Dagelijks Leven

Reviews voor Verpleegkundige (m/v) bij Dagelijks Leven

Fijn team, goede werksfeer. Goede balans werk/privé.
Het is een fijne organisatie die luistert naar het personeel op de werkvloer. Staan open voor tips vanaf de werkvloer. Lijnen binnen de organisatie zijn kort. Ik voel me zeer gewaardeerd. Balans werk en privé zijn voor Dagelijks Leven erg belangrijk.
Na ruim 26 jaar voor treant gewerkt te hebben, vorig jaar de overstap gemaakt naar dagelijks leven. Ik heb nog geen dag spijt gehad. Bij dagelijks leven staan de bewoners centraal. Ook is het een kleinschalige woonvorm waar er met name gekeken wordt naar wat de bewoners nog zelf kunnen en daar worden ze in ondersteund door de zorgmedewerkers. Ook het team waar ik in werk is top. Ze staan voor elkaar klaar en er wordt niet moeilijk gedaan als er een keer geruild moet worden, of extra werken bij ziekte.
Pluspunten
Gezellig team, kleinschalig, bewoners centraal.
Minpunten
Mooi concept, jong bedrijf. Nog zoekende mi om verschil te maken tussen VPK en verzorgende IG
Nu 1 jaar werkzaam, dit bevalt me supergoed. Woning straalt rust, gezelligheid, sfeer, een thuis uit. Het werken met eigen kok, ab-begeleidster is een voordeel. Bewoners kunnen zeer divers aan activiteiten deelnemen. Werk is zeer divers waardoor de dag omvliegt. Al met al een zeer mooie organisatie
Pluspunten
Werken in een mooie huiselijke, omgeving
Minpunten