Dagelijks Leven

Reviews voor Dagelijks Leven in Coevorden

De opzet van de kleinschalige woon/zorg locaties is heel goed doordacht en met hart voor de bewoners vormgegeven. Dit maakt dat er medewerkers nodig zijn die met hart en ziel hun werk willen doen. Juist door hier heel goed op te letten is er een hele mooie dynamiek ontstaan. Veel collega,s die er echt voor gaan. Superleuk om mee samen te werken.
Pluspunten
Veel passie!
Ik werk sinds de opening van het drostenhuis in coevorden op deze mooie locatie. Ik heb mijn draai gevonden en doe het werk met veel plezier. En de visie binnen dagelijks leven 'gewoon zoals thuis ' is iets waar we ons allemaal hard voor maken en dit maakt dagelijks leven bijzonder en anders als alle anderen!
Pluspunten
1 team 1 taak
Na ruim 26 jaar voor treant gewerkt te hebben, vorig jaar de overstap gemaakt naar dagelijks leven. Ik heb nog geen dag spijt gehad. Bij dagelijks leven staan de bewoners centraal. Ook is het een kleinschalige woonvorm waar er met name gekeken wordt naar wat de bewoners nog zelf kunnen en daar worden ze in ondersteund door de zorgmedewerkers. Ook het team waar ik in werk is top. Ze staan voor elkaar klaar en er wordt niet moeilijk gedaan als er een keer geruild moet worden, of extra werken bij ziekte.
Pluspunten
Gezellig team, kleinschalig, bewoners centraal.
Minpunten