CSU Cleaning Services

CSU Cleaning Services Reviews

351 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 364 reviews

Collegiale gezellige werksfeer

De werkkleding is goed. Ziet er leuk uit met een frisgroen logo. Je krijgt doorbetaald op.je verjaardag. 13de maand . Goed bedrijf

Teveel werkdruk en gouden bergen

Ben begonnen als voorman. Salaris was al te laag maar goed 15 uur per weel Maar na een week werden het er tussen de 26 en 40. Contract week 2 al naar 28 uur. Ik eigen schoonmaakbedrijf gehad met 8 man personeel. Wilde ambulant projectleider worden . Was ook besproken bij sollicitatie. Vond er een intern en sliciteerde maar mijn projectleider hield dat tegen Nu ondertussen voorman en flexwerker. Nou nooit moeten doen. 4 uur op en 22 uur thuis. Ja tussendoor paar uur maar daar heb je niks aan. Nu kwam bij betaling 60 uur tekort zou nabetaling worden . Wanneer weet niemand. Bij andere bedrijven na betaling met 3 dagen op rekening. Bij csu moet je blijven bellen. Gouden bergen!!!! Projectleider geeft haar taken aan mij???,!! Kan geen dks lopen en urenlijste personeel bij houden en vac.dagen ziekmeldingen overuren en personeels bezetting regelen. Ja moest ik doen!!!! Wat deed of doet zij dan? Reclamerijden of zo????? Nee als van hogerhand al fout gaat kan een schoonmaakster dat niet recht praten Maar lieg ze niet voor ,wij zijn niet dom snappen ook wel dat er geen woord van klopt. Wanbeleid. Personeel nodig?? Probeer dit personeel eerst te houden en positief te krijgen ,dat lijkt me beter. Lopen met bosjes weg of ziek. Hoop beetje wakker nu daar

Zeer slechte bedrijf!!!

Ik raad deze schoonmaak bedrijf echt niet aan! Jullie gaan spijt krijgen als je bij CSU gaat werken!

Fijne collega’s

Het was soms doorwerken, soms veel huisjes voor de tijd die je op een dag hadFijne collega’s

Pluspunten

Fijne werksfeer

Minpunten

niet altijd genoeg tijd voor de huisjes

Erg onduidelijk

Aangenomen worden en er vervolgends en dan aan het eind van de proeftijd ontslagen worden omdat je de dochter van een objectleister bent terwijl je doet wat er van je word gevraagd en je werkt goed doet En zijn heel onduidelijk en ontslaan je zonder dat je leiding gevende t weten

Pluspunten

Minpunten

Onduidelijkheid

stressvol

geen goede sfeer en hoge werkdrukcollegiale sfeer was wel ok

LEidingegevende heeft geen hart voor het personeel

Moet in totaal meer dan 65KM rijden ( incl rijden op terrein) en dat is voor eigen rekening. Leidinggevende geven niks om je en liegen waar ze bij staan. En als je er tegen in gaat word er gedreigd en is er ineens 2 keer zoveel controle en is uit het niets ineens 100 dingen meer fout... heel toevallig.Schandalig dat ik 200 euro uit eigen zak moet betalen omdat het 58 kilometer is vanaf mijn huis naar het werk ( incl retour) waardoor ik geen recht heb op kilometervergoeding. Want dat is pas bij 60 terwijl je in totaal dit dus wel kwijt benDe eerste week werk ik dus om er te komen. OM vervolgens alleen maar afgezeken te worden. Gelukkig zijn de mensen waar ik schoonmaak prettig in omgang en hun zijn ook bekend met hoe de leidingevende is tegen het personeel. Je bent letterlijk voetveeg en vooral als je niet Nederlands ben.Vakantie kan nooit moet altijd aangepast worden niks word gelijk een keer goedgekeurd moet extra lang wachten. Waardoor je dus ook niet een voordelig vakantie kan boeken want je weet niet of het mogelijk is.Ik gun niemand werkelijk niemand het werk in Terneuzen. Want je zal nooit op vakantie kunnen wanneer je wil en je word altijd als vuil behandeld. Alleen als er vanuit hogeraf mensen komen is ineens alles prima. Dit alleen door leidinggevende want in de kantoren zijn ze uiterst vriendelijk.Het werk is leuk alleen het word helemaal verpest door een leidinggevende die niks om het personeel geef en met alles weg kom. Niemand durft iets te zeggen want als je dat doet word ineens je hele rooster omgegooid en zorg ze dat je veel verder moet rijden ( -

Slechte contactmet de leidinggevende, veel werk voor weinig geld als je ziek bent krijg je niks en als je weer beter meld is je werk plek weg ,

Slechte contactmet de leidinggevende veel werk voor weinig geld als je ziek bent krijg je niks en als je weer beter meld is je werk plek weg,Sollicitatie gesprek niet, gehad moest gelijk kijken naar werk contract moest allemaal snel in hun advertenties staat 13 per uur maar je krijgt 10 euro per uur,De complicatie is erg slecht,Je werkt van 5 uur in de ochtend tot uurtje of 9 in de avond ,Daarnaast rommel ze met contract uren en loonstrookje ,Je betaald je scheel aan de belasting ,

Pluspunten

Niet

Minpunten

Lange werkdagen, Werkdruk hoog, Ziek mag niet, Vrijde dagen bestaan niet, Complicatie is slecht, Betaald erg slecht Papieren zijn niet in orde Loonstrookje word mee gerommeld

4 mei 2022
Wat vervelend dat je dit zo hebt ervaren. We nemen graag contact met je op om dit te bespreken. Zou je deze review en jouw gegevens (naam, woonplaats en telefoonnummer) kunnen sturen naar marketing@csu.nl? Alvast bedankt. Vriendelijke groet, CSU

Leuke werkgever

Aan csu heb je een goede werkgever waar je veel kunt leren.

4 mei 2022
Dat vinden we fijn om te horen, dankjewel voor je review! :-) Groet, CSU

Gezelige werkomgeving

Ik werk nu een paar maanden bij CSU tram bus en metro .en heb het enorm naar me zin. Zeker een aanrader voor mensen die een vaste baan willen. Ik herken de negatieve reviews helemaal niet terug bij CSU. Ik heb altijd goed contact met mijn rayonmanager en hij komt altijd de afspraken na. Staat altijd klaar voor mij als ik hem nodig heb kortom een uitstekende rayonmanager en een prima werksfeer .

6 april 2022
Super fijn om te horen dat je zo tevreden bent en het naar je zin hebt. Bedankt voor je mooie review! Groet, CSU

Recuiters liggen te slapen

Je solliciteert 20.000 keer maar krijgt nooit een reactie, zeker als je de naam Arti Sadhoe er staat, mag je hopen dat je ooit een antwoord mag krijgen...

Pluspunten

nvt

Minpunten

recruiters van csu met name arti sadhoe verdienen heel makkelijk hun geld zo, door simpelweg niet te reageren op sollicitaties.

24 maart 2022
Vervelend om te horen dat je geen reactie ontvangt. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en daarom nemen we graag contact met je op om dit te bespreken. Zou je deze review en jouw gegevens (naam, woonplaats en telefoonnummer) kunnen sturen naar marketing@csu.nl? Alvast bedankt. Vriendelijke groet, CSU

Slechte bedrijf

Slecht bedrijf 20 uur werken zeggen ze maar dat is zonder reis tijd moest van pand naar pand wat ze schoon maken zeggen dat wordt niet betaald echt slechte bedrijf ik zeg nooit hier heen gaan liegen en liegen zijn slecht voor je echt

24 maart 2022
Heb je geprobeerd om dit bespreekbaar te maken met je leidinggevende? Anders nemen we graag contact met je op om dit te bespreken. Zou je deze review en jouw gegevens (naam, woonplaats en telefoonnummer) kunnen sturen naar marketing@csu.nl? Alvast bedankt. Vriendelijke groet, CSU

Solliciteer hier nooit!

Mondeling aangenomen bij CSU. Mijn rooster was al klaar en de dag waarop ik zou gaan starten stond ook al bekend (volgende week!) Een week van te voren krijgen ik een WhatsApp dat ik toch niet aangenomen ben. Heel vreemd. Nu zit ik zonder werk en sollicitaties want ik heb andere sollicitaties afgezegd.

3 maart 2022
Vervelend om te horen dat het zo gelopen is. We nemen graag contact met je op om dit te bespreken. Zou je deze review en jouw gegevens (naam, woonplaats en telefoonnummer) kunnen sturen naar marketing@csu.nl? Alvast bedankt. Vriendelijke groet, CSU

Meedenkende werkgever

Ik ben nu bijna drie jaar schoonmaakmedewerkster bij CSU en ik ben alleen maar tevreden. Als ik wat nodig heb hoef ik maar een kick te geven en ik krijg het. Ik heb een geweldige rayonmanager die doet wat hij belooft en die met regelmaat een bakkie komt doen op de locatie. Op sommige locaties moet ik flink doorwerken, op andere sta ik ruim vóór tijd weer buiten, dit is helemaal afhankelijk van de wensen van de opdrachtgever.Discriminatie heb ik nooit gezien, volgens mij krijgt iedereen juist een kans bij CSU. En daar zit hem misschien het knelpunt bij degenen die een slecht review plaatsen op deze site; ik zorg gewoon dat mijn werk in orde is. Doe je dat niet of ben je om de haverklap 'ziek', ja, dan kan je niet verwachten dat CSU altijd rekening met je houdt. Dat is niet meer dan logisch. Minpunt is wel dat we geen reiskostenvergoeding krijgen. Als ik op een dag meerdere locaties doe ben ik zeker wel €10 aan brandstof kwijt, da's toch wel bijna een uur voor niets werken.

Pluspunten

Goede materialen om mee te werken, leuke collega's.

Minpunten

Geen reiskostenvergoeding.

7 februari 2022
Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Dankjewel voor deze mooie review :-)

Had wel een redelijke leuke baan bij de voortgezet onderwijs Maar vond de personen ook redelijke moeilijk in de omgang.

Je had redelijk veel bezoek van de voor vrouwen en die ook alles gingen controleren of alles wel schoon was. Maar ben er wel weg gegaan omdat de collega waar ik mee werkte alles en iedereen op haar hand had. Waardoor ik gewoon weinig contact kon maken met de mensen daar op school. Roddelen en liegen om de haverklap en aan gezien mijn gezondheid erop achteruit ging door deze persoon heb ik besloten om weg te gaan. Maar csu is op zich wel een goed bedrijf om te werken. Had alleen weinig met die collega die haar werk steeds afschoof aan mij. En daar werdt weinig aan gedaan.

Pluspunten

Je kon pakken wat je wilde

Minpunten

De tijden

7 februari 2022
Wat vervelend om te horen dat je vanwege een collega bent weggegaan. Dit is zeker niet de bedoeling. Heb je geprobeerd dit te bespreken? Fijn om te horen dat je het verder wel naar je zin hebt gehad. Mocht je het nog met ons willen bespreken, stuur dan gerust een e-mail naar marketing@csu.nl met daarin je contactgegevens.

Gezellige werksfeer

In 2019 met veel plezier hier gewerkt. Leuke collega's en je word goed ingewerk. Ik wou verder met de opleiding om in de zorg te werken. Maar heb het erg naar mijn zin gehad.

Pluspunten

Fijne collega's die zich 100% inzetten of bij ziekte. Wekelijk waar een top team.

Minpunten

Veel schoonmaakwerkzaamheden voor weinig uren.

7 februari 2022
Dankjewel voor de mooie review. Wij wensen je heel veel succes met je opleiding!

Leuk team

Ik werk er graag en met plezier, sommige dingen, kunnen écht beter, andere zaken goed geregeld

Pluspunten

Vrijheid

Minpunten

Lange, drukke dagen met veeel te weinig personeel. Zeer slechte keuze van uitzendbureaus, onmogelijk om met de uitzendkrachten te communiceren, weinig animo

7 februari 2022
Dankjewel voor je review. Fijn om te horen dat je vrijheid ervaart. We zijn hard op zoek naar extra collega's om de werkdruk af te kunnen nemen. Hopelijk ervaar je het binnenkort als minder druk en blijf je het naar je zin hebben :-)

Slecht beleid laan je aan je lot over

In april overgenomen door Csu en kennis gemaakt met de rayonmanager .Daarna heb ik hem.nooit meer gezien .Slechte communicatie. Nog 8 dagen werken dan ben ik weg . Voor het vorige schoonmaak bedrijf negen jaar gewerkt op deze locatie.

24 november 2021
Het lukt je dus niet om dit bespreekbaar te maken met je leidinggevende? In dat geval nemen wij graag contact met je op.Zou je deze review en jouw gegevens (naam, woonplaats en telefoonnummer) kunnen sturen naar marketing@csu.nl? Alvast bedankt. Zou je niet graag op de locatie blijven?Groet, CSU

Meer uit op geld dan schoonmaak

CSU in het begin was niet slecht. Je krijgt van alles beloofd en denkt dan ook van ow dat is mooi met een goede toekomst in zicht.maar de waarheid is heel wat anders. In het begin kreeg ik meer klachten over csu van collega's met wie ik samen werkte en dacht "nou ik merk er echt niks van" maar ja zoals mensen leer je ook bedrijven na zoveel tijd kennenJa ik kan natuurlijk CSU niet over één of dezelfde kam scheren er zullen natuurlijk ook goede mensen tussen zitten. Maar die heb ik zelf nog niet gevonden ( behalve schoonmakers ) zelf. Rayonleidster is bijna nooit bereikbaar behalve als ze iets van jou nodig heeft. En zeg je dan nee of iets in die trend dan heb je het gedaan.Beloftes worden er genoeg gemaakt, maar doe je bv een bestelling wat je nodig hebt om je werk goed te doen dan wordt dat links gelegd.is er iemand ziek dan MOET je invallen voor diegene.... Maar ben je zelf ziek dan komt er geen invaller en staat mijn collega er alleen voor en nee niet voor 1 dag maar gewoon 1 week of langer zonder dat ze maar geprobeerd hebben om vervanging te regelen moest mijn collega alles alleen doen. Salaris heeft misschien nog maar 1 keer geklopt voor de rest altijd bellen of via mail uitzoeken hoe en wat. Zoals ik al zei ik kan CSU niet over één of dezelfde kam scheren.Maar hoe het nu is zou ik echt niemand aanraden daar te gaan werken.Ze zouden echt eens moeten kijken naar het personeel en zien hoe die wordt behandeld door rayonleid(st)er's. En dat is niet iets wat je zo vanuit je kantoor raampje kunt zien.Als ik niet behandeld werd als een product maar als een collega -

Pluspunten

Minpunten

genoeg

24 november 2021
Wat vervelend om dit zo te lezen. Hebben jij en jouw collega's dit teruggekoppeld aan de betreffende Rayonmanager? Hoe jullie het ervaren?

Nee die is er niet werkte zelfstandig op een plaats

Het bedrijf heeft niets positief ze doen maar een dotje.Als je met verbeterende suggestie komt dan luisteren ze nog niet . Alles is doortrapt met andere woorden een Héél slecht bedrijf.Maar de Klant is tenminsten héél tevreden over mij.

Pluspunten

Minpunten

Alles

24 november 2021
Fijn dat de klant tevreden is, maar uiteraard willen wij ook dat je met plezier voor CSU werkt. Als wij het goed begrijpen heb je dit al regelmatig aangegeven Daarom nemen we graag contact met je op om dit te bespreken. Zou je deze review en jouw gegevens (naam, woonplaats en telefoonnummer) kunnen sturen naar marketing@csu.nl? Alvast bedankt. Vriendelijke groet, CSU

Geen realistische tijd die je krijgt, jammer voor de kwaliteit

Geen realistische tijd die je krijgt, jammer voor de kwaliteit die daardoor verloren gaat, kwantiteit vinden ze denk ik belangrijker, jammer want het is leuk werk.

24 november 2021
Heb je dit al bij je leidinggevende aangegeven? Als je echt te weinig tijd krijgt voor jouw werkzaamheden kan jouw leidinggevende hier eens goed met jou naar kijken.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij CSU Cleaning Services. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk CSU Cleaning Services met

Meer informatie over CSU Cleaning Services in populaire locaties