De Mandemakers Groep

Reviews over Salaris en arbeidsvoorwaarden bij De Mandemakers Groep

Wissen
3,5Salaris en arbeidsvoorwaarden

61 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 133 reviews

Goede werksfeer, leuke collega’s & goede begeleiding bij je ontwikkeling

Je begint eerst met een interne opleiding. Je word 6 weken intensief begeleid in kleine groepjes. Dat klinkt misschien lang maar die tijd is zo voorbij! Je leert keuken kennis, tekeningen maken, je gaat showrooms bezoeken & gesprekstechnieken leren!Daarna gaan ze kijken bij welke formule je het beste past. Om je zo op de beste plek neer te zetten! Je voelt je hier meteen thuis! Je werkt in een groot bedrijf maar dat gevoel heb je totaal niet. Iedereen die je op de gang tegenkomt begroet je! Dat geeft een fijne en positieve werksfeer! En nog een groot voordeel je bent elk weekend vrij, wie wil dat nou niet! Niet meer hoeven werken als iedereen werkt! Dus kortom solliciteer hier!

Pluspunten

Fijne werktijden, leuke collega’s & heerlijke lunches in het restaurant!

Minpunten

Nog niet kunnen ontdekken

Je bent een nummer

Het werk houdt nooit op. Je stapt om 06h00 in je bus en om om 16h00 belt je manager dat er nog een klus is. Je krijgt structureel teveel werk ingepland. Dagen van 12 uur zijn geen uitzondering. Altijd jakken en jagen. Planning weet precies waar je zit, wat je doet en hoe lang je erover zou moeten doen. Plezier in je werk wordt er snel doorheen gedraaid hier. Salaris is zeker niet marktconform. Kan er een nog veel langer verhaal van maken, maar ben zo dat ik hier weg ben.

Pluspunten

Je hebt een baan

Minpunten

Lunch sla je vaak over omdat je elke dag weer vecht om op tijd thuis te zijn, maar wordt wel elke dag van je betaalde uren afgehaald.

Informatie over De Mandemakers Groep

Gebaseerd op 7 enquêtereacties
Verbeterpunten
  • Geen stress
  • Steun van de manager
  • Redelijk salaris

Alles goed geregeld

Goede werkgever, alles tot in de puntjes geregeld. Naast gave personeelsfeesten, is ook je salaris e.d. altijd netjes op tijd betaald. Ook qua inwerktraject alle tijd en ruimte gekregen om de hele organisatie en functie te leren kennen. De onboarding is uitstekend. Verder staat iedereen altijd open om je vragen te beantwoorden, je te helpen en een praatje te maken. Je komt in een warm bad terecht. Ondanks dat het een groot bedrijf is, voelt dat absoluut niet zo! Er hangt een gezellige familie sfeer.

Warm en vriendelijke werksfeer met harde werkers

Bij DMG heerst een warme en vriendelijke sfeer op eigenlijk alle afdelingen, waarbij jij als persoon centraal staat in je werk, je ontwikkeling en je doelen. Na een pittige opleiding van 6 weken ben je klaargestoomd om alles wat met keukens te maken heeft, met goede moed en zelfvertrouwen tegemoet te gaan! Nooit gedacht dat er zoveel bij een keuken komt kijken, maar je gaat het hele proces, van verkoopgesprek tot montage en nazorg, meemaken en begeleiden. Enorm veelzijdig en elke keuken is uniek, elke klant is een nieuwe ervaring!Al met al een frisse start binnen het Klantenservice werk en ik heb mij nog nooit zo op mijn plek gevoeld!

Pluspunten

Goede, veelzijdige opleiding. Veel doorgroeimogelijkheden. Warme, vriendelijke sfeer op de werkvloer. Goede arbeidsvoorwaarden en erg leuke personeelskorting.

Minpunten

Tijdens actieweken veel werkdruk en de verwachting op overwerk.

Productief en relaxte werkgelegenheid

Dit is een leuk bijbaantje voor iedere student. Ze gaan soepel met je werktijden om en je kan er vrijwel altijd terecht.

Pluspunten

Rookpauzes

Minpunten

Geen minpunten

Super werkgever!

Werken bij de mandenmakers is gewoon top een heele fijne baas. Je hebt de vrijheid om 5/4/3 dagen te werken je krijgt je overuren netjes betaald. Ze denken met je mee als je thuis problemen hebt hoe ze jouw hiermee kunnen helpen. Dus alles met al een fijne werkgever.

Pluspunten

Groeimogelijkheden Cursussen Je kan je rijbewijs halen voor de vrachtwagen en dmg betaald deze.

Minpunten

Als je er niet werkt

DMG een uitstekende werkgever

De hele solicitatieprocedure ging vrij vlot en er werd duidelijk uitgelegd hoe dit ging verlopen.Ik ben nu werkzaam bij DMG als bijrijder en ben opweg naar chauffeur en ik ben ook zeer tevreden en blijf met plezier naar me werk gaan. Zeker een aanrader als je bereid bent om van je werk een ervaring te maken

Pluspunten

Goed geregeld, leuke collega's, goede arbeidsvoorwaarden, divers werk

Minpunten

Als je niet direct je solicitatie stuurd en bij dit tof bedrijf komt werken

Werken bij DMG

Het werken bij DMG begint met een opleiding, ingezoomd op de functie die je wilt gaan uitvoeren. Dit kan bij elke functie natuurlijk verschillend zijn.In de twee maanden dat ik een cursus heb gehad, ben ik van A tot Z te weten gekomen over hoe een keuken in elkaar steekt. Dit ging gepaard met zowel toetsen als samenwerkingsopdrachten.De werkdruk en het behalen van doelen met je team is prima gebalanceerd. Hierin heb je natuurlijk de mogelijkheid om duidelijk aan te geven wanneer iets wel of niet te behalen is.

Pluspunten

Bedrijfsactiviteiten, bonussen en hele leuke werksfeer.

9 februari 2021
Bedankt voor je positieve review. Je krijgt inderdaad een opleiding als je bij ons begint als o.a. orderverwerker, medewerker klantenservice en verkoper. Dit doen we met onze eigen DMG Academy.

altijd werk

Er is altijd werk, je bent altijd bezig. Je zal je geen zorgen hoeven te maken dat je tijden zit te wachten om weer iets te kunnen doen. Resultaat hiervan is ook dat de dagen snel voorbij gaan. mogelijkheid tot overwerken, uren uit te laten betalen of op te sparen. doorgroeimogelijkheden zijn er genoeg!

Pluspunten

lekkere verse lunch. overwerk voorwaarden. tijd gaat snel

Minpunten

eventuele stress ivm werkdruk, maar dit verschilt per persoon.

3 februari 2021
Bedankt voor je review! Als grote werkgever mag je dit natuurlijk van ons verwachten. Hopelijk zien we je snel weer (wanneer het weer kan) in ons DMG café!

Fijne werkomgeving met prettige collega's

DMG is een familiebedrijf met goede (secundaire) arbeidsvoorwaarden. Geen enkele dag is hetzelfde wat zorgt voor genoeg uitdaging. DMG is een werkgever die klaarstaat voor zijn personeel. Daarnaast heb je behulpzame en fijne collega's! Ik heb mijn inwerktraject als prettig ervaren! Je wordt gezien als persoon en niet als nummer. Er is persoonlijke aandacht voor ieder individu. Samengevat, ik ga iedere dag met veel plezier naar het werk!

Pluspunten

Sportschool, goede arbeidsvoorwaarden, kinderdagverblijf, collega's

2 februari 2021
Bedankt voor je positieve review! Wij hopen dat je nog lang met veel plezier aan het werk gaat.

Kom werken bij het leukste bedrijf van Nederland, DMG!

DMG is een familiebedrijf met goede arbeidsvoorwaarden. Geen enkele dag is hier hetzelfde. Het is een groot bedrijf waar veel gebeurd, dus waar je veel leert, zowel zakelijk als privé/qua persoon. Je bent hier geen nummer, maar wordt toegevoegd in de 'familie'.

Pluspunten

Sportschool, kinderdagverblijf, flexibel werken, goede arbeidsvoorwaarden, leuke feestjes/borrels

Minpunten

Geen 13e maand

11 november 2020
Bedankt voor je goede review. Hopelijk heb je het nog lang bij ons naar je zin!

Al heel lang geen familie bedrijf meer

Leindinggevende en afdelingshoofd kunnen tegelijkertijd op vakantie terwijl het oorlog is op de afdeling. Er word gezegd, heb je punten geef ze aan. Wanneer je dit doet word je het zwarte schaap. Billenlikken werkt het beste in dit bedrijf. Word door leidinggevende geroddelt over medewerkers, mensen weggepest zien worden...

Pluspunten

Mooi pand, fijne werktijde

Minpunten

-te veel om op te noemen

Goed gezond bedrijf

Super bedrijf met leuke teams, Veel kansen omdat mandemakers veel bedrijven bezit. Wanneer je toch niet goed zit kan je altijd vragen om overgeplaatst te worden.

Pluspunten

Bonus, leuk team

Minpunten

Altijd weekend en feestdagen werken

11 november 2020
Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat je een leuke tijd hebt gehad bij De Mandemakers Groep. In de verkoop werk je inderdaad wanneer andere mensen vrij zijn, klant staat centraal. Daar kunnen we helaas niets aan veranderen.

Aardig bedrijf

Is een werkgever die zorgt voor zijn personeel. Als je net begin is het wachten op gereedschap en een werkbus. Waar je aan moet wennen is dat vaak je gepasseerd wordt, dat anderen voor jou de kans krijgen. En wachten is niet mijn ding. Ik wilde groeien. Zou wel weer aan het werk gaan

Pluspunten

Goed geregeld

Minpunten

Onduidelijkheid en vriendjes politiek

Gezellige werkomgeving

Bij Mandemakers heb je een leuke baan met een fijne werkomgeving. Er wordt altijd met je thuissituatie meegedacht indien nodig. Je hebt gezellige en behulpzame collega's.

Pluspunten

feestjes, waardering vanuit je baas, goede werksfeer

Minpunten

er zijn overwerk periodes

30 juni 2020
Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je het leuk vindt om bij De Mandemakers Groep te werken.

gezellige werkomgeving met fijne collega s

in de buitendienst is het wel vroeg opstaan maar voor mij en alle anderen geen probleem , doordat je geen moment hebt om je eigen te vervelen is de dag dan ook zo weer om . in dit bedrijf leer je elke dag bij omdat we continu bezig zijn met vernieuwingen en verbeteringen. het management speelt hier een grote rol in. onze bedrijfscultuur is vooruitstrevend, het kan altijd beter. het zoeken naar de beste en gepaste oplossing kan soms best moeilijk zijn maar doordat je er nooit alleen voorstaat kom je er altijd aan uit. het leuke aan de job is . geen dag is hetzelfde .

Pluspunten

het is gewoon goed geregeld

Minpunten

die ken ik niet

Ambitieus, resultaatgericht, warm en gezellig familiebedrijf

De Mandemakers Groep is een groot bedrijf waarin alle goede normen en waarden van een (Brabants) familiebedrijf nog steeds gelden. We gaan hier samen voor het resultaat en hebben hoge ambities waar hard voor gewerkt wordt in een positieve collegiale sfeer. De arbeidsvoorwaarden zijn goed en de extra's zijn helemaal bijzonder. Er wordt goed voor je gezorgd bij DMG!

Familie bedrijf wat klaar staat voor de medewerkers. Als je als medewerker inzet en beleving toont dan krijg je hier heel veel voor terug!

Bedrijf wat stabiel is en probeert om te groeien. Medewerkers hebben alle kansen om zich door te ontwikkelen. Indien je laat zien dat je uit het juiste hout gesneden bent (inzet / motivatie) dan ben je bij DMG op de juiste plaats.

Pluspunten

Goed salaris, juiste arbeidsvoorwaarden, overuren 150%

Productieve no nonsense werkomgeving

Elke nieuwe dag zit vol met spannende uitdagingen die moeten worden opgelost. Snel schakelen is mogelijk door de goede samenwerking met allerlei leveranciers. Elke dag leer je nieuwe dingen, dit maakt het werk nooit saai. Het werken met een fijne club van collega's die vaak al jaren werkzaam zijn binnen de organisatie, maakt dat het werken erg leuk is, de dag voorbij vliegt.

Goede werkgever

Persoonlijk is mijn dag lekker druk. Vroege start, druk met telefoon en mail, maar aan het einde van je dag kun je voldaan naar huis. We helpen de monteurs op afstand met hun keuken zodat uiteindelijk de klant ook goed geholpen is en kan genieten van de keuken. De drukte kan soms wel wat veel worden, maar daar heb je ook goede collega's voor om je te ondersteunen. Al met al een goede werkgever, fijne werksfeer en flexibel management.

DMG is een echt no-nonsense maar ook warm familiebedrijf

DMG is inmiddels een grote onderneming die vele daarbij passende mogelijkheden biedt. Doorgroei kan door de omvang zowel wat betreft soort functie als bij de verschillende ondernemingen die onderdeel van de DMG groep zijn. De werksfeer is nuchter, no-nonsense en van hard werken. Maar ook collegiaal, met goede arbeidsvoorwaarden en je merkt dat er veel aandacht is voor het vasthouden van de warmte van het familiebedrijf.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij De Mandemakers Groep. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk De Mandemakers Groep met

Meer informatie over De Mandemakers Groep in populaire locaties