CSU Cleaning Services

Reviews voor Schoonmaker (m/v) bij CSU Cleaning Services

Schoonmaker (m/v)246 reviews

246 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 369 reviews

Collegiale gezellige werksfeer

De werkkleding is goed. Ziet er leuk uit met een frisgroen logo. Je krijgt doorbetaald op.je verjaardag. 13de maand . Goed bedrijf

Je bent een pingpongbal

Verandert vaak van werklocatie; je krijgt op de dag zelf te horen dat je niet terug hoeft te komen of dat je bij een ander bedrijf aan de slag moet.Bieden mogelijkheden voor mensen in het doelgroepregister maar weten eigenlijk niet zo goed wat ze er mee moeten.

Neem hier absoluut geen (vakantie)baan!

Werkdruk ligt veel te hoog voor de gegeven tijd en salaris. Je wordt slecht behandeld als werknemer. Ze willen dat je zoveel huisjes poetst binnen een bepaalde tijd, maar dit is vaak onrealistisch en niet haalbaar als je de huisjes wilt poetsen volgens de regels. Je zult slecht moeten poetsen, omdat je het anders gewoon niet haalt. En als je dan gecontroleerd wordt, wordt je meteen belachelijk gemaakt omdat je niet goed poetst. Heel vervelend bedrijf om bij te werken!

Onlogisch werkschema, wat dagelijks moet staat ook per week zelfs per maand

Ik werk op een sleutelpand waar je niet echt voldoening krijgt van je werk. Het betreft een oud pand wat qua onderhoud slecht is onderhouden. Dit vaak aangegeven bij de rayonleider, communicatie is erg slecht tussen personeel en rayonleider/ster.Tijdens afwezigheid van de rayonleider is er niemand die weet waar je dan terecht kan bij callimiteiten.Word ook niet duidelijk aangegeven door de rayonleider.Werkspullen worden te laat geleverdPluspunt: salaris netjes op tijd.

Slecht

Niet gaan werken daar , alles is slecht geregeld. Bedank me later

Zeer slechte bedrijf!!!

Ik raad deze schoonmaak bedrijf echt niet aan! Jullie gaan spijt krijgen als je bij CSU gaat werken!

Fijne collega’s

Het was soms doorwerken, soms veel huisjes voor de tijd die je op een dag hadFijne collega’s

Pluspunten

Fijne werksfeer

Minpunten

niet altijd genoeg tijd voor de huisjes

stressvol

geen goede sfeer en hoge werkdrukcollegiale sfeer was wel ok

LEidingegevende heeft geen hart voor het personeel

Moet in totaal meer dan 65KM rijden ( incl rijden op terrein) en dat is voor eigen rekening. Leidinggevende geven niks om je en liegen waar ze bij staan. En als je er tegen in gaat word er gedreigd en is er ineens 2 keer zoveel controle en is uit het niets ineens 100 dingen meer fout... heel toevallig.Schandalig dat ik 200 euro uit eigen zak moet betalen omdat het 58 kilometer is vanaf mijn huis naar het werk ( incl retour) waardoor ik geen recht heb op kilometervergoeding. Want dat is pas bij 60 terwijl je in totaal dit dus wel kwijt benDe eerste week werk ik dus om er te komen. OM vervolgens alleen maar afgezeken te worden. Gelukkig zijn de mensen waar ik schoonmaak prettig in omgang en hun zijn ook bekend met hoe de leidingevende is tegen het personeel. Je bent letterlijk voetveeg en vooral als je niet Nederlands ben.Vakantie kan nooit moet altijd aangepast worden niks word gelijk een keer goedgekeurd moet extra lang wachten. Waardoor je dus ook niet een voordelig vakantie kan boeken want je weet niet of het mogelijk is.Ik gun niemand werkelijk niemand het werk in Terneuzen. Want je zal nooit op vakantie kunnen wanneer je wil en je word altijd als vuil behandeld. Alleen als er vanuit hogeraf mensen komen is ineens alles prima. Dit alleen door leidinggevende want in de kantoren zijn ze uiterst vriendelijk.Het werk is leuk alleen het word helemaal verpest door een leidinggevende die niks om het personeel geef en met alles weg kom. Niemand durft iets te zeggen want als je dat doet word ineens je hele rooster omgegooid en zorg ze dat je veel verder moet rijden ( -

Slechte contactmet de leidinggevende, veel werk voor weinig geld als je ziek bent krijg je niks en als je weer beter meld is je werk plek weg ,

Slechte contactmet de leidinggevende veel werk voor weinig geld als je ziek bent krijg je niks en als je weer beter meld is je werk plek weg,Sollicitatie gesprek niet, gehad moest gelijk kijken naar werk contract moest allemaal snel in hun advertenties staat 13 per uur maar je krijgt 10 euro per uur,De complicatie is erg slecht,Je werkt van 5 uur in de ochtend tot uurtje of 9 in de avond ,Daarnaast rommel ze met contract uren en loonstrookje ,Je betaald je scheel aan de belasting ,

Pluspunten

Niet

Minpunten

Lange werkdagen, Werkdruk hoog, Ziek mag niet, Vrijde dagen bestaan niet, Complicatie is slecht, Betaald erg slecht Papieren zijn niet in orde Loonstrookje word mee gerommeld

4 mei 2022
Wat vervelend dat je dit zo hebt ervaren. We nemen graag contact met je op om dit te bespreken. Zou je deze review en jouw gegevens (naam, woonplaats en telefoonnummer) kunnen sturen naar marketing@csu.nl? Alvast bedankt. Vriendelijke groet, CSU

Leuke werkgever

Aan csu heb je een goede werkgever waar je veel kunt leren.

4 mei 2022
Dat vinden we fijn om te horen, dankjewel voor je review! :-) Groet, CSU

Gezelige werkomgeving

Ik werk nu een paar maanden bij CSU tram bus en metro .en heb het enorm naar me zin. Zeker een aanrader voor mensen die een vaste baan willen. Ik herken de negatieve reviews helemaal niet terug bij CSU. Ik heb altijd goed contact met mijn rayonmanager en hij komt altijd de afspraken na. Staat altijd klaar voor mij als ik hem nodig heb kortom een uitstekende rayonmanager en een prima werksfeer .

6 april 2022
Super fijn om te horen dat je zo tevreden bent en het naar je zin hebt. Bedankt voor je mooie review! Groet, CSU

Solliciteer hier nooit!

Mondeling aangenomen bij CSU. Mijn rooster was al klaar en de dag waarop ik zou gaan starten stond ook al bekend (volgende week!) Een week van te voren krijgen ik een WhatsApp dat ik toch niet aangenomen ben. Heel vreemd. Nu zit ik zonder werk en sollicitaties want ik heb andere sollicitaties afgezegd.

3 maart 2022
Vervelend om te horen dat het zo gelopen is. We nemen graag contact met je op om dit te bespreken. Zou je deze review en jouw gegevens (naam, woonplaats en telefoonnummer) kunnen sturen naar marketing@csu.nl? Alvast bedankt. Vriendelijke groet, CSU

Had wel een redelijke leuke baan bij de voortgezet onderwijs Maar vond de personen ook redelijke moeilijk in de omgang.

Je had redelijk veel bezoek van de voor vrouwen en die ook alles gingen controleren of alles wel schoon was. Maar ben er wel weg gegaan omdat de collega waar ik mee werkte alles en iedereen op haar hand had. Waardoor ik gewoon weinig contact kon maken met de mensen daar op school. Roddelen en liegen om de haverklap en aan gezien mijn gezondheid erop achteruit ging door deze persoon heb ik besloten om weg te gaan. Maar csu is op zich wel een goed bedrijf om te werken. Had alleen weinig met die collega die haar werk steeds afschoof aan mij. En daar werdt weinig aan gedaan.

Pluspunten

Je kon pakken wat je wilde

Minpunten

De tijden

7 februari 2022
Wat vervelend om te horen dat je vanwege een collega bent weggegaan. Dit is zeker niet de bedoeling. Heb je geprobeerd dit te bespreken? Fijn om te horen dat je het verder wel naar je zin hebt gehad. Mocht je het nog met ons willen bespreken, stuur dan gerust een e-mail naar marketing@csu.nl met daarin je contactgegevens.

Gezellige werksfeer

In 2019 met veel plezier hier gewerkt. Leuke collega's en je word goed ingewerk. Ik wou verder met de opleiding om in de zorg te werken. Maar heb het erg naar mijn zin gehad.

Pluspunten

Fijne collega's die zich 100% inzetten of bij ziekte. Wekelijk waar een top team.

Minpunten

Veel schoonmaakwerkzaamheden voor weinig uren.

7 februari 2022
Dankjewel voor de mooie review. Wij wensen je heel veel succes met je opleiding!

Slecht beleid laan je aan je lot over

In april overgenomen door Csu en kennis gemaakt met de rayonmanager .Daarna heb ik hem.nooit meer gezien .Slechte communicatie. Nog 8 dagen werken dan ben ik weg . Voor het vorige schoonmaak bedrijf negen jaar gewerkt op deze locatie.

24 november 2021
Het lukt je dus niet om dit bespreekbaar te maken met je leidinggevende? In dat geval nemen wij graag contact met je op.Zou je deze review en jouw gegevens (naam, woonplaats en telefoonnummer) kunnen sturen naar marketing@csu.nl? Alvast bedankt. Zou je niet graag op de locatie blijven?Groet, CSU

Meer uit op geld dan schoonmaak

CSU in het begin was niet slecht. Je krijgt van alles beloofd en denkt dan ook van ow dat is mooi met een goede toekomst in zicht.maar de waarheid is heel wat anders. In het begin kreeg ik meer klachten over csu van collega's met wie ik samen werkte en dacht "nou ik merk er echt niks van" maar ja zoals mensen leer je ook bedrijven na zoveel tijd kennenJa ik kan natuurlijk CSU niet over één of dezelfde kam scheren er zullen natuurlijk ook goede mensen tussen zitten. Maar die heb ik zelf nog niet gevonden ( behalve schoonmakers ) zelf. Rayonleidster is bijna nooit bereikbaar behalve als ze iets van jou nodig heeft. En zeg je dan nee of iets in die trend dan heb je het gedaan.Beloftes worden er genoeg gemaakt, maar doe je bv een bestelling wat je nodig hebt om je werk goed te doen dan wordt dat links gelegd.is er iemand ziek dan MOET je invallen voor diegene.... Maar ben je zelf ziek dan komt er geen invaller en staat mijn collega er alleen voor en nee niet voor 1 dag maar gewoon 1 week of langer zonder dat ze maar geprobeerd hebben om vervanging te regelen moest mijn collega alles alleen doen. Salaris heeft misschien nog maar 1 keer geklopt voor de rest altijd bellen of via mail uitzoeken hoe en wat. Zoals ik al zei ik kan CSU niet over één of dezelfde kam scheren.Maar hoe het nu is zou ik echt niemand aanraden daar te gaan werken.Ze zouden echt eens moeten kijken naar het personeel en zien hoe die wordt behandeld door rayonleid(st)er's. En dat is niet iets wat je zo vanuit je kantoor raampje kunt zien.Als ik niet behandeld werd als een product maar als een collega -

Pluspunten

Minpunten

genoeg

24 november 2021
Wat vervelend om dit zo te lezen. Hebben jij en jouw collega's dit teruggekoppeld aan de betreffende Rayonmanager? Hoe jullie het ervaren?

Gezellige collega’s

Leuke werkplek, je moet geluk hebben dat je op een leuke, gezellige werkplek terecht komt. Helaas doen ze wel moeilijk om een auto van de zaak te geven. Soms moet je naar plekken waarvan je denkt, ok hoe kom ik daar!!???

Hard werken

Beter communiceren en duidelijke afspraken maken en na komen

Pluspunten

Pauze te weinig

Minpunten

Onregelmatige uren

24 november 2021
Probeer aan je leidinggevende terug te koppelen waar je tegenaan loopt, dan pakt hij/zij dit maar al te graag met je op.

Goede review

Werk er nu anderhalve maand ...op tijd salarisbetaling. Goede communicatie met de rayonmanager

24 november 2021
Zo horen wij het graag en hier willen wij altijd naartoe werken, bedankt voor het achterlaten van deze review.

School in Baarlo

Ik vind mijn werk leuk,ik zou graag wil werken in Baarlo bij Omnibus school

Stel een vraag over solliciteren of werken bij CSU Cleaning Services. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk CSU Cleaning Services met

Meer informatie over CSU Cleaning Services in populaire locaties