Daaf B.V.

7: Daaf B.V. reviews van werknemers

Fijne club

Soms is het best spannend om te gaan solliciteren als je al heel lang op eenzelfde plek zit. Ik ben blij dat Daaf naar mij heeft geluisterd en mij heeft laten zien waar mijn talenten zitten. Inmiddels ben ik aan het werk bij een nieuwe werkgever via Daaf en ik ben nog elke dag blij dat ik de stap heb gezet. Daaf, bedankt voor jullie support en bemiddeling!

Goede, behulpzame recruiters!

Door Daaf heb ik een ontzettend leuke baan gevonden als medewerker bij een groot sneakermerk. De medewerkers van Daaf hebben me super goed geholpen bij het voorbereiden van het sollicitatiegesprek en ze waren altijd bereikbaar voor vragen in het sollicitatieproces.

Leuk bedrijf!

Via Daaf heb ik een leuke nieuwe baan gevonden. Via Indeed heb ik gesolliciteerd op één van de vacatures die Daaf online had staan. Na een online kennismaking ben ik direct voorgesteld en kon ik op sollicitatiegesprek, waar ik gelukkig ben aangenomen.

Leuk recruitmentbureau met interessante vacatures

Via een kennis ben ik bij Daaf terecht gekomen. Ik kende het bedrijf zelf nog niet, maar via via ben ik bij de website van Daaf terecht gekomen. Daar kwam ik erachter dat er best veel leuke vacatures voor mij beschikbaar waren. Ik heb op twee vacatures gesolliciteerd, waarna ik met de recruiter van Daaf besproken heb om één van de sollicitaties door te zetten. Na twee leuke gesprekken ben ik daar aangenomen!

Leuk recruitmentbureau met interessante vacatures.

Leuk bedrijf!

Goede, behulpzame recruiters!

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Daaf B.V.. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Daaf B.V. met

Reviews over Daaf B.V. per locatie