Dagelijks Leven

Reviews voor Locatiemanager (m/v) bij Dagelijks Leven

Het werken bij Dagelijks Leven is erg prettig ; je kunt jezelf zijn en er is oog voor ontwikkeling. Geen dag is hetzelfde en dat maakt het uitdagend. Iedereen kan ideeën inbrengen en meedenken, je wordt in je kracht gezet.
Pluspunten
x
Minpunten
x
Wat een fijne organisatie om voor te werken, betrokken mensen met hart voor de bewoners en voor elkaar. Ik ga elke dag vrolijk naar mijn werk en ben erg trots op wat wij als organisatie doen voor onze doelgroep.
Pluspunten
Betrokkenheid
Minpunten
Nog niet ontdekt
Fijn bedrijf om voor te werken. Korte lijnen. Werksfeer is goed.
Pluspunten
Korte lijnen
Minpunten
Ik ga iedere dag met plezier naar mijn werk. Haal voldoening uit de werkzaamheden en ben trots op ons huis waar we in mogen werken en onze bewoners zo fijn in wonen.
Pluspunten
samen voor dezelfde doelstelling gaan
Minpunten
niet voor Dagelijks Leven maar wel voor alle regels die er zijn in de zorg
Dagelijks Leven is een jonge snelgroeiende organisatie, waarbij de lijnen kort zijn door de platte organisatie. Een organisatie waarbij je het daadwerkelijk samen doet. Voor mij als locatiemanager waarbij ik alle vrijheid binnen de kaders heb om de locatie goed vorm te geven, kan ik altijd terugvallen op locatiecoach en de directie in dien nodig. Zij zijn goed bereikbaar, zichtbaar en toegankelijk. Een prettige organisatie om in en voor te werken mede omdat je gezien wordt en men kent elkaar.
Dagelijks Leven is een jong, lerend en groeiend bedrijf. Hierdoor zijn er veel doorgroeimogelijkheden binnen het bedrijf. Opvallend is dat de directie, ondanks de vele locaties, heel bereikbaar en zichtbaar is. Mijn ervaring als locatiemanager is dat de directeuren altijd bereikbaar zijn voor overleg en ook echt luisteren naar ervaringen en suggesties. Als locatiemanager mag je zelfstandig opereren, binnen de missie en de visie van Dagelijks Leven. Echter altijd met back-up van de directie. Een werkgever waar ik me als een vis in het water bij voel.
Pluspunten
Laagdrempelig
Ik ga nooit met tegenzin naar mijn werk bij Dagelijks Leven. Het is afwisselend, collega's zetten zich super in en houden elkaar hoog. Er is veel aandacht voor de individuele bewoner en de familie wordt veel betrokken bij het zorgproces.
Pluspunten
Super sfeer
Minpunten
er wordt wel flexibiliteit gevraagd tav je inzet, Maar of dit een minpunt is?, Hier geldt geen 9-5 mentaliteit
Na vele jaren in een ziekenhuis te hebben gewerkt de overstap gemaakt naar dit jonge dynamische bedrijf. Geen moment spijt gehad. Top werkgever waar veel bespreekbaar en mogelijk is. Directie staat echt achter het personeel en dat voel je. Fijn team waar collegialiteit hoog in het vaandel staat. Veilige werkomgeving.Het welzijn van onze bewoners staat iedere dag centraal.
Dagelijks Leven zegt wat het doet en doet wat het zegt. De directie is betrokken bij de werkvloer en dat voel je aan alles.
De opzet van de kleinschalige woon/zorg locaties is heel goed doordacht en met hart voor de bewoners vormgegeven. Dit maakt dat er medewerkers nodig zijn die met hart en ziel hun werk willen doen. Juist door hier heel goed op te letten is er een hele mooie dynamiek ontstaan. Veel collega,s die er echt voor gaan. Superleuk om mee samen te werken.
Pluspunten
Veel passie!
Een frisse persoonlijke organisatie waar je gezien wordt en waar de directie een praatje met je komt maken. Een organisatie waar er echt tijd wordt gemaakt voor de bewoner en waar kwaliteit van leven bovenaan staat.
Pluspunten
leuk team, mooie werkplek
Minpunten
te weinig collega's
Heel fijn dat kleinschaligheid bestaat! Er is oprechte aandacht voor eigen regie en huiselijkheid. Het gaat om de mens en dat is zoals het hoort. Ik werk hier graag en mocht het nodig zijn dat mijn ouders deze vorm van zorg nodig hebben dan zal deze organisatie zeker een 'thuis' zijn voor ze zijn.
Een veelzijdige baan, geen dag is hetzelfde. Meebewegen met de flow om er voor te zorgen dat de bewoners de beste zorg krijgen op maat. Het is een snelgroeiende organisatie met veel ontwikkelingen waarin je wordt gevraagd hierin mee te denken. De medewerkers laten doen waar ze goed in zijn, gebruik maken van ieders kwaliteiten! Werken in een mooi en divers team.
Ik werk sinds juli 2017 binnen Dagelijks leven en ervaar het als een mooie dynamische organisatie , die een duidelijke missie en visie heeft. Er heerst een groot verantwoordelijkheid gevoel binnen de locaties en een groot samenhorigheid gevoel. Dit maakt dat de werkplek als een hele fijne wordt ervaren. Er is ruimte en tijd voor persoonlijke aandacht voor de bewoners, ondanks dat het ook wel hard werken is. De verwanten leveren binnen de locaties een mooie eigen bijdrage op hun manier en er ligt ook een duidelijke verwachting naar hun toe. al met al een mooie organisatie , met veel groeimogelijkheden. laat je verleiden!
Pluspunten
dynamiek, veel eigen inbreng, veel afwisseling