CSU Cleaning Services

Reviews voor Kamermeisje (m/v) bij CSU Cleaning Services

Kamermeisje (m/v)16 reviews

16 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 369 reviews

Weinig tot slechte communicatie

Ik begon fris en fruitig aan deze functie maar na 5 maanden had ik zoiets wil ik wel voor dit bedrijf werken en na 8 maanden heb ik mijn ontslag genomen.

Slechtste bedrijf ooit

Heel slecht bedrijf. Ze zijn alleen op geld uit. Je word niet gezien als medewerker maar als nummer. Dagen dat ik ziek was heb ik nooit uitbetaald gekregen. Ook miste ik elke maand weer uren die dan later gecorrigeerd moesten worden. Mijn uitdiensttreding is niet goed verlopen waardoor ik na 2 maanden nog steeds niet mijn vakantiegeld uitbetaald heb gekregen. Dit is geheel fout van CSU en ik moet maar wachten op mijn geld. Ik krijg geen enkele compensatie en eerder uitbetaald worden is niet mogelijk. Dus ik moet weer wachten tot de volgende loon betaling en maar hopen dat het dan wel goed verloopt... Helemaal klaar met dit bedrijf. Erg vriendelijk zijn ze ook niet. Ik zou niemand aanraden om bij CSU te werken.

Minpunten

ze zijn op geld uit, je word gezien als nummer, ze tonen geen waardering, uitbetalingen word heel moeilijk over gedaan

24 november 2021
Is dit inmiddels opgelost? Stuur anders even een mailtje naar info@csu.nl Het klinkt alsof er iets niet helemaal goed gaat.

Het is dat de collegas toppers zijn

Management heerlijk slechtIk wil er eigenlijk niet teveel woorden aan vuil maken.

24 november 2021
Mocht je hierover met ons in gesprek willen, neem dan op de volgende wijze contact met ons op:Stuur je review en jouw gegevens (naam, woonplaats en telefoonnummer) op naar marketing@csu.nlVriendelijke groet, CSU

De nieuwe slavernij!

Veel te hard werken tegen het onmenselijke aan!Veel wordt er beloofd, maar niets komt uit.Alleen wat fout gaat wordt gezegd.Rondom niet te begrijpen dat dit bedrijf in Nederland bestaat!

Pluspunten

Leuke collega's en vaak mooie werkomgeving. Ik werkte in een mooi hotel in Noord Limburg

Minpunten

De zéér onmenselijk hoge werkdruk. Je wordt niet gezien als mens, maar als machine. Leuke leidinggevende, maar helaas werd zij ook ingezogen door het stressmanagement niet

9 april 2021

Slechte werkomgeving

Managers die niet weten hoe alles werkt, wordt totaal niet goed gecommuniceerd

6 januari 2022
Wat vervelend om te lezen. We nemen graag contact met je op om dit te bespreken. Zou je deze review en jouw gegevens (naam, woonplaats en telefoonnummer) kunnen sturen naar marketing@csu.nl? Alvast bedankt. Vriendelijke groet, CSU

Betalen van uur goed

Soms betalen niet goed altijd probleme voor betalen

Hard werken

Ik heb hard gewerkt bij csu maar k vond niet dat ik daar genoeg voor kreeg.

Hiërarchische structuur

Weinig communicatie top-down. Doen wat je wordt opgedragen en geen ruimte voor een eigen mening.

Flexibele werkomgeving

Verschonen van bedden, afstoffen en stofzuigen kamers en schoonmaken van badkamers. Werkt vaak in team van 2. Uren zijn erg flexibel.

Erg zakelijk

Tijden zijn bizar. Begrijpen het verschil tussen kwaliteit en kwantiteit niet.

houskeeping

is een super leuke verantwoordelijke baan heb het erg naar mijn zin maar is te verweg woon in denhaag en wil graag hier een baan

Pluspunten

gezelligheid netheid

Minpunten

te weing verdienen voor het harde werken 10 min per kamer

Werken voor CSU

Fijne collega's en goede bedrijfssfeer. Werken in het week-end is minder leuk.

Pluspunten

Fijne collega's

Rommelige ongeorganiseerde organisatie

Ik ben er heel snel weggegaan. Op vragen kreeg ik geen antwoord. Geen goede begeleiding en op de 1e dag werd er al heel wat van je verwacht.

Pluspunten

Niks

Minpunten

hard werken, weinig verdienen en onderdrukt worden

Ik heb een tijd bij CSU gewerkt als kamermeisje in de regio Amsterdam, op een aantal locaties. Ik heb veel ervaring opgedaan bij andere hotels maar nog nooit zulke slechte ervaringen opgedaan als via CSU. Er worden allerlei beloftes gedaan maar nooit nagekomen. Je krijgt te weinig tijd om je werk netjes te doen en als je er dus langer over doet krijg je dat gewoon niet uitbetaald. Ieder dag wordt er zeker 1 tot 2 uur niet uitbetaald terwijl je wel gewerkt hebt, met andere woorden: je wordt gewoon bestolen door CSU. Als je er wat over zegt tegen de manager dan krijg je te horen dat je dan maar ontslag moet nemen. Dit is typerend voor CSU, Je mond houden en doen wat zij zeggen en anders moet je maar weggaan. Vakantie of vrije dagen is altijd moeilijk, tenzij je vriendjes bent met de manager ... dan mag alles. Een bijzonder slecht bedrijf dat zijn personeel misbruikt. Men weet gewoon dat de mensen het werk nodig hebben en dus alles maar accepteren. Ik ben maar weer begonnen met een opleiding dus CSU ziet mij nooit meer terug. DUS DAMES EN HEREN, WEES GEWAARSCHUWD.

Pluspunten

Minpunten

zie bovenstaand verhaal

leuk afwisselend werk

Als housekeeping heb je leuk en afwisselend werk. Je werkt in teamverband en zorgt ervoor dat de nieuwe gasten weer op een mooie schone kamer komen.

Wat een gigantisch slecht bedrijf

De plek waar ik werk is super leuk met leuke collega's. Csu zelf is echt waardeloos. Bel je naar het hoofdkantoor krijg je belofte terug gebeld te worden dit gebeurd niet. Je moet heel hard werken (het onmogelijke qua tijd ) voor een minimum loon. Ontslag nemen om een normale manier kan niet!! Loon uitbetaling klopt regelmatig niet. Blij dat ik ervan af ben!!!!

Pluspunten

Minpunten

zie review

Stel een vraag over solliciteren of werken bij CSU Cleaning Services. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk CSU Cleaning Services met

Meer informatie over CSU Cleaning Services in populaire locaties