DDD Personeel

Reviews voor DDD Personeel in Rotterdam

Als productie werker kon ik direct aan de slag ik werk nu al lange tijd bij DDD. Als je jou afspraken na komt, netjes werkt Doen de alles voor je
Pluspunten
Tijdige betaling en structureel werk
Ze hebben gezegt dat ik kon werken, ik ben gegaan, gewerkt. Volgende dag heb ik niks gehoord en daarna hebben ze gezegt dat er geen werk is. Ä°k heb met een ander nummer gebeld en werk gevraagt.. ze zeiden dat ik mag komen beginnen.. wat eerlijk he?
Minpunten
Ze zijn niet eerlijk!
Ik ben heel goed geholpen door de intercedenten bij DDD Personeel. Vriendelijk lekker koffie en ze hadden direct een leuke baan voor mij waar ik 43 uur werk in 3 dagen. Heerlijk die vrije tijd. Hartelijk dank ik heb er veel plezier in.
Pluspunten
Service, leuke job gevonden
Minpunten
ben goed geholpen bij DDD, ze zijn allemaal super aardig. Kon snel aan het werk bij verschillende bedrijven, ze zoeken altijd een goede oplossing voor je. Lekker elke week betaald.
De communicatie met DDD Personeel is echt top! Als ik niet mijn telefoon op kan nemen dan sturen zij een Whatsapp met de planning. Mijn eerste werkdag werd ik door iemand van DDD naar mijn werk gebracht. De mensen bij DDD personeel zijn zeer vriendelijke en denken altijd met je mee.
Pluspunten
Werkschoenen gekregen
Goed contact en beantwoorden al je vragen. Ieder week netjes mijn centjes op tijd overgemaakt. Ook snel weer aan het werk toen de klus bij mijn andere werk klaar was. Top geregeld!
Pluspunten
Snel een baan
I in een alcohol fabriek gewerkt,als productiemedewerker,ondersteuning apparatuur, verpakking van een product.Leuke mijn collega's,en het werk ook leuk was.