De Mandemakers Groep

Reviews voor Bezorger (m/v) bij De Mandemakers Groep

Bezorger (m/v)6 reviews

6 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 133 reviews

Gezellige werkgever

Leuk werk, kwam overal in het land, lange dagen wat ik prettig vond en leuk en fysiek zwaar werk.

Pluspunten

Fijne collega's, goed betaald

Minpunten

Soms te zwaar fysiek werk

Super werkgever!

Werken bij de mandenmakers is gewoon top een heele fijne baas. Je hebt de vrijheid om 5/4/3 dagen te werken je krijgt je overuren netjes betaald. Ze denken met je mee als je thuis problemen hebt hoe ze jouw hiermee kunnen helpen. Dus alles met al een fijne werkgever.

Pluspunten

Groeimogelijkheden Cursussen Je kan je rijbewijs halen voor de vrachtwagen en dmg betaald deze.

Minpunten

Als je er niet werkt

Informatie over De Mandemakers Groep

Gebaseerd op 7 enquêtereacties
Verbeterpunten
  • Geen stress
  • Steun van de manager
  • Redelijk salaris

Slecht

Een kinderachtig bedrijf dat je behandeld als een kind van 12 met de 100 gesprekken op een dag

Pluspunten

Minpunten

Je behandelen als een kind. Van 12

Officiële reactie van De Mandemakers Groep

11 november 2020
Bedankt voor je review, jammer om te lezen dat je je niet goed behandeld hebt gevoeld in onze organisatie. Dit is nooit onze bedoeling. De afdeling HR staat altijd voor je klaar mocht je hier alsnog over willen praten.

Top bedrijf met top mogelijkheden

12,5 jaar in dienst en dat is niet voor niets! Geweldige job Gehoord worden Goeie doorgroeimogelijkheden Goeie personeelsfeesten (bizar) Mega mooie trucks om in te mogen rijden Kortom pracht baan bij DMG!!

Pluspunten

Salaris ALTIJD op tijd

Officiële reactie van De Mandemakers Groep

29 oktober 2019
Netjes! 12,5 jaar, dat doe je goed! Fijn om te lezen dat jij op je plek zit bij De Mandemakers Groep! Tot de (bizar) goede kerstborrel!

Slecht. Niet na je luisteren te zwaar werk voor het geld.

Zeer slecht ervaren. Smorgens vroeg beginnen en laat klaar. Je moet er heel zwaar tillen en na 4 jaar ben ik versleten. Als je wilt doorgroeien moet je echt iets anders zoeken ze beloven bijvoorbeeld dat je je CE rijbewijs mag halen maar na 4 jaar nog niet gehaald terwijl andere die er net werken dat wel mogen. Ook vooral geen commentaar geven over de werkzaamheden want dan krijg je scheven gezichten en knikkeren ze je eruit. plus punt is dat je meestal vrij krijgt als je verlof aanvraagt. En dat je mooie wagens hebt als ze niet in kreukels zijn gereden door je collega's. Aanrader? Nee ver weg blijven je kunt ergens anders veel beter verdienen en langer vol houden.

Pluspunten

Verlof krijgen als je erom vraagt, mooie wagens

Minpunten

Zwaar tillen, lange dagen, ameteurs.

gezellige werkomgeving (collega`s)

Een hele hectische dag om te werken je hebt overal tijdsschema`s waar je gemiddeld 15 klanten op een dag moest afleveren. heb er veel geleerd qua monteren van meubels. de collega`s waar ik mee werkte waren allemaal goede en gezellige collega`s . het moeilijkste van de baan was toch wel dat je bijna iedere dag om 4 uur `s ochtends op moest staan. het leukste van de baan was toch wel dat je bijna heel de dag op de weg zat dat je toch nog wel een beetje vrijheid had.

Pluspunten

persooneels kortingen op meubels keukens en sanitair

Minpunten

de persooneels feesten waren niet goed georganiseerd

Stel een vraag over solliciteren of werken bij De Mandemakers Groep. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk De Mandemakers Groep met

Reviews over De Mandemakers Groep per locatie