Dagelijks Leven
Review over Dagelijks Leven van een medewerker

Dagelijks Leven

17 januari 2019
Dagelijks leven is een jonge organisatie die enorm aan het groeien is omdat het een prachtig concept is. Nog niet alles is dan 100 % al ontwikkelend, maar je krijgt wel al ruimte om hierbij je steentje bij te dragen.Wat erg leuk is. Kleinschalig wonen met een grote tuin, liefdevolle zorg en een vast team. Bewoners hebben veel vrijheden ,ze kunnen kiezen voor gezamenlijke activiteiten , maar als ze liever op hun eigen studio willen blijven voor een leuk programma op tv of een goed boek is dit ook mogelijk.Er wordt iedere dag vers gekookt en bewoners worden betrokken met het bereiden van het eten, zoals bv aardappels schillen en boontjes doppen.. er is ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en de lijntjes met andere disciplines is kort. directie bezoekt regelmatig alle locaties en zo weten die ook wat er speelt en welke vragen er liggen. ook de verwanten zijn nauw betrokken bij activiteiten en de dagelijkse dingen. Er is regelmatig verwantenoverleg en teamoverleg om steeds de kwaliteit te verbeteren. medewerkers worden enorm gewaardeerd en er is een fijne werksfeer. al met al vind ik het een hele fijne organisatie om te werken.
Pluspunten
kleinschaligheid
20 augustus 2020
Manager (huidige medewerker) - Apeldoorn
Dagelijks leven biedt een informele enthousiaste werksfeer waar collega’s elkaar opzoeken en samen iets moois neerzetten. Er wordt naar je geluisterd en iedere medewerker wordt gewaardeerd. Er is voldoende ruimte voor eigen inbreng. Hard werken maar ook voldoende tijd om tot rust te komen. Blij dat ik hier werk!
Pluspunten
Positieve werksfeer
Minpunten
Lange dagen
17 januari 2019
Manager Opleidingen (huidige medewerker) - Apeldoorn
Samen met mijn fijne collega's werk ik dagelijks aan het succes van onze organisatie en dat werkt zeer motiverend.
Pluspunten
De kans om te bouwen
15 september 2020
Locatiemanager (huidige medewerker) - Het Beekdalhuis
Het werken bij Dagelijks Leven is erg prettig ; je kunt jezelf zijn en er is oog voor ontwikkeling. Geen dag is hetzelfde en dat maakt het uitdagend. Iedereen kan ideeën inbrengen en meedenken, je wordt in je kracht gezet.
Pluspunten
x
Minpunten
x