De Mandemakers Groep

Reviews voor Teamleider (m/v) bij De Mandemakers Groep

Teamleider (m/v)5 reviews

5 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 133 reviews

Eerste baan nooit meer weggegaan

Iedere dag is een uitdaging en daarom nooit saai!. Inmiddels al bijna 15 jaar werkzaam binnen dit fijne bedrijf.

Productieve no nonsense werkomgeving

Elke nieuwe dag zit vol met spannende uitdagingen die moeten worden opgelost. Snel schakelen is mogelijk door de goede samenwerking met allerlei leveranciers. Elke dag leer je nieuwe dingen, dit maakt het werk nooit saai. Het werken met een fijne club van collega's die vaak al jaren werkzaam zijn binnen de organisatie, maakt dat het werken erg leuk is, de dag voorbij vliegt.

Informatie over De Mandemakers Groep

Gebaseerd op 7 enquêtereacties
Verbeterpunten
  • Geen stress
  • Steun van de manager
  • Redelijk salaris

Top bedrijf om voor te mogen werken.

Begonnen als orderverwerker, doorgegroeid tot teamleider klantenservice en nu afdelingshoofd binnendienst. Ambities? De mogelijkheden zijn er. Leuke afdelingsuitjes, borrels en personeelsfeesten horen er ook bij, binnen dit leuke bedrijf!

Officiële reactie van De Mandemakers Groep

13 november 2019
Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat je je zo thuis voelt binnen ons bedrijf!

Prachtig bedrijf!

Werk al meer dan 16 jaar voor dit prachtige bedrijf en nog steeds iedere dag met veel plezier! De klanten te mogen helpen en met hun vragen voordat hun keuken wordt geleverd zodat ze uiteindelijk tevreden ophangen en met een mooi gevoel terug kunnen kijken op ons bedrijf dat is wat het voor mij zo leuk maakt. En daarbij dan ook nog eens leuke collega’s, mooie werkomgeving, gezellige feestjes en leuke kortingen..

Topbaan met doorgroeimogelijkheden!

De Mandemakers Groep is een leuk bedrijf om voor te werken. In 2011 begonnen onderaan de ladder en inmiddels ben ik teamleider dus er zijn genoeg doorgroeimogelijkheden, Je moet er alleen wel de volle 100% voor gaan! Het bedrijf zal je sowieso de ruimte geven om je te ontwikkelen d.m.v. opleidingen etc. dus mocht je het nodig vinden je te ontwikkelen dan ben je hier aan het juiste adres. Het leukste van werken bij de Mandemakers groep is dat je weet dat jij er mede verantwoordelijk voor bent dat een klant op zijn minst 10 jaar lang kan genieten van zijn of haar nieuwe badkamer / keuken. Dit is een investering die klanten niet vaak doen en daarom is het mijn uitdaging om ervoor te zorgen dat alles goed loopt zodat ik weet dat klanten zich geen zorgen hoeven te maken.

Pluspunten

Werksfeer is goed, kantine verzorgt goede lunches, ruimte om door te groeien / leren

Officiële reactie van De Mandemakers Groep

22 juli 2019
Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat je deze ontwikkeling hebt meegemaakt binnen De Mandemakers Groep.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij De Mandemakers Groep. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk De Mandemakers Groep met

Reviews over De Mandemakers Groep per locatie