D&B The Facility Group

D&B The Facility Group Reviews

Uitgelichte review
D&B The Facility Group heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Na 8 jaar nog steeds met veel plezier aan het werk bij D&B. Er wordt gekeken naar de mens en de individu en persoonlijke aandacht is er voor het personeel. Er gaan wel eens dingen niet geheel goed, maar hier wordt lering uitgetrokken. Een fijn bedrijf met enthousiast en betrokken personeel op ieder level.
Het fijne van een baan als Hospitality Host bij D&B vind ik dat je zelf een voorkeur mag geven op hoeveel verschillende locaties je zou willen werken. Bij sommige locaties heb je er ook een barista functie bij. Je leert over het ontvangen van bezoek, storingen melden, vergaderzalen beheren en nog veel meer. Het management is betrokken. De manager komt indien mogelijk wekelijks bij je langs op locatie om te kijken hoe het met je gaat. Je kan de manager dagelijks bereiken via telefoon of e-mail indien je vragen of mededelingen hebt. Het leukste van de baan vind ik de verantwoordelijkheid die je hebt en het vertrouwen dat je hierin krijgt. Het is jouw taak om te zorgen dat het pand er uitstekend bij staat en dat de gasten en huurders tevreden zijn.
D&B heeft geen oog voor de werknemer, je bent een nummer. De opdrachtgever is het enige wat telt.
wat een heerlijk bedrijf om te werken. het menselijke aspect staat daar gelukkig nog hoog in het vaandel. en waar ze met je meedenken om een probleem op te lossen
Ik heb een super leuke tijd bij D&B gehad en zou D&B zeker als bedrijf aanraden binnen mijn netwerk. Het is hard werken, maar omdat iedereen dat doet krijg je een soort samenhorigheidsgevoel. En er is veel ruimte voor eigen input.
Pluspunten
Sfeer, gevoel van het samen doen
Bij D&B heb ik alle kans gekregen om mij te ontwikkelen op finance gebied. Fijne collega's, goeie samenwerking.
Pluspunten
Goeie lunches, collega's, sfeer
Minpunten
Werkdruk
D&B is een uitstekend werkgevers, met heel veel persoonlijke aandacht en ontwikkeling
D&B is one of this Company's that Dos there works Professionally and good team.
Minpunten
Interessante werkomgeving en behulpzame collega's .Het bedrijf waar je komt te werken maakt hoogwaardige technologische machines .Op de campus waar jij security host bent werken meer als 100 nationaliteiten.
Mooi bedrijf om voor te werken. Innovatief en familiaire organisatie. Collega's willen je graag helpen
Ik werk nu sinds 9 maart bij D&B en ik kan alleen maar met lof spreken over hen! Ik heb zelf het nodige, privé én zakelijk, al mee gemaakt, maar D&B heeft mij zo prettig laten voelen tijdens alle gesprekken. Ik kreeg een warm welkom en leek in een kleine familie binnen te komen. Ze komen zeer zorgelijk naar elkaar over en denken overal met je in mee.
D&B is een bedrijf die heel breed is. Ik werk als Ambulante. Waar ik op verschillende bedrijven mijn werkzaamheden verricht. Ik kom elke dag andere mensen tegen andere cultuur ander vestiging waar ik ontzettend van geniet. Op 1 plek zitten is voor mij niets. Ik hou van deze uitdaging. Bij de ene bedrijf is het druk en moet je veel verschillende werkzaamheden verrichten waarbij de ander alleen telefoon en klanten ontvangen is. Ook heb ik hier veel geleerd via Studietybe die D&B aanbied voor degene die er behoefte aan heeft. Tevens ook cursussen als BHVer waar veel aandacht aan gevestigd wordt. Geen dag ga ik met tegenzin naar mijn werk. Integendeel.
Manager komt vaak langs op locatie en vraagt hoe het gaat met de medewerkers En of ze ergens mee kan helpen. Dat is wel heel fijn
Leuk bedrijf met super leuke collega's. Mooie opdrachtgevers en een manager die een luisterend oor voor je heeft. Ik zit hier goed op mijn plek! ''Security met een stapje meer''
Ik werk hier al drie jaar met heel veel plezier als ambulant host. Het leuke aan dit bedrijf is dat ze bij hele mooie opdrachtgevers hun diensten leveren. Van nationaal tot internationale omgevingen, elke dag is anders. Minpunt: door de functie al ambulante werk ik bij veel verschillende opdrachtgevers, het schakelen tussen alle systemen vind ik persoonlijk soms best lastig.
Bedrijf dat snel schakelt. Binnen 2 weken had ik een arbeidsvoorstel. En een maand later was ik aan het werk.
Geplaatst via D&B bij een bedrijf als receptioniste. Het was verschrikkelijk. de dame die mij moest inwerken laat je niet jezelf zijn en je moet volledig naar haar poppen dansen. De teamleidster volgt wat de inwerkster zegt, dus veel geroddel. Omdat ik niet recht in mijn stoel zat, moest ik het bedrijf verlaten. Je bent een robot, geen mens binnen d&b. Ga er nooit werken, waardeloos.
Slechte werkgever, zorgt niet goed voor medewerkers. Je kan bijna geen vrij krijgen. Als je ontslag hebt genomen, moet je al je vrije dagen die je opgespaard hebt (omdat je nooit vrij mocht nemen), uit laten betalen. Zelfs als je ziek bent, wordt daar moeilijk over gedaan. Veel medewerkers klagen, waardoor werksfeer verschrikkelijk is.
Pluspunten
Minpunten
Eigelijk alles
zeer fijne werkgever die je de mogelijkheid bied om door te groeien op jouw eigen tempo
Het is een mooi bedrijf met hele leuke collega's. Ik werk zelf als ambulante receptioniste bij D&B en je wordt ingezet op gave locaties. Ze denken met je mee en je wordt erg gewaardeerd. Dat maakt het dat ik elke dag met veel plezier naar mijn werk ga.
Pluspunten
Gratis lunches
Leuke afwisselende locaties, erg veel kans om door te groeien.