Logo van Danfoss
Danfoss
Bekijk alle reviews over Danfoss

Danfoss

Review over Danfoss van een medewerker

Set up to fail from day one

Where do I start.. you’ll be on a third shift island with absolutely no training whatsoever and will struggle no two ways about it on complex (very old) machines. Quite a few with no electrical prints or you can’t find them. They’ll “train” you on days for 90 days but good luck getting someone to take you under their wing. Big time lone wolf mentality unless you are friends with someone who’s been there for 100 years or recently if you are family in the same department. It’s hot and oily even though it’s air conditioned. Lock out/tag out policy is not observed. From a maintenance standpoint they will buy you nothing (ie multimeter or tool replacement) HR person has been there for 40 years and rule with an iron fist (also think they’re Covid experts). You’ll get 3 weeks vacation you have to earn and if you miss unscheduled they may ding you depending on who your boss is (different for different people) No sick time carved out. Dayshift opportunities are zip. They wait to tell you that you are working Saturday until Thursday/Friday. They do not care about YOUR success, you are a body.

Pluspunten

13 paid holidays/Christmas shutdown

Minpunten

No personal development/ Surprise OT

Bekijk alle reviews over 617

gezellig leuk bedrijf

In Rotterdan is het gezellig ongedwongen gaan leuk met elkaar om in Gorinchem gaat het allemaal wat stroever lijkt wel of ze bang zijn voor hun baan.

Productieve en gezellige werkomgeving

Super leuke collega's, erg behulpzaam en goede uitleg over de werkzaamheden

Pluspunten

Kantine die lunch maakt elke dag, goede arbeidsvoorwaarden, informele werksfeer

Minpunten

....

Internal Sales, Sales & Technical support manager Benelux

Een typische dag bij Danfoss is een veelzijdige en afwisselde dag, waarbij aandacht voor klant voorop staat en het commerciële oogpunt van de organisatie niet verloren mag gaan. Ik heb geleerd klanten waardig te respecteren, en deze niet te verkopen waar ze om vragen, maar wat ze daadwerkelijk nodig hebben. De lokale directie is zeer informeel en direct, waarbij zelfontplooiing tot de mogelijkheden behoort. Mijn collega's zijn in mijn loopbaan altijd een waardevolle aanvulling geweest om het sociale stukje aan mijn functie te geven. Daarnaast zin zij medeverantwoordelijk tot de kennis en ervaring die ik van hun op heb mogen bouwen. Het moeilijkste van mijn baan is het georganiseerd houden van de diversiteit van projecten, klanten en overige werkzaamheden. Accuratesse en concentratie is dan ook een vereiste. Het leukste is het contact met klanten en het benutten van klachten om deze om te zetten naar een uitdaging. De collega's te stimuleren en te motiveren om deze naar een hoger niveau te brengen. De continuïteit van processen te waarborgen om efficiëntie binnen de organisatie te behouden.

Pluspunten

Mogelijkheden tot zelfontwikkeling

Minpunten

Complexiteit binnen een multinational

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Danfoss. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3,9

Reviews over Danfoss gesorteerd op locatie

• Danfoss
  • Set up to fail from day one