De Mandemakers Groep

Reviews voor Medewerker Klantenservice (m/v) bij De Mandemakers Groep

Medewerker Klantenservice (m/v)8 reviews

8 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 133 reviews

Een goed bedrijf

Een goed bedrijf met leuk divers werk. Geen dag is het zelfde

Gezellig bedrijf

In de korte tijd dat ik hier werk heb ik veel geleerd, dat ik geen ervaring had was geen probleem. Collega's zijn vriendelijk en zullen je altijd helpen waar ze kunnen. Interne opleiding van 6 weken heeft ook erg geholpen.

Pluspunten

gezellige collega's nieuwe ervaringen op doen

Informatie over De Mandemakers Groep

Gebaseerd op 7 enquêtereacties
Verbeterpunten
  • Geen stress
  • Steun van de manager
  • Redelijk salaris

Hele fijne werksfeer waar je veel energie van krijgt.

Ik vind het een bedrijf die nakomt wat er wordt beloofd. Je wordt er heel goed begeleid en er wordt veel tijd aan opleiding besteedt.En de collega's die bereid zijn je te helpen gewoon een heel leuk bedrijf waar werken met plezier belangrijk is.

Pluspunten

Alles aan werktijden is bespreekbaar.

Minpunten

Minpunten heb ik nog niet ontdekt.

Goede werksfeer, leuke collega’s & goede begeleiding bij je ontwikkeling

Je begint eerst met een interne opleiding. Je word 6 weken intensief begeleid in kleine groepjes. Dat klinkt misschien lang maar die tijd is zo voorbij! Je leert keuken kennis, tekeningen maken, je gaat showrooms bezoeken & gesprekstechnieken leren!Daarna gaan ze kijken bij welke formule je het beste past. Om je zo op de beste plek neer te zetten! Je voelt je hier meteen thuis! Je werkt in een groot bedrijf maar dat gevoel heb je totaal niet. Iedereen die je op de gang tegenkomt begroet je! Dat geeft een fijne en positieve werksfeer! En nog een groot voordeel je bent elk weekend vrij, wie wil dat nou niet! Niet meer hoeven werken als iedereen werkt! Dus kortom solliciteer hier!

Pluspunten

Fijne werktijden, leuke collega’s & heerlijke lunches in het restaurant!

Minpunten

Nog niet kunnen ontdekken

Al heel lang geen familie bedrijf meer

Leindinggevende en afdelingshoofd kunnen tegelijkertijd op vakantie terwijl het oorlog is op de afdeling. Er word gezegd, heb je punten geef ze aan. Wanneer je dit doet word je het zwarte schaap. Billenlikken werkt het beste in dit bedrijf. Word door leidinggevende geroddelt over medewerkers, mensen weggepest zien worden...

Pluspunten

Mooi pand, fijne werktijde

Minpunten

-te veel om op te noemen

Gezellige werkplek

Werken bij DMG biedt mogelijkheden, je inzet wordt gewaardeerd en er hangt een leuke sfeer.

Officiële reactie van De Mandemakers Groep

17 juli 2019
Bedankt voor je review! De sfeer wordt mogelijk gemaakt door alle leuke collega's.

Fijne collega's maar waardeloos management

Fijne collega's die hun best doen om werk te verzetten en nieuwe mensen wegwijs te maken maar management is waardeloos. Teamleider is alleen met zichzelf bezig en meer in 'overleg" dan op de vloer en de afdelingsmanager heeft geen aandacht voor het team. Salaris is bij start net boven minimum en afspraken daarover worden niet nagekomen. Verloop van personeel is groot. Worden van het een op andere moment overgeplaatst, zitten overspannen thuis of nemen ontslag.

Pluspunten

Collega's

Minpunten

Te veel

hardwerkende mensen en een positieve omgeving.

Er heerst een zeer prettige werksfeer binnen dit bedrijf. Het leukste van deze baan is het omgaan met allerlei verschillende mensen en klachten. Het is een mooie uitdaging om deze klachten goed op te lossen.

Pluspunten

zeer menselijke benadering.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij De Mandemakers Groep. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk De Mandemakers Groep met

Reviews over De Mandemakers Groep per locatie

Meer informatie over De Mandemakers Groep in populaire locaties

• De Mandemakers Groep
  • Medewerker Klantenservice (m/v)