Logo van Danfoss
Danfoss
Bekijk alle reviews over Danfoss

Danfoss

Review over Danfoss van een medewerker

Une très bonne expérience, belle entreprise

J'ai été chez Danfoss comme alternante puis en CDD : - L'équipe était très sympa, une bonne ambiance reignait dans la boite de façon générale, ainsi que dans les équipes situées dans d'autres pays.- Par sa complexité, Danfoss proposait des missions intéressantes et challengantes.- Le respect de la vie personnelle est un point fort et les salaires sont attractifs.- Les avantages du CE pourraient être améliorés cependant et les locaux des cadres bénéficieraient d'avoir une vraie salle de repos et des espaces verts.

Bekijk alle reviews over 617

gezellig leuk bedrijf

In Rotterdan is het gezellig ongedwongen gaan leuk met elkaar om in Gorinchem gaat het allemaal wat stroever lijkt wel of ze bang zijn voor hun baan.

Productieve en gezellige werkomgeving

Super leuke collega's, erg behulpzaam en goede uitleg over de werkzaamheden

Pluspunten

Kantine die lunch maakt elke dag, goede arbeidsvoorwaarden, informele werksfeer

Minpunten

....

Internal Sales, Sales & Technical support manager Benelux

Een typische dag bij Danfoss is een veelzijdige en afwisselde dag, waarbij aandacht voor klant voorop staat en het commerciële oogpunt van de organisatie niet verloren mag gaan. Ik heb geleerd klanten waardig te respecteren, en deze niet te verkopen waar ze om vragen, maar wat ze daadwerkelijk nodig hebben. De lokale directie is zeer informeel en direct, waarbij zelfontplooiing tot de mogelijkheden behoort. Mijn collega's zijn in mijn loopbaan altijd een waardevolle aanvulling geweest om het sociale stukje aan mijn functie te geven. Daarnaast zin zij medeverantwoordelijk tot de kennis en ervaring die ik van hun op heb mogen bouwen. Het moeilijkste van mijn baan is het georganiseerd houden van de diversiteit van projecten, klanten en overige werkzaamheden. Accuratesse en concentratie is dan ook een vereiste. Het leukste is het contact met klanten en het benutten van klachten om deze om te zetten naar een uitdaging. De collega's te stimuleren en te motiveren om deze naar een hoger niveau te brengen. De continuïteit van processen te waarborgen om efficiëntie binnen de organisatie te behouden.

Pluspunten

Mogelijkheden tot zelfontwikkeling

Minpunten

Complexiteit binnen een multinational

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Danfoss. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3,9

Reviews over Danfoss gesorteerd op locatie

• Danfoss
  • Une très bonne expĂ©rience, belle entreprise