Da Vinci College

Reviews voor Da Vinci College in Dordrecht

Dordrecht5 reviews

5 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 11 reviews

Da Vinci is een prachtige organisatie maar helaas steeds meer zijn identeit aan het verliezen

Da Vinci was ooit een mooie onderwijsorganisatie in een leuke stad. Door ontevredenheid onder medewerkers en een groot verloop van personeel waaronder managers gaat veel geld op aan inhuur van tijdelijk personeel waaronder interim managers. De werkdruk is enorm. Het salaris is goed te noemen en conform cao. De organisatie is behoorlijk hiërarchisch en weinig flexibel. In het hoger management is weinig beweging wat bedrijfsblindheid veroorzaakt. Als docent heb je mits in een leuk team en prima job al wordt je soms ook voor werkelijk alles ingezet.

Pluspunten

Mooi gebouw

Minpunten

Dominante cultuur

Fijne collega's maar helaas ook veel ziekteverzuim vanwege piekperiodes en te hoge werkdruk

Werken in het onderwijs is complex en er zijn veel veranderingen waarbij de werkwijze ook weer verandert en hier moet je tegen kunnen. Het systeem Eduarte is complex en voor er iets gewijzigd kan worden moet er meerdere handelingen verricht worden. Het onderwijs loopt helaas te vaak achter de feiten aan en hier moet je dus ook tegen kunnen.

Pluspunten

Goede arbeidsvoorwaarden

Minpunten

Veel ziekteverzuim, geen geld voor nieuwe medewerkers, 3 periodes per jaar hoge werkdruk

beveiliging

het was 8 uur per dag achter een balie zitten en voor de rest deed ik niks anders dan op mensen letten

Goede school!

Ze hebben mij goed geholpen om toch mijn andere werk te kunnen doen tussen door. Dmv speciale regelingen.

Pluspunten

Goede regelingen, leuke mensen, open minded

Minpunten

Lange dagen

gezellige werkomgeving met beveiliging

Je staat elke dag achter de balie om sleutels en kaarten uit te schrijven. Wat ik geleerd heb is om achter de computer werkzaamheden uit te voeren. Mijn collega´s werken in een team en lopen om de half uur een rondje. het is moeilijk om agressieve melding die gedaan worden onder controle te houden. Het leukste van de baan is je kan pleinwacht lopen als het achter de balie niet zo druk is.

Pluspunten

goede kantine

Minpunten

te weinig zitplek

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Da Vinci College. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Da Vinci College met

Reviews over Da Vinci College per locatie