Crowd Support B.V.

Werken bij Crowd Support B.V.: Crowd Support B.V. reviews van werknemers

Leuk werk, arbeidsvoorwaarden minder

Leuk bedrijf alleen de uren zijn te wisselvallig. Iedere week moet je bellen met de planners en hopen dat ze iets voor je hebben. Collega's zijn wisselvallig. Leuke mensen maar ook genoeg waarvan je denkt kom op.. stapje harder lopen zou niet verkeerd zijn. Enkel een evenement beveiligen is leuk om te doen!

Pluspunten

Veel locaties, mooie evenementen.

Minpunten

Lang staan, korte pauzes, aflos kan beter

Leuke werkgever

Leuke werkgever met veel diverse projecten, alleen is jammer dat het management niet luisterd naar de werknemers daarom gaan er best hele goeie mensen weg. Voor de rest heb ik het prima naar me zin ,geen top salaris maar de collega,s die houden me op de been. Anders wist ik het nog niet

Minpunten

Lange werkdagen, veel staan en lopen en het loon is te laag

Samenhorigheid is the key

Een gezond, stabiel en groeiend bedrijf waar ik met plezier onderdeel van uitmaak. de werksfeer word als erg prettig ervaren en mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen zijn er genoeg. Voor zowel starters op de arbeidsmarkt als de ervaren krachten.

Pluspunten

Samen lunchen word hier allemaal geregeld.

Minpunten

ook in minder drukke periode's moet je op zoek gaan naar werk.

De gaafste festivals door heel Nederland, het hele jaar door

Grote organisatie in de event wereld, er werken veel beveiligers, service medewerkers en gastheren/gastvrouwen op festivals als Defqon, Mysteryland, Concert at Sea, maar ook op evenementen in de Johan Cruijff Arena, Ziggo Dome, Afas, Gelredome etc.

Collega's maken deze baan dragelijk

Het is een massa organisatie bedrijf. Er werken veel mensen voor weinig geld. De waardering voor de werknemers is slecht. Mensen werken vaak in diensten van 10-15uur met veel te weinig pauze. Ze staan vaak op een vaste positie met een enkele keer afwisseling. De coordinators zijn vaak druk met "rondlopen" waardoor ze geen tijd hebben om mensen van bijv water te voorzien. Het positieve is dat er een goede sfeer hangt onder de collega's die het werk dragelijk maken, door de lange werktijden, slechte omstandigheden, zeer magere vergoeding zou ik crowd support aan niemand aanraden. Zeker niet aan degene die een vaste baan zoeken. Het is een prima plek om wat ervaring op te doen. Ik raad mensen aan om niet langer dan drie maanden bij dit bedrijf te blijven, hoe slecht dat op je CV ook naar voren komt.

Pluspunten

Maaltijd verzorgd door catering

Minpunten

Lange werkdagen, weinig begeleiding, slechte communicatie, weinig waardering, slecht salaris.

Top evenementen, veel mogelijkheden om veel uren te werken

Veel projecten door heel Nederland, alle top festivals en dance events hebben ze. Naast event beveiliger zijn er binnen de organisatie ook veel mogelijkheden om door te groeien.

Pluspunten

Veel projecten, veel werk dus!

Minpunten

Enkele keer lange werkdagen, maar dat is logisch soms!

Top evenementen, informeel team

Het is hard werken maar dat werd me al meegedeeld in het sollicitatiegesprek. Crowd Support heeft goeie recruiters en betalen volledig mijn ESO opleiding. Ik kan aangeven hoeveel uur en welke evenementen ik wil werken. Heb me al aangemeld voor Defqon, Mysteryland en Best Kept Secret!

Pluspunten

Flexibiliteit en top evenementen

Minpunten

Soms lange dagen

Uurloon onzettend slecht

Uurloon ontzettend laag . Voorwaarden ook . Geen respect voor de medewerkers .

Minpunten

Lange werkdagen .

Slecht bedrijf

Je word hier ongeacht je functie slecht behandeld. Een collega had de hele dag in de zon gestaan, heeft maar 1x water gehad en is ziek naar huis gegaan omdat niemand hem kwam aflossen. Daarnaast draait dit bedrijf evenementen met laag risico. Mocht er toch een calamiteit of vechtpartij zijn dan moet je het zelf maar oplossen.

Pluspunten

Q-dance feesten

beveiliging

zeer goed geregeld bedrijf, en mooie evenementen. en zeer leuke collega's

Mysteryland

- was een drukke dag, veel gebeurt. - vriendelijke collega's, waar je op kan bouwen

Pluspunten

eten

Minpunten

pauzes

Leuke collegas

Een goed bedrijf die weet waar die het over heeft. Altijd een anderen dag. leuke collega's lange diensten Het eten kan soms beter :)

Pluspunten

Altijd leuk

Minpunten

Geen bier met bezoekers drinken.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Crowd Support B.V.. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3.4

3.5