CSU Cleaning Services

Reviews voor Teamleider (m/v) bij CSU Cleaning Services

Teamleider (m/v)6 reviews

6 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 372 reviews

superbedrijf met een hele prettige werksfeer

Een dag bij CSU ziet er nooit als een sleur uit ,is voor mij een heerlijke baan geweest met super collega,s en je word gelijk behandeld of je nu praat met directie of collega,s van de werkvloer ,moeilijkheden ken ik eigenlijk niet ,want dat is eigenlijk mijn sterke kant, conflicten en problemen oplossen en motiveren dat vind ik dus ook het leukst in mijn werk

Pluspunten

menselijkheid

Minpunten

zou het zo niet weten

Hard werken met een leuke groep collega's

Het sollicitatiegesprek ging nog op de ene locatie en direct werd er gevraagd om op een andere locatie te komen werken. Geen moment spijt van gehad. Hard en zwaar werk maar met goede collega's. Met zn allen leveren we goed en (zeker in deze tijd) belangrijk werk. In mijn optiek is CSU een goede werkgever, korte lijnen intern en volgens mij een terechte winnaar van de KW1 prijs.

Pluspunten

Meedenkende leiding ook "in het veld"

Minpunten

Hoge werkdruk

Niet doen

Als je ziek bent moet je je de volgende dag melden op kantoor. Salarissen worden beloofd maar niet gegeven Personeel wordt echt belachelijk behandeld. Als objectleider had ik het echt te doen met het personeel. Evenals iedere objectleider uit mijn rayon. Ik kreeg een contract van 36 uur zodat ze me minder hoefde te betalen maar ik werkte 50 uur per week en overuren worden niet uitbetaald. Zelfs dat was niet genoeg. Als ik 's ochtends om 6 uur de telefoon niet op nam of 's avonds na 9 uur niet meer bereikbaar was werd ik op het matje geroepen! Bestellingen van producten werden wegens kostenbesparing niet geleverd door de rayonleider dus de medewerkers moesten schoonmaken met vieze doekjes. Als er dan klachten kwamen van het personeel van de kantoorpanden dan kregen de schoonmaak medewerker en objectleider op hun kop.

Pluspunten

Helemaal niets

Minpunten

Belachelijke organisatie

werkdruk erg hoog negatieve sfeer

stress lange dagen weinig waardering 24/7 mentaliteit negatieve sfeer binnen de organisatie

Pluspunten

Minpunten

lange werkdagen

Schoonmaakwerk

Het enige leuke waren de collega's. Veel werk te weinig uren...je moet altijd op je uren letten. Leidinggevende is ondankbaar tegenover het personeel..ook al hebben ze ook weekeinden meegeholpen bij extra werk. Kaffert mensen uit. Als je ziek wordt was het helemaal mooi. Mensen waarvan famillie overleden was kregen met moeite vrij... geen 5 dagen doorbetaling waar ze recht op hadden. En zo kan ik maar door gaan. Dit was in amsterdam

Pluspunten

Minpunten

Zat

Pas heel goed op!

CSU Projectmanagers en leiding zijn uitknijpers. Wat wordt er misbruik gemaakt van het personeel. Echt te belachelijk voor woorden. Zelf heb ik gewerkt als objectleider. CSU kiest voor kwantiteit ipv kwaliteit en de medewerkers zijn er de dupe van. Zij moeten nog harder werken en eigenlijk het onmogelijke doen om de afspraken tussen opdrachtgever en CSU na te kunnen komen. De leiding van CSU kiest ervoor om de opdrachtgever te bedonderen (door werkzaamheden niet volgens contract uit te voeren) en als de opdrachtgever er achterkomt krijgt personeel en objectleiding de schuld. Als men ziek is moeten ze naar kantoor komen en het liefst meteen weer werken doordat er altijd te kort aan personeel is (ook om geld te besparen en op deze manier weer meer winst te maken). - Contracten worden niet in orde gemaakt. - Niemand krijgt meer een vast contract. - Mondelinge afspraken NOOIT aangaan want het wordt nooit nagekomen. - Er worden uren weggemoffeld en het personeel moet maar bewijzen dat ze wel gewerkt hebben. Dit heb ik echt nog nooit eerder mee gemaakt. Denk maar even goed na voordat je gaat werken bij CSU. Er zijn nog veel meer schoonmaak bedrijven waar het er beter aan toe gaat.

Pluspunten

Leuke werknemers, aardige mensen

Minpunten

Management/leidinggevende zijn uitknijpers!

Stel een vraag over solliciteren of werken bij CSU Cleaning Services. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk CSU Cleaning Services met

Reviews over CSU Cleaning Services per locatie