CZ

12: CZ reviews van werknemers

12 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 17 reviews

Leuk bedrijf

Leuk en gezellig bedrijf, veel mogelijkheden en lekkere koffie.

Fijne werkplek

Fijne werkplek, leuke collega’s, goed salaris!!!!!

Bij goed functioneren kon ik toch ineens vertrekken. Tijden waren in een keer te lang, terwijl ik daar geen fatsoenlijke coaching in heb gehad. Zo ga je niet met mensen om.

Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, goede thuiswerkregeling

Het salaris is boven gemiddeld, zeker aangezien een fulltime contract 34u per week is op de meeste afdelingen. Sinds de Corona periode wel vrij streng op thuiswerkadvies, maar je wordt van alle gemakken voorzien (bureau in hoogte verstelbaar, monitor, bureau stoel, en €500 uit te geven aan dingen als toetsenbord, koptelefoon etc in een webshop). Daarnaast is er veel aandacht voor de werk-privé balans. Eindejaarsuitkering is ook top!

Pluspunten

Thuiswerkfaciliteiten

Minpunten

Soms traag beslissingsproces, veel schijven en plasjes die gedaan moeten worden

Innovatief

Innovatief bedrijf dat telkens de klant op nummer 1 heeft staan

Pluspunten

Arbeidsvoorwaarden

goed

te lang geleden. informeel. een bedrijf wat zich bezig houdt met inkrimpen van totaal aantal medewerkers

Uitstekende werkgever

Ik ben erg tevreden, Ik vind CZ een hele goede werkgever, zorgt goed voor haar medewerkers.

Bedrijf met hart voor de zorg

CZ is een bedrijf waarin persoonlijke groei en ontwikkeling gestimuleerd worden. Er is ruimte voor eigen inbreng en er is een prettige sfeer op de werkvloer.

Gezellige collega´s

Het werk was erg prestatie gericht, dus de werkdruk was hoog. Maar daarbij was de beloning ook erg fijn, een goed gevoel bij elke klant die je goed kan adviseren.

Warm bedrijf met oog voor welzijn en ontwikkeling

Mijn baan heeft zoveel verschillende facetten; aan de ene kant het proces begeleiden van de veranderingen in de zorg, vergoedingen en wet-en regelgeving. Aan de andere kant de contacten met de verzekerden, zorgverleners en officiële instanties. Tussendoor even bijpraten met een collega en nieuwe ontwikkelingen doorspreken. Ook nog de veranderingen in het softwaresysteem doorspreken en je wensen een vastere vorm geven.

Pluspunten

Fijne werkplekken, goed bedrijfsrestaurant en gezellige werkomgeving.

Minpunten

er valt nog winst te halen in de onderlinge communicatie

Klantgerichte organisatie met veel mogelijkheden

Prima werkgever met een zeer goede werk / privé situatie. Klant staat centraal. CZ staat voor een betere zorg!

Prima werksfeer en leukr collega's

Heb bij CZ altijd met veel plezier gewerkt, leuke collega's en een baan met veel variatie. De klant komt altijd op de eerste plaats, dus op het einde van de dag zorgen dat al je taken af zijn.

Pluspunten

Flexibele werktijden

Minpunten

Tijdelijke contracten

Stel een vraag over solliciteren of werken bij CZ. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk CZ met

Reviews over CZ per locatie

Meer informatie over CZ in populaire locaties

• CZ