CSU Cleaning Services

Reviews voor Meewerkend Voorman (m/v) bij CSU Cleaning Services

Meewerkend Voorman (m/v)5 reviews

5 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 369 reviews

Leuk team

Ik werk er graag en met plezier, sommige dingen, kunnen écht beter, andere zaken goed geregeld

Pluspunten

Vrijheid

Minpunten

Lange, drukke dagen met veeel te weinig personeel. Zeer slechte keuze van uitzendbureaus, onmogelijk om met de uitzendkrachten te communiceren, weinig animo

Officiële reactie van CSU Cleaning Services

7 februari 2022
Dankjewel voor je review. Fijn om te horen dat je vrijheid ervaart. We zijn hard op zoek naar extra collega's om de werkdruk af te kunnen nemen. Hopelijk ervaar je het binnenkort als minder druk en blijf je het naar je zin hebben :-)

Teveel werkdruk en gouden bergen

Ben begonnen als voorman. Salaris was al te laag maar goed 15 uur per weel Maar na een week werden het er tussen de 26 en 40. Contract week 2 al naar 28 uur. Ik eigen schoonmaakbedrijf gehad met 8 man personeel. Wilde ambulant projectleider worden . Was ook besproken bij sollicitatie. Vond er een intern en sliciteerde maar mijn projectleider hield dat tegen Nu ondertussen voorman en flexwerker. Nou nooit moeten doen. 4 uur op en 22 uur thuis. Ja tussendoor paar uur maar daar heb je niks aan. Nu kwam bij betaling 60 uur tekort zou nabetaling worden . Wanneer weet niemand. Bij andere bedrijven na betaling met 3 dagen op rekening. Bij csu moet je blijven bellen. Gouden bergen!!!! Projectleider geeft haar taken aan mij???,!! Kan geen dks lopen en urenlijste personeel bij houden en vac.dagen ziekmeldingen overuren en personeels bezetting regelen. Ja moest ik doen!!!! Wat deed of doet zij dan? Reclamerijden of zo????? Nee als van hogerhand al fout gaat kan een schoonmaakster dat niet recht praten Maar lieg ze niet voor ,wij zijn niet dom snappen ook wel dat er geen woord van klopt. Wanbeleid. Personeel nodig?? Probeer dit personeel eerst te houden en positief te krijgen ,dat lijkt me beter. Lopen met bosjes weg of ziek. Hoop beetje wakker nu daar

Slecht bedrijf

Salaris nooit goed mist altijd uren dan bel je op en word er gezegd volgende maand word het erbij gezet na 3 maanden nog niks vervolgens word er een aanbestedimg gedaan en word het werk voor een ander bedrijf (waar je dan door overgenomen mag worden) duidelijke afspr gemaakt om bij csu te blijven en dan verloopt je contract na 1 maand en word het niet verlengd. Rayonleidster stellen niks voor doen hun werk doen lopen/rijden maar wat heen en weer bestellingen die je plaatst komen nokit op tijd. Ik vind dit bedrijf erg slecht verdiend p.u wel goed als je het dan wel krijgt.. Voor mij nooit meer CSU.

Pluspunten

Gezellige collega

Minpunten

Te veel

Zeer hoge werkdruk voor een zeer laag salaris

Ik heb 4 x gesolliciteerd op de functie schoonmaak op een school in wassenaar. Bij 3 x kreeg ik niet eens een afwijzing ofwel ik greeg niets te horen. De 4e keer werd er gebeld dat ik in aan merking kwam voor de functie meewerkend voorvrouw naar mijn weten hzb ik daar niet op gesolliciteerd maargoed met bijde handen aanpakken maar. Vervolgens ging het heel snel. Diezelfde dag een gesprek en gelijk het een en ander aan handtekeningen zetten waaronder mijn contract wat ik niet wist maar ik had ook beter kunnen opletten een paar dagen later kon ik even mee kijken dat werd gelijk heelhard meewerken wan 3 personen tekort weer een paardagen in een school vakantie kon ik weer even mee kijken en dat werd weer heel hard meewerken (nou ben ik echt niet vies van werken hoor) toen bleek ook mijn contract ingegaan te zijn naar mijn weten was dat pas de week erop. in die paar keren dat ik mee kon lopen/werken ben ik erachter gekomen dat de bezetting al tijden te laag was en dat er constant gezecht werd dan werk je toch een half uurtje langer. In de vacatures medewerker schoonmaak staan maar 2 uur het blijkt in werkelijkheid 3,5 uur te zijn. Na een 2 dagen werken (zwoegen) kreeg ik de kans om mijn plan van aanpak mijn mijn rayonmanager te overleggen en die werken direct naar het land der fabels gestuurd. Die avond heb ik ook besloten om toch niet voor dit bedrijf wilden werken dus ern appje naar mijn rayonmanager gestuurd dat hij maar beter ern ander kon gaan zoeken. Kreeg ik een berichtje terug met daar in onderandere de belofte dat hij ook mee ging werken maar ik wist al dat hij dat -

Pluspunten

Kan ik niet bedenken

Minpunten

Heleboel

Met de objectleider dag werd alles goed verzorgt en kregen we een leuke attentie en hadden veel lol.

Wat ik geleerd heb bij CSU omgang met mensen.computer kennis., vloer en schoonmaak onderhoud. Leuke collega's in omgang en samenwerking. Het moelijkse van de baan is dat je niet iedereen tevreden kan stellen. Het leukste van de baan dat je je doel bereikt en complimenten krijgt van de klant.

Pluspunten

Salaris betaling goed

Stel een vraag over solliciteren of werken bij CSU Cleaning Services. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk CSU Cleaning Services met

Meer informatie over CSU Cleaning Services in populaire locaties

• CSU Cleaning Services
  • Meewerkend Voorman (m/v)