Da Vinci College

11: Da Vinci College reviews van werknemers

Da Vinci is een prachtige organisatie maar helaas steeds meer zijn identeit aan het verliezen

Da Vinci was ooit een mooie onderwijsorganisatie in een leuke stad. Door ontevredenheid onder medewerkers en een groot verloop van personeel waaronder managers gaat veel geld op aan inhuur van tijdelijk personeel waaronder interim managers. De werkdruk is enorm. Het salaris is goed te noemen en conform cao. De organisatie is behoorlijk hiërarchisch en weinig flexibel. In het hoger management is weinig beweging wat bedrijfsblindheid veroorzaakt. Als docent heb je mits in een leuk team en prima job al wordt je soms ook voor werkelijk alles ingezet.

Pluspunten

Mooi gebouw

Minpunten

Dominante cultuur

Leuk team , goede werkplek

Het is een plek waar je je snel thuis voelt , hartelijk team . Leuke leerlingen .

Prettige werkomgeving.

Dit betrof een NT2-stage en ik heb hier veel geleerd.

Gezellige werkomgeving

Het Da Vinci College is een leuke bedrijf waarin je veel kunt leren, elke dag is anders, je hebt iedere dag met andere problematiek te maken. Je moet zo flexibel zijn als een kameleon en elk jasje elk moment aan kunnen trekken. Je moet leergierig zijn, competitief, collegiaal, maar ook menselijk. Daarnaast moet je besluitvaardig ook snel zijn.

Leerzame, stimulerende en betrokken werkomgeving (collega's)

Prima werkgever! fijne collega's Het ROC biedt een groot aantal beroepsopleidingen aan die de student in staat stelt om een zijn plaats op de arbeidsmarkt te verwerven.

Pluspunten

Collega's - duurzaamheidsfabriek

Minpunten

tot nu toe geen. ( misschien de grootte van ROC)

Druk maar gezellig

Ik heb geleerd mijn emoties in bedwang te houden. ik heb geleerd hoe ik met mensen om moet gaan en verschillende manieren. er waren niet veel moeilijke dingen aan de baan, dat komt omdat ik hier al 2 jaar stage had gelopen. het leukste van de baan is dat ik elke dag met leeftijdsgenoten in de weer was

Pluspunten

gezellig

Minpunten

taken dien niet bij mijn functie zaten.

Fijne collega's maar helaas ook veel ziekteverzuim vanwege piekperiodes en te hoge werkdruk

Werken in het onderwijs is complex en er zijn veel veranderingen waarbij de werkwijze ook weer verandert en hier moet je tegen kunnen. Het systeem Eduarte is complex en voor er iets gewijzigd kan worden moet er meerdere handelingen verricht worden. Het onderwijs loopt helaas te vaak achter de feiten aan en hier moet je dus ook tegen kunnen.

Pluspunten

Goede arbeidsvoorwaarden

Minpunten

Veel ziekteverzuim, geen geld voor nieuwe medewerkers, 3 periodes per jaar hoge werkdruk

Da Vinci College Leiden

Fijne stage school met goede begeleiders die de tijd voor je nemen en hun kwaliteiten voor je inzetten. Binnen de school heerst een fijn leercultuur.

beveiliging

het was 8 uur per dag achter een balie zitten en voor de rest deed ik niks anders dan op mensen letten

Goede school!

Ze hebben mij goed geholpen om toch mijn andere werk te kunnen doen tussen door. Dmv speciale regelingen.

Pluspunten

Goede regelingen, leuke mensen, open minded

Minpunten

Lange dagen

gezellige werkomgeving met beveiliging

Je staat elke dag achter de balie om sleutels en kaarten uit te schrijven. Wat ik geleerd heb is om achter de computer werkzaamheden uit te voeren. Mijn collega´s werken in een team en lopen om de half uur een rondje. het is moeilijk om agressieve melding die gedaan worden onder controle te houden. Het leukste van de baan is je kan pleinwacht lopen als het achter de balie niet zo druk is.

Pluspunten

goede kantine

Minpunten

te weinig zitplek

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Da Vinci College. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Da Vinci College met

Meer informatie over Da Vinci College in populaire locaties