De Mandemakers Groep

Reviews voor De Mandemakers Groep in Amersfoort

Amersfoort2 reviews

2 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 133 reviews

Verkoopadviseur

Ik ben al 3 jaar werkzaam bij het bedrijf, altijd hard gewerkt en een hart voor de zaak gehad. Dit leidde dan ook tot doorgroeimogelijkheden en doorgroeimogelijkheden, maar helaas geldt de cultuurprijler afspraak is afspraak alleen maar voor de werknemer en niet voor de werkgever. Afspraken met betrekking tot persoonlijke ontwikkelingsplannen of salarissen worden niet nagekomen of dusdanig verdraait in voordeel van de baas.

Pluspunten

Leuke collega’s

Minpunten

Werkdruk, niet nakomen van afspraken

Verkoper: Prestatiegericht en stressvol

Positieve punten: - Prachtige winkel met zeer groot aanbod - Hecht sociaal en gezellig team, met zaterdagavondborrel - Bij goede prestatie krijg meer verantwoordelijkheid - Tevreden klanten geven een kick Negatieve punten: - Het targetsysteem zorgt voor veel druk en stress (wekelijks gesprekken bij het niet halen van je target), onderlinge onenigheid bij collega's (klanten afpakken) en klantonvriendelijkheid (mensen opdringen te kopen) - Veel verkopers (niet allen) voldoen (helaas) aan het vooroordeel van de desbetreffende doelgroep. Mijn persoonlijke ervaringen/mening: - Niet zo'n goed contact met de baas - Bij sollicitatiegesprek zijn valse beloftes gedaan, andere afspraken gemaakt en is het werk mooier voorgesteld dan het is. - Alles draait om verkopen, verkopen verkopen. Dat merkt de klant.

Pluspunten

Heel hecht team dat bereid is je te helpen

Minpunten

Targetsysteem, stressvolle baan

Informatie over De Mandemakers Groep

Gebaseerd op 7 enquêtereacties
Verbeterpunten
  • Geen stress
  • Steun van de manager
  • Redelijk salaris

Stel een vraag over solliciteren of werken bij De Mandemakers Groep. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk De Mandemakers Groep met

Reviews over De Mandemakers Groep per functie