De Mandemakers Groep

De Mandemakers Groep Reviews

Een goed bedrijf

Een goed bedrijf met leuk divers werk. Geen dag is het zelfde

Geen respect voor medewerkers

Geen respect, zien je als passant. Hele hoge werkdruk

Informatie over De Mandemakers Groep

Gebaseerd op 7 enquêtereacties
Verbeterpunten
  • Geen stress
  • Steun van de manager
  • Redelijk salaris

Je bent een nummer

Het werk houdt nooit op. Je stapt om 06h00 in je bus en om om 16h00 belt je manager dat er nog een klus is. Je krijgt structureel teveel werk ingepland. Dagen van 12 uur zijn geen uitzondering. Altijd jakken en jagen. Planning weet precies waar je zit, wat je doet en hoe lang je erover zou moeten doen. Plezier in je werk wordt er snel doorheen gedraaid hier. Salaris is zeker niet marktconform. Kan er een nog veel langer verhaal van maken, maar ben zo dat ik hier weg ben.

Pluspunten

Je hebt een baan

Minpunten

Lunch sla je vaak over omdat je elke dag weer vecht om op tijd thuis te zijn, maar wordt wel elke dag van je betaalde uren afgehaald.

Gezellig bedrijf

In de korte tijd dat ik hier werk heb ik veel geleerd, dat ik geen ervaring had was geen probleem. Collega's zijn vriendelijk en zullen je altijd helpen waar ze kunnen. Interne opleiding van 6 weken heeft ook erg geholpen.

Pluspunten

gezellige collega's nieuwe ervaringen op doen

Eerste baan nooit meer weggegaan

Iedere dag is een uitdaging en daarom nooit saai!. Inmiddels al bijna 15 jaar werkzaam binnen dit fijne bedrijf.

Alles goed geregeld

Goede werkgever, alles tot in de puntjes geregeld. Naast gave personeelsfeesten, is ook je salaris e.d. altijd netjes op tijd betaald. Ook qua inwerktraject alle tijd en ruimte gekregen om de hele organisatie en functie te leren kennen. De onboarding is uitstekend. Verder staat iedereen altijd open om je vragen te beantwoorden, je te helpen en een praatje te maken. Je komt in een warm bad terecht. Ondanks dat het een groot bedrijf is, voelt dat absoluut niet zo! Er hangt een gezellige familie sfeer.

Groot bedrijf met het echte familiegevoel

Werken bij de Mandemakers groep is leuk omdat je terecht komt in een familie. Ook krijg je bij het inwerktraject verschillende kanten van het bedrijf te zien op verschillende afdelingen.

Een echt familiebedrijf waarin je zelf mogelijkheden kunt creëren

Binnen De Mandemakers Groep heerst echt een aanpakkers mentaliteit. De dagen vliegen dus voorbij. Samen met het team werken we iedere dag hard maar aan mooie projecten en er zijn veel mogelijkheden om meer verantwoordelijkheden te krijgen. Het familiegevoel krijg ik niet alleen door de borrels en het toffe personeelsfeest maar bijvoorbeeld ook door de betrokkenheid van het management en de directie. Mijn inzet en bijdrage wordt naar mijn gevoel daardoor echt gezien.

Pluspunten

Veel doorgroeimogelijkheden

Minpunten

Vaak een hoge werkdruk

High Turnover, Terrible Culture,

Constant turnover at all levels. Churn through junior account people at a rate I’ve never seen before. Product & Engineering organization leadership is incompetent. Attrition is very high and swept under the rug. People simply disappear.

Pluspunten

None

Minpunten

Poor leadership, employees not valued, technology leadership incompetent

Onbeschofte handeling bij sollicitatie

Na 3 sollicitatie rondes, 5 uur gesprekken voeren en en 6 uur reistijd nemen de DMG medewerkers (HR /woonexpress management) niet eens de moeite om iets te laten horen. Gewoon onbeschoft!Het is een ouderwets bedrijf met een inflexibele instelling betreft thuiswerken

Pluspunten

Minpunten

Ouderwets Inflexibel

Slechte werkgever

Wanneer je een ja knikker of kontelikker bent kom je hier heel ver. Sfeer onderling is met sommige collega's is perfect. Maar er lopen er ook rond die met d'r kop in de bips van de teamleiders en management zitten

Pluspunten

Weinig thuis. Kun je ook geen ruzie maken met de vrouw

Minpunten

Weinig geven veel nemen. Managers gaan over lijken

Afspraken nakomen

Helaas is afspraken nakomen geen goede eigenschap van dit bedrijfDe gene.die je sollicitatie afneemt is gewoon een vervelende persoon die stug is

Pluspunten

Geen idee

Minpunten

Botte gedrag

Hele fijne werksfeer waar je veel energie van krijgt.

Ik vind het een bedrijf die nakomt wat er wordt beloofd. Je wordt er heel goed begeleid en er wordt veel tijd aan opleiding besteedt.En de collega's die bereid zijn je te helpen gewoon een heel leuk bedrijf waar werken met plezier belangrijk is.

Pluspunten

Alles aan werktijden is bespreekbaar.

Minpunten

Minpunten heb ik nog niet ontdekt.

Warm en vriendelijke werksfeer met harde werkers

Bij DMG heerst een warme en vriendelijke sfeer op eigenlijk alle afdelingen, waarbij jij als persoon centraal staat in je werk, je ontwikkeling en je doelen. Na een pittige opleiding van 6 weken ben je klaargestoomd om alles wat met keukens te maken heeft, met goede moed en zelfvertrouwen tegemoet te gaan! Nooit gedacht dat er zoveel bij een keuken komt kijken, maar je gaat het hele proces, van verkoopgesprek tot montage en nazorg, meemaken en begeleiden. Enorm veelzijdig en elke keuken is uniek, elke klant is een nieuwe ervaring!Al met al een frisse start binnen het Klantenservice werk en ik heb mij nog nooit zo op mijn plek gevoeld!

Pluspunten

Goede, veelzijdige opleiding. Veel doorgroeimogelijkheden. Warme, vriendelijke sfeer op de werkvloer. Goede arbeidsvoorwaarden en erg leuke personeelskorting.

Minpunten

Tijdens actieweken veel werkdruk en de verwachting op overwerk.

Productief en relaxte werkgelegenheid

Dit is een leuk bijbaantje voor iedere student. Ze gaan soepel met je werktijden om en je kan er vrijwel altijd terecht.

Pluspunten

Rookpauzes

Minpunten

Geen minpunten

Zeer productieve maar zeker een gezellige werkomgeving

Er wordt hard gewerkt iedere dag met alle collega's om de klant maximaal tevreden te stellen, maar daarnaast ook een fijne en gezellige werkomgeving !

4 mei 2021
Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat je het naar je zin hebt met je collega's om klanten blij te maken!

Goede werksfeer, leuke collega’s & goede begeleiding bij je ontwikkeling

Je begint eerst met een interne opleiding. Je word 6 weken intensief begeleid in kleine groepjes. Dat klinkt misschien lang maar die tijd is zo voorbij! Je leert keuken kennis, tekeningen maken, je gaat showrooms bezoeken & gesprekstechnieken leren!Daarna gaan ze kijken bij welke formule je het beste past. Om je zo op de beste plek neer te zetten! Je voelt je hier meteen thuis! Je werkt in een groot bedrijf maar dat gevoel heb je totaal niet. Iedereen die je op de gang tegenkomt begroet je! Dat geeft een fijne en positieve werksfeer! En nog een groot voordeel je bent elk weekend vrij, wie wil dat nou niet! Niet meer hoeven werken als iedereen werkt! Dus kortom solliciteer hier!

Pluspunten

Fijne werktijden, leuke collega’s & heerlijke lunches in het restaurant!

Minpunten

Nog niet kunnen ontdekken

Super werkgever!

Werken bij de mandenmakers is gewoon top een heele fijne baas. Je hebt de vrijheid om 5/4/3 dagen te werken je krijgt je overuren netjes betaald. Ze denken met je mee als je thuis problemen hebt hoe ze jouw hiermee kunnen helpen. Dus alles met al een fijne werkgever.

Pluspunten

Groeimogelijkheden Cursussen Je kan je rijbewijs halen voor de vrachtwagen en dmg betaald deze.

Minpunten

Als je er niet werkt

DMG een uitstekende werkgever

De hele solicitatieprocedure ging vrij vlot en er werd duidelijk uitgelegd hoe dit ging verlopen.Ik ben nu werkzaam bij DMG als bijrijder en ben opweg naar chauffeur en ik ben ook zeer tevreden en blijf met plezier naar me werk gaan. Zeker een aanrader als je bereid bent om van je werk een ervaring te maken

Pluspunten

Goed geregeld, leuke collega's, goede arbeidsvoorwaarden, divers werk

Minpunten

Als je niet direct je solicitatie stuurd en bij dit tof bedrijf komt werken

Werken bij DMG

Het werken bij DMG begint met een opleiding, ingezoomd op de functie die je wilt gaan uitvoeren. Dit kan bij elke functie natuurlijk verschillend zijn.In de twee maanden dat ik een cursus heb gehad, ben ik van A tot Z te weten gekomen over hoe een keuken in elkaar steekt. Dit ging gepaard met zowel toetsen als samenwerkingsopdrachten.De werkdruk en het behalen van doelen met je team is prima gebalanceerd. Hierin heb je natuurlijk de mogelijkheid om duidelijk aan te geven wanneer iets wel of niet te behalen is.

Pluspunten

Bedrijfsactiviteiten, bonussen en hele leuke werksfeer.

9 februari 2021
Bedankt voor je positieve review. Je krijgt inderdaad een opleiding als je bij ons begint als o.a. orderverwerker, medewerker klantenservice en verkoper. Dit doen we met onze eigen DMG Academy.

altijd werk

Er is altijd werk, je bent altijd bezig. Je zal je geen zorgen hoeven te maken dat je tijden zit te wachten om weer iets te kunnen doen. Resultaat hiervan is ook dat de dagen snel voorbij gaan. mogelijkheid tot overwerken, uren uit te laten betalen of op te sparen. doorgroeimogelijkheden zijn er genoeg!

Pluspunten

lekkere verse lunch. overwerk voorwaarden. tijd gaat snel

Minpunten

eventuele stress ivm werkdruk, maar dit verschilt per persoon.

3 februari 2021
Bedankt voor je review! Als grote werkgever mag je dit natuurlijk van ons verwachten. Hopelijk zien we je snel weer (wanneer het weer kan) in ons DMG café!

Stel een vraag over solliciteren of werken bij De Mandemakers Groep. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk De Mandemakers Groep met

Meer informatie over De Mandemakers Groep in populaire locaties