De Mandemakers Groep

Reviews voor Verkoper (m/v) bij De Mandemakers Groep

Verkoper (m/v)20 reviews

20 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 133 reviews

Leerzame werkomgeving met verschillende doorgroeimogelijkheden

Werken aan de hand van een target. Veel trainingen om verkoopkansen optimaal te maken. Goede werksfeer en kansen om door te groeien.

– 26 februari 2019
Bedankt voor je review! Goed om te horen dat je goed bent begeleid en kansen hebt gehad binnen DMG.

Goed gezond bedrijf

Super bedrijf met leuke teams, Veel kansen omdat mandemakers veel bedrijven bezit. Wanneer je toch niet goed zit kan je altijd vragen om overgeplaatst te worden.

Pluspunten

Bonus, leuk team

Minpunten

Altijd weekend en feestdagen werken

11 november 2020
Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat je een leuke tijd hebt gehad bij De Mandemakers Groep. In de verkoop werk je inderdaad wanneer andere mensen vrij zijn, klant staat centraal. Daar kunnen we helaas niets aan veranderen.

Informatie over De Mandemakers Groep

Gebaseerd op 7 enquêtereacties
Verbeterpunten
  • Geen stress
  • Steun van de manager
  • Redelijk salaris

Slecht betaalde baan

Echt een rot bedrijf! Geen respect voor werknemers. Slecht betaald en alleen maar kritiek! Nooit meer

Pluspunten

Minpunten

Slecht betaald . Geen respect

17 juli 2019
Bedankt voor je review, misschien kan je contact zoeken met jouw HR-adviseur op het hoofdkantoor. Wij willen absoluut niet dat onze mensen zich niet gewaardeerd voelen. Wellicht zijn er andere mogelijkheden binnen ons bedrijf.

Echt leren verkopen

Echte sales tijgers worden hier gevormd Veel mensen zijn negatief maar die verkopen te weinig dit bedrijf is er voor winnaars

Pluspunten

Hard werken word beloond

Minpunten

Zondagen

Hard werken en mooie resultaten worden goed beloond.

DMG is een fantastisch bedrijf om te werken. De sfeer is goed, mijn manager is top en je krijgt alle kansen om jezelf te ontwikkelen. bedrijfsfeestje zijn groots en als er iets is helpen ze je met alles wat kan.

Pluspunten

Dynamiek bedrijf, doorgroeimogelijkheden in alle richtingen

Minpunten

Altijd werken in weekenden en feestdagen

Goede werkgever

Goede werksfeer, leuke incentive's en iedereen gaat goed met elkaar om

Heel slecht bedrijf voor zijn personeel

De werkdruk is hoog. Niet presteren aan het target wat ze aan je koppelen is exit, haal je het budget dan schroeven ze het elke keer weer op. Als je uitgedrukt ben als een sinaasappel gooien ze je eruit ook al heb je je zo goed proberen aan te passen om naar hun zaakje te dansen. Je moet overal in alle winkels kunnen verplaatsen en inzetbaar zijn. Zo niet minpunten. Laat je klanten lopen die je niet heb onderdrukt voor een handtekening mag je de volgende dag op het matje komen gezeur naar je kop. En weer naar hoofdkantoor verantwoording gaan afleggen. En weer dagje hoofdkantoor cursus verkooptechniek volgen. Was verschrikkelijk. Maar dat is bij alle bedrijven die onder de naam vallen DMG. Niet op reageren ga ergens anders je bent een mens en meer waard dan als je elke dag ongelukkig naar je werk moet. Verdienen geen goed personeel meer. Echt niet.

Pluspunten

Minpunten

Behandelen je totdat je depressief thuis zit of zelf ontslag neemt.

Zeer goede werkgever

Als je een ouderwets goed bedrijf zoekt, zit je hier goed. Natuurlijk zijn er ook minpunten, maar de pluspunten overschaduwen deze.

Pluspunten

d

Minpunten

d

Veel weekend dagen aan het werk

Heb veel waardering waarop Mr. Mandemakers een kleine zaak, zo groot heeft gemaakt, echter ligt het bij mij dat de weekend dagen in combinatie met mijn gezin me niet meer bevalt.

17 juli 2019
Het klopt inderdaad dat je als verkoopadviseur veel in de weekenden moet werken, dit zijn immers de dagen dat de klanten in de winkel zijn. Daarnaast zijn er natuurlijk ook voordelen te benoemen.

Productieve en gezellige werksfeer op de werkvloer

Een bedrijf met een duidelijke visie. Als je commercieel ingesteld bent is dit een prima bedrijf om te werken. Met betrekking tot de arbeidsvoorwaarden die zijn vanaf het begin helder. Mijn ervaringen op de werkvloer zijn heel goed. Het draait natuurlijk altijd om omzet maken maar daar kan soms iets teveel druk op zitten waardoor succes maken soms kan tegenwerken. Je krijgt wel de mogelijkheid om d.m.v. trainingen beter te worden.

Pluspunten

Betrouwbare werkgever

Minpunten

Bovengemiddelde werkdruk

Moderne, commerciële werkomgeving waar alles voor elkaar is!

Ik ben sinds begin 2014 in dienst bij een formule van DMG als verkoper, aankoopbegeleider, adviseur, tekenaar, architect.. you name it, je bent het allemaal. Wanneer je een harde werker bent, graag in jezelf investeert, commercieel ingesteld bent en van afwisseling in je werk houdt, zit je hier helemaal goed! Bij DMG is aan zo'n beetje alles gedacht wat betekend dat alles goed voor elkaar is. Natuurlijk kom je elke dag naar je werk om een klant blij te maken en te helpen een mooie keuken, badkamer of woonvloer te kopen. Als jij kwalitatief goed werk levert aan je klant en het bedrijf komt de rest vanzelf. Ik heb het dan over een gezellige werksfeer, goed salaris, mooie bonusregeling, verkoopprijzen, opleidingen/trainingen op prachtige locaties en bij zeer professionele leveranciers in binnen en buitenland. Welke allemaal kosteloos voor jou worden georganiseerd! Daarbij heb je flexibele werktijden, verlof is goed te regelen en je hebt veel mogelijkheden om (door) te groeien.

Pluspunten

Goede arbeidsvoorwaarden, gedegen opleidingen/trainingen, mooie winkels

Minpunten

Vanuit het Noorden zijn de meeste locaties (behalve je vestiging) een stukje rijden.

Top baan

Top baan. Gezellige sfeervolle winkels. Goede begeleiding waardoor je zonder ervaring binnen no time in kan stromen. gezellige bedrijfscultuur met om de 2 maanden een bedrijfsuitje ook wel kick of genoemd.

Pluspunten

Bonus regeling met gedegen basis salaris.

Minpunten

regelmatig later thuis omdat er om 5 uur een klant binnen komt die je natuurlijk wil verkopen

Super werksfeer met fijne collega's

Ik ben werkzaam als verkoopadviseur bij DMG meubelen Goede werkomgeving en arbeidsvoorwaarden, fijne collega's en sfeer, cursussen en doorgroeimogelijkheden en vooral veel plezier met elkaar! Familie gevoel binnen onze formule is groot, kick-offs, mooie shows en feestjes met lekker eten zijn we goed in!

Een leuke baan omdat je in contact staat met klanten

In deze functie was ik verkoopster in de Boutique, waar ik klanten adviseerde over gordijnen en allerhande accessoires. Tevens verzorgde ik de bijbehorende administratie.

Pluspunten

Altijd op de hoogte van de nieuwste trends op woongebied

Minpunten

Geen airco op hele warme dagen.

Leuke bijbaan met leuke collega's

Ik ben verkoopmedewerker. Ik draai de kassa en help de klanten bij de klantenservice. Ook ben ik verkoper en maak ik orders.

Pluspunten

Gezellige collega's

leuk

heb hier 1 jaar gewerkt en heb hier veel geleerd oa klantgericht werken omgang met verschillende type mensen was een leerzame en leuke ervaring

Keukenverkoop goede werksfeer onder de collega,s

Het verkopen van keukens aan de particulieren sector. Het uitwerken van de keukenorders. Bijhouden van de administratie. Geleerd heb ik keukens te tekenen zodat ze het op hoofd kantoor kunnen bestellen. Moeilijkste was foutloos leiding advies schema te maken. Leukste van de baan contact met verschillende soorten mensen met hun wensen en die dan te verwoorden tot hun keuken.

Pluspunten

Veel vrijheid

Minpunten

Keukens verkoop je niet 1 op 1

Verkoper: Prestatiegericht en stressvol

Positieve punten: - Prachtige winkel met zeer groot aanbod - Hecht sociaal en gezellig team, met zaterdagavondborrel - Bij goede prestatie krijg meer verantwoordelijkheid - Tevreden klanten geven een kick Negatieve punten: - Het targetsysteem zorgt voor veel druk en stress (wekelijks gesprekken bij het niet halen van je target), onderlinge onenigheid bij collega's (klanten afpakken) en klantonvriendelijkheid (mensen opdringen te kopen) - Veel verkopers (niet allen) voldoen (helaas) aan het vooroordeel van de desbetreffende doelgroep. Mijn persoonlijke ervaringen/mening: - Niet zo'n goed contact met de baas - Bij sollicitatiegesprek zijn valse beloftes gedaan, andere afspraken gemaakt en is het werk mooier voorgesteld dan het is. - Alles draait om verkopen, verkopen verkopen. Dat merkt de klant.

Pluspunten

Heel hecht team dat bereid is je te helpen

Minpunten

Targetsysteem, stressvolle baan

inrichting winkel

Banken werden geleverd, maar wel zelf mee kiezen voor de inrichting en accessoires.

Pluspunten

leuke verkoop

Minpunten

verkoop verplichting

ik paste niet in het team

het was een bestaand team uit een grote stad, en daar voelde ik me niet welkom tussen

Pluspunten

omgang met de klanten en het adviseren

Stel een vraag over solliciteren of werken bij De Mandemakers Groep. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk De Mandemakers Groep met

Meer informatie over De Mandemakers Groep in populaire locaties