Danfoss
Super leuke collega's, erg behulpzaam en goede uitleg over de werkzaamheden
Pluspunten
Kantine die lunch maakt elke dag, goede arbeidsvoorwaarden, informele werksfeer
Minpunten
....
In Rotterdan is het gezellig ongedwongen gaan leuk met elkaar om in Gorinchem gaat het allemaal wat stroever lijkt wel of ze bang zijn voor hun baan.
Een typische dag bij Danfoss is een veelzijdige en afwisselde dag, waarbij aandacht voor klant voorop staat en het commerciële oogpunt van de organisatie niet verloren mag gaan. Ik heb geleerd klanten waardig te respecteren, en deze niet te verkopen waar ze om vragen, maar wat ze daadwerkelijk nodig hebben. De lokale directie is zeer informeel en direct, waarbij zelfontplooiing tot de mogelijkheden behoort. Mijn collega's zijn in mijn loopbaan altijd een waardevolle aanvulling geweest om het sociale stukje aan mijn functie te geven. Daarnaast zin zij medeverantwoordelijk tot de kennis en ervaring die ik van hun op heb mogen bouwen. Het moeilijkste van mijn baan is het georganiseerd houden van de diversiteit van projecten, klanten en overige werkzaamheden. Accuratesse en concentratie is dan ook een vereiste. Het leukste is het contact met klanten en het benutten van klachten om deze om te zetten naar een uitdaging. De collega's te stimuleren en te motiveren om deze naar een hoger niveau te brengen. De continuïteit van processen te waarborgen om efficiëntie binnen de organisatie te behouden.
Pluspunten
Mogelijkheden tot zelfontwikkeling
Minpunten
Complexiteit binnen een multinational
Bekijk meer reviews over Danfoss