DAKLAPACK
het is een heel mooi bedrijf. Is altijd bezig met innovatie
Pluspunten
denk met je mee
Minpunten
nog niet gevonden
Sinds 2014 ben ik werkzaam bij DaklaPack. De (internationale) organisatie is in deze tijd ontzettend hard gegroeid. DaklaPack is een innovatieve organisatie; qua verpakkingsoplossingen lopen wij voorop. Een team met gedreven en enthousiaste collega's. Er is ruimte voor ontwikkeling en groei. Werken met mooie verpakkingen voor bijzondere klanten. Op de vrijdagmiddag sluiten we de werkweek af met een gezellige borrel. Successen worden hier gevierd!
Pluspunten
Borrels, bootcamp, leuk team!
Zeer leuke sfeer, af en toe een gratis frietje en elke week een lekkere borrel! Doorgroeimogelijkheden, ze kijken zeker naar jouw capaciteiten en hoe je deze het best kunt ontplooien binnen het bedrijf. Heel ruime waaier aan mogelijkheden voor verpakkingen dus elke dag wat nieuws.
Pluspunten
Have been part of the DaklaPack family since 2010 and very proud to have partly contributed to this successful story. I have witnessed the company grow from 40+ employees to 240+ in the last 8 years. Management are always willing to listen to suggestions and ideas, and doors are always open to discuss both work on non work related topics.
Pluspunten
Market conform salary, end of week drink & snacks, career development.
DaklaPack is een bedrijf met een open bedrijfscultuur. Alle disciplines (sales, marketing, innovations, production, supply chain) bevinden zich in-house, waardoor processen snel en soepel verlopen. DaklaPack kent een duidelijke hands-on mentaliteit, het is een bedrijf van dingen doen en minder van het lang overdenken in lange overleg structuren. Ik vind het dan ook fijn om snel resultaat te zien van het werk dat ik verzet met mijn team. Het bedrijf zit duidelijk in een markt die groeit. Er hangt dan ook een fijne energie binnen het bedrijf, ik ervaar totaal geen afgunst naar elkaar en er worden vele successen gevierd. Door de groei die het bedrijf doormaakt zie je dan ook dat er veel nieuwe functies ontstaan. Dit is erg gunstig voor de eventuele doorgroeimogelijkheden. De coaching en evaluatie hiervan wordt ook voldoende bespreekbaar gemaakt.
Pluspunten
Coaching, openheid, borrels, bootcamp/sport, positieve sfeer
Wel prima werk, niet te moeilijk, flexibele werktijden, goede werksfeer, helaas geen kansen om verder te komen.
Pluspunten
Gratis team uniform
Minpunten
Moeilijk te bereiken