werkgever.

Zeer stressvol, redelijke beloning

Geen begeleiding, opleiding gehad na overstap van wegener

Pluspunten

Financieel

Minpunten

Hoge werkdruk, behandeling werknemers.

Meer dan uitstekend

Het leukste was dat het vroeg in de ochtend was en voor de aantal uren dat je er mee bezig was, betaalde het ook goed.

Pluspunten

Vroeg in de ochtend

Minpunten

Het kon soms erg zwaar zijn

Mooie, volwassen organisatie, maar wel groot en veel lagen

Met plezier gewerkt, soms wel een 'log' orgaan. Fijne collegas.

zakelijke wereld

Het behalen van targets in de verkoop van abonnementen is iets wat ik heb geprobeerd maar waardoor ik er achter kwam dat dit niets voor mij is

Collegiaal

Iedereen vervangt elkaar zonder al te veel problemen. Het is een beetje schuiven hier en daar. Hulp gevraagd is meestal wel hulp gekregen. Persoonlijk vond ik het heerlijk om 's ochtends voor de fluitende vogeltjes en opstaande mensen te werken. De rust. Wat ik vervelend vond is als het een keer voorkwam, dat ik een verkeerde krant heb bezorgd waar geen reserves voor zijn, en dus ik terug naar het depot moest gaan om het te halen en dan vervolgens weer terug om 'm te bezorgen. Dat kwam bij de meeste collega's ook zelden voor. Het is geen moeilijke baan. Je went aan het weer. Ik vond de cultuur van het bedrijf enerzijds heel flexibel, maar aan de andere kant ietwat onbezorgd over de bezorgers.

Snelle hoogcompetatieve omgeving

Work hard en play hard. Er wordt verwacht dat je keihard werkt, maar daar staat een goed salaris en bonussysteem tegenover. De verwachtingen zijn soms niet realistisch.

Pluspunten

Bedrijf met aanzien

Minpunten

soms onhaalbare targets

Het waren fijne jaren.

Veel bereikt door de mogelijkheden. Jammer dat mijn functie en dat van de rest van mijn afdeling nu alleen in Rotterdam mogelijk is.

Vooruitstrevend bedrijf

Groot multimediaal bedrijf die goed op weg is de toekomst online aan te kunnen. Doorgroeien is wat moeilijker. Wordt snel gekozen om nieuwe mensen aan te nemen voor de taken die ze nodig hebben in plaats van de investeren in de mensen die er al zijn en ambitie hebben tot. Er is wel een mogelijkheid, maar dan moet je ook echt bij de beste van Nederland horen. Want dat is waar het bedrijf ook voor gaat. Het beste, en DE beste.

Pluspunten

Gezellige collega's, vooruitstrevend

Minpunten

Moeilijk parkeren, weinig doorgroeimogelijkheden

productieve werkomgeving

Ik heb geleerd snel te werken en hard te werken, door regen en wind.

Leuke baan gehad

Ik heb 3 jaar de kranten bezorgd met heel veel plezier! Leuke collega's, lekker vroeg beginnen en de rest van de dag vrij voor een zeer leuk salaris!

Pluspunten

Rest van de dag vrij. Goed betaald.

Minpunten

3 uur 's nachts beginnen.

overgangscultuur

bedrijf zit in overgang is daardoor gaat veel fout

Pluspunten

opleidingen

Minpunten

slecht management

Veel leuke kleine bedrijven onder een grote paraplu.

Een erg leuk bedrijf om bij gewerkt te hebben. Binnen de Persgroep hebben de individuele merken enorm veel vrijheid waardoor het vaak is alsof je eigenlijk bij een klein bedrijf werkt waar je iedereen kent. De compensatie is vaak net aan de lichte kant maar de mix van de sfeer van een klein bedrijf met de stabiliteit van een groot bedrijf kan ik zeker aanraden.

Pluspunten

Leuke sfeer

Minpunten

Geen riante salarissen

Dit werk doe ik om fit te blijven

Leuke multiculturele groep met heel veel humor, koffie en koekjes.

Pluspunten

Ontvang regelmatig kadootjes

Minpunten

Soms het slechte weer

Bezint voor je begint

Je mag niet ziek zijn Je mag niet vrij nemen Je moet ALTIJD lopen. Of zelf wat regelen....wat niemand wil. Betaling dramatisch slecht Bonus stelsel reinste diefstal , ze pakken gewoon een gedeelte van je loon af (20%) bij 3 PROMILLE klachten Je moet constant je verdiensten na tellen het klopt zelden. Succes als je begint.....let op betaling is bruto je moet zelf 36% naar de belastingdienst brengen!!!

Pluspunten

Weinig

Minpunten

Zie boven

was goed

je bent je eigen baas en niemand is zegt de hele dag doe dit doe dat

Fijne organisatie

Overall prima werkgever, hangt een specifieke cultuur waar je van moet houden. Je krijgt veel vrijheid en ruimte om je ideeen te kunnen uitvoeren.

Pluspunten

veel vrijheid

Minpunten

specifieke cultuur

Groot bedrijf met veel schakels en managementlagen

Groot bedrijf met veel schakels en managementlagen, daarbij komt dat deze vorm van uitgeven zich in een transitie bevindt dat biedt kansen, maar ook onrust

Fijne zomerbaan

Je kunt stressfree 's ochtends kranten bezorgen, als het voor 7 uur in de bus ligt is alles prima.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij De Persgroep. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3.6

3.5