De Bijenkorf

De Bijenkorf Reviews

74 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 75 reviews

Op basis van privé redenen wordt je eruit geknikkerd.

Mega laag salaris, denk dat je nog meer verdiend als je aan de slag gaat bij de supermarkt. Verder mega slechte communicatie en je privéleven moet je ook echt privé houden, anders wordt je op basis daarvan ontslagen.

Pluspunten

Zelf werkdagen- en tijden bepalen, relaxed werk

Minpunten

Communicatie, salaris, hiërarchie, geen personeelskorting, geen kerstpakket

Sociaal, geduldig, behulpzaam maar soms achterbaks

Zoals ieder groot bedrijf soms achterbakse, slinkse manieren om de werknemers uit te knijpen. (Bijv: tijdens Corona periode mensen wijsmaken dat zij minuren hebben opgelopen en dat zij die later moeten inhalen). Desalniettemin is het een erg warm bad. Lieve en betrokken mensen die er voor elkaar willen zijn. Collega’s zijn geweldig, helaas zijn de werkomstandigheden die opgelegd worden door hoger management vaak desastreus en oneerlijk.

Zwaar onderbetaald

Maakt niet uit voor welke functie je solliciteert. Je wordt zwaar onderbetaald!

Gezellige wekomgeving

Een hele prettige werkomgeving met veel werklust.

Pluspunten

Productieve en gezellige omgeving

Minpunten

Fijne sfeer onder de collega’s en klanten

Ik heb het er heel erg naar mijn zin gehad, het draait allemaal om het verlenen van de beste service en dat maakt het voor mij leuk en uitdagend!

Pluspunten

Gezellige sfeer

Minpunten

Het hameren op het maken van members

Groot warenhuis in hogere segment

Van 10 tot 21:00 is er altijd wat te doen veel storingen in de retail omgeving naast het beheer en onderhoud van de installaties

Pluspunten

Veel contact met externe partijen in de retail

Minpunten

Geen oog voor personeel slecht betaald lange werkdagen met veel rooster wisselingen

Zeer leuk team erg goede basis en zeker nederlands

Prachtig werk binnen een mooi bedrijf !Kortom ideale baan voor detailhandel of dergelijk werk in deze branche.

Pluspunten

Goede werksfeer

Minpunten

Weinig ervaring zal je zelf moeten opvullen

Goedgeorganiseerde en dynamische werkomgeving

De organisatie is effectief ingericht. Eens per week en bij speciale werkdagen wordt een meeting vooraf gehouden op de eigen afdeling om afspraken te maken wat de gang van zaken op die dag hoort te zijn en waar de focus op dient te liggen. Voor de functie hostess en sales is het routine om continu overal op de parterre te controleren of bezoekers geholpen worden en of zij nog van extra vriendelijke hulp konden worden voorzien. Bij problemen of ontevredenheid is er ruimte om creatief mee te denken hoe bezoekers alsnog de ervaring konden hebben dat zij terug wilden komen in de winkel. Een alternatieve vorm van werken is worden ingezet op een specifieke afdeling. Producten goed kunnen verkopen, zelfs zonder expertise is een aangeleerde vaardigheid en het leren denken in creatieve oplossingen zijn vaardigheden die ik heb kunnen uitbreiden. Iedere dag biedt perspectief op nieuwe oplossingen die de bezoekers het meest een tevreden gevoel geven. Het management is op grote schaal sterk, maar het management van mijn directe team had wel verbeterpunten in het inlevingsvermogen in individuele werknemers. Op de bedrijfscultuur valt niets aan te merken, deze is precies zoals verwacht. Iedere afdeling opereert onafhankelijk van andere afdelingen. Het moeilijkste van de baan is de vaste uren op tijden die uitkomen voor de directe leidinggevenden, het leukste is de vrijheid in het uiten van eigen passie voor sociaal contact.

Pluspunten

Goed verzorgde maaltijden

Minpunten

Relatief gebrek aan empathie vanuit directe afdelingsleiders

Top plek om ervaring te bouwen.

My experience was good. I worked at the ladies shoes where both the team and the manager were super.

Pluspunten

Leerzaam

Minpunten

Openingstijden

Teleurgesteld

Iedereen mocht maximaal 2 uur achter de kassa werken maar veel collega's wilden dan geen plaats voor je maken. Ik mocht niets bijleren maar andere nog meer tijdelijke collega's wel. Het management lette niet op de omgang met elkaar,

Pluspunten

gratis voucher voor personeelsvoer

Minpunten

zie hierboven, vooral slechte sfeer

Werken in de top van de retail

Het is een bedrijf dat in de top van de retail meedraait. Dat levert veel kansen en mogelijkheden op. Je leert veel. Het is dynamisch.

Gezellige werkomgeving

Je werkt met veel mensen en hebt verschillende afdelingen. Door de grootte van het pand voel je je vrij in je werk en kan je tijdens het helpen van gasten je eigen draai er aan geven.

Slecht werk

Dit is niet goed werk; geen vast contract, te veel werk en niet genoeg personel

Pluspunten

Minpunten

Veel

Fijne collegae die dankbaar hun lunch genoten.

Ik heb daar 12,5 jaar fijn gewerkt met veel lieve collegae.

Gezellig bedrijf goede catering veel fijne collega's

Gezellig bedrijf goede catering veel fijne collega's

Gezellige werkomgeving

Het management doet wat hij of zei wilt. Ze maken machtsmisbruik van hen positie. Ook is het merendeels vriendjespolitiek in het management. Ik heb hier hele slechte ervaringen met bepaalde mensen van het management. Gelukkig kan ik goed voor mezelf opkomen en mezelf beschermen voor dit soort type mensen. En dat heb ik ook zeker gedaan.

Gezellige sfeer

Leuke en leerzame baan met veel klantcontact. Altijd met plezier heen geweest

Hard werken maar gezellige werkomgeving

Goede ervaring en goed salaris. Enige minpunt was voornamelijk het management. De dag begon rustig, collega's wouden voornamelijk met elkaar kletsen.

Gezellige werksfeer, goeie teamleiding

Goeie collega's, heel gevarieerd werk, en ook leuk werk

productieve omgeving

Het leuke van het werk is de contacten met klanten en collega's. Super om de klant met een tevreden gevoel naar huis te laten gaan. Heb veel geleerd. Aansturen van collega's. Omgaan met problemen, agressie en stress situaties Telefonische- en face to face gesprekken met klanten. Contacten met reparateurs en Leveranciers. Computerwerk.

Minpunten

Geen goede Balans Prive en werk

top

heel leuk om te werken. het werk is heel verschillend en je werkt met leuke mensen om je heen.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij De Bijenkorf. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk De Bijenkorf met

• De Bijenkorf