Createment

Createment Reviews

23 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 24 reviews

Prettige sfeer voor ontwikkeling en plezier

Uitgelichte review

Createment heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Createment zorgt ervoor dat je optimaal kan leren tijdens een traineeship. Dit heeft te maken met het zeer hoge niveau van trainingen (en daarbij de wil ook kennis te delen) en de informele sfeer. Ik ben bij Createment behandeld alsof ik echt lid was van de familie. Er was veel ruimte voor begeleiding of gesprekken, of dat nu met de directeur, trainers of coaches is.

Goede begeleiding naar een nieuwe baan

Createment geeft je de gelegenheid om met een goede basis aan de slag te gaan bij een werkgever waar je via de vacatures op hebt gesolliciteerd. Er is veel aandacht voor de persoonlijk situatie en je krijgt begeleiding op maat om van je traineeship een succes te maken. Daarnaast hebben ze het traineeship in goed overleg met de werkgevers ingericht. Daarbij houd je nog veel contact met de eigen werknemers van Createment, waardoor je nooit het gevoel hebt dat je er alleen voor staat.

erg goede sfeer

een gezellig professioneel team, waar je in een goede sfeer in korte tijd veel dingen leert.

Top bedrijf!

Top bedrijf. Vergoeding is niet optimaal, maar kwalitatief goed programma. De mensen die bij Createment werken zijn hartstikke aardig en behulpzaam. Platte hiërarchie wat bijdraagt aan een relaxte, informele werksfeer. Staan open voor feedback en input om hun programma’s te verbeteren. Aanrader!

Leerzame maar ook gezellige werkomgeving

Erg prettige werk en leer omgeving. Communicatie is goed en iedereen zet zich 100% in. Zeker een aanrader.

Pluspunten

Gratis lunches

Persoonlijke training en coaching tot professional

Als IT Trainee bestaat je dag bij Createment uit intensieve lessen volgen in een (zeer) kleine groep. Er is veel ruimte voor vragen en persoonlijke interesses. Tijdens de pauzes wordt er FIFA of Guitar Hero gespeeld of een wandeling gemaakt. Tijdens de lunchpauze wordt er gezamenlijk een tafel gedekt, gekookt en gegeten. Er heerst een gevoel van 'samen werken' en er is altijd ruimte voor vragen en discussie. Nadeel van de job als IT Trainee is dat de startsalarissen aan de lage kant zijn, vooral als je al met werkervaring binnen komt. Daar staat tegenover dat je bij een groot bedrijf aan de slag kunt met mooie toekomstmogelijkheden.

Pluspunten

Fantastische sfeer, zeer persoonlijk, (gratis) groepslunch

Minpunten

Laag startsalaris als je geen starter bent.

Gezellige, maar vooral leerzame ervaring!

Het proces was van begin tot eind top. In mijn geval was alles kort dag, maar dat weerhield ze niet om je overal mee te helpen, daar waar nodig. Vanaf het moment dat je binnenkomt, merk je meteen dat er een gezellige en open sfeer hangt, wat er voor zorgt dat je jezelf ook relaxt voelt. Deze informele sfeer zorgt er voor dat het lijkt het meer alsof je een collega bent, dan een trainee. De trainingen zelf zijn goed verzorgd. Je krijgt genoeg mogelijkheden om vragen te stellen en ze staan open voor feedback. Ook wanneer je al werkzaam bent, staan ze open voor feedback en geven ze je alle mogelijkheden om te werken aan hard- en softskills.

Pluspunten

Het team, de sfeer, de begeleiding, communicatie

Ontspannen en gezellige werkomgeving

Bij Createment heerst een goede en ontspannen sfeer. Dit maakt het fijn om er als trainee te werken en nieuwe dingen te leren :)

Pluspunten

Heerlijke gratis lunch

Een plek waar je je gewaardeerd voelt!

Toffe werkplek met gemotiveerde mensen. Je wordt goed begeleidt. Trainees worden eerder als collega's dan als leerlingen behandeld.

Pluspunten

De sfeer, het groepsgevoel

Minpunten

Door afhankelijkheid van andere bedrijven soms onzekerheid over het solicitatieproces

De ICT-wereld wordt geopend voor werkzoekenden die niet de juiste opleiding hebben gedaan.

Het grote voordeel aan Createment is dat zij geloven in hard werken en het hebben van een goed stel hersenen. Welke achtergrond je ook hebt, is hierbij niet van toepassing. Ikzelf geloof ook in die mindset en dat heeft tot nu toe zijn vruchten afgeworpen met het binnehalen van mijn huidige functie! Ik sta aan de start van een gloednieuwe carrière. Ontzettend spannend, maar ook ontzettend leuk!

Pluspunten

Er worden mooie kansen geboden, de lunch is dagelijks goed verzorgd en de sfeer binnen het team is open, de sfeer is ontzettend prettig, er is Mario Kart

Minpunten

Dat we het kantoor in Eindhoven over een tijdje weer moeten verlaten ;)

Slechte communicatie, onduidelijk qua toegevoegde waarde

Eerste twee maanden intensieve training gevolgd, was erg positief hierover. Daarna gedetacheerd naar bedrijf en eigenlijk vrij weinig meer van Createment gehoord, eens in de drie weken ofzo sprak ik mijn coach twintig minuten. Vind dit zeer minimale begeleiding, niet passend bij het beeld van ‘intensieve coaching’ dat ze schetsen. Ook communicatie is erg matig.

Bedrijfscultuur had 6+ sterren mogen hebben

Momenteel ben ik in mijn tweede week van het IT traineeship. Het is hard werken, wat logisch is. Wat niet logisch is, is de geweldig fijne sfeer, de leuke collega's, gezamenlijke lunch, en de leuke extra's zoals game station en tafeltennis; die krijg je er allemaal gewoon bij.

Pluspunten

Sfeer, gezamenlijke lunch, goede coaching

Minpunten

Lange reistijd als je ver van Eindhoven woont

Productieve, gezellige werkomgeving met voldoende ruimte voor ontspanning.

Createment biedt met haar opleidingen in de ict een goede doorstart mogelijkheid voor mensen die meer willen en kunnen in de ict. De sfeer in de kantoorruimte is erg prettig. Lunchen gebeurt gezamelijk en is altijd een fijne onderbreking van de werk/les dag.

Pluspunten

gratis lunch, gezellige collega's/

Fijne familiare sfeer

Ze doen er alles aan om je meteen thuis te laten voelen. Een open en vriendelijke sfeer.

Pluspunten

Gratis lunch

Fijn bedrijf, goed geregeld, leuke uitdaging.

Net gestart als IT-trainee en tot nu toe bevalt het er goed! Createment is een fijn bedrijf met leuke mensen die snel en goed dingen regelen. Het traineeship is een leuke uitdaging. Het tempo in de studie ligt erg hoog, dus je moet continu scherp zijn, maar het is wel erg leuk en interessant. Je moet wel opletten dat je thuis niet té veel tijd eraan wil besteden, zodat je goed uitrust voor de trainingsdagen. Die rust heb je wel nodig... Over de selectieprocedure: uitgebreid en intensief, maar als je er doorheen komt kun je wel op jezelf vertrouwen dat je het aankan.

Pluspunten

Goede sfeer, uitdaging, leert veel, alles goed verzorgd en geregeld, betaald tijdens traineeship.

Gaaf

Wat een prachtig team. Van de eerste dag voelde ik me dat ik hun van 10 jaar ken. De plek is erg comfortabel met genog ruimte waar samen kunnen lunchen.

Pluspunten

Gratis lunch mag elk person iets menemen.

Een fantastische club mensen en een fijne sfeer

Deze week heb ik mijn eerste week trainingen gevolgd als trainee Java-developer en het bevalt erg goed. De mensen die bij Createment werken zijn stuk voor stuk mensen met veel positieve energie. Dat werkt erg motiverend als trainee. Doordat het een kleinschalige organisatie is, leer je iedereen snel kennen. De kleine schaal en aandacht voor het individu maakt dat je je snel op je gemak voelt, ook als je van nature misschien wat verlegen bent. Alles wordt voor je geregeld, waardoor je je eigen focus puur kan leggen op het aanleren van je nieuwe skills. De trainingen volg je in een groep met een aantal andere trainees. Dat anderen hetzelfde traject doorlopen als jij helpt ontzettend tijdens het leren. Zo help je elkaar steeds op weg. Als je je kansen in IT wilt ontdekken, zou ik dit zeker bij Createment doen.

ontspannen maar motiverend bedrijf dat zich echt voor je inzet.

Createment is een klein bedrijf dat grote mogelijkheden biedt. In een stimulerende en motiverende werkomgeving worden met een informele werkwijze mooie resultaten behaald. Als schakel tussen de (toekomstige) trainee en de uiteindelijke opdrachtgever wordt er alles aan gedaan om de kandidaten zo goed mogelijk voor te bereiden op de werkzaamheden, zoals bijvoorbeeld vak-inhoudelijke trainingen en coaching op persoonlijke vaardigheden. Daarnaast is er ook ruimte voor ontspanning in de vorm van bijvoorbeeld tafeltennis of playstation.

Pluspunten

Open bedrijfscultuur, gezamelijke lunches

Zeer positief over Createment

Mijn ervaringen met createment zijn zeer positief. Vanaf de eerste kennismaking, tot het over gaan in de werksituatie, is de communicatie en sfeer erg goed. De cultuur binnen createment is ontspannen maar er wordt wel hard gewerkt om het zo goed mogelijk voor je te regelen. Dat ik na het technisch assistent een kaartje thuis kreeg vondt ik erg leuk en persoonlijk. Hier bleef het echter niet bij, taart, een appelboom, nog een kaartje, nieuwjaars borrel, je snapt het, erg betrokken en attent! Verder kan je altijd terecht voor vragen en wordt je enthousiast begeleid!

Pluspunten

Attent en betrokken

Minpunten

Salaris in trainingsperiode zou iets hoger kunnen ;P

De manier om je carriere in de ICT te kickstarten

Createment is meer dan een recruitingsorganisatie en beidt een persoonlijk coachingstraject om jou te laten instromen in de wereld van de ICT, ongeacht opleiding of achtergrond. De trainingen omvatten het opdoen van praktische softskills en professionele vaardigheden, deze worden gegeven door een coach uit de topsport. Dit zorgt voor een zeer gedreven en duidelijke aanpak. De bedrijfscultuur is prettig en informeel, hierdoor kom je als trainee nog beter in de driving seat te zitten van je eigen traject. De organisatie gaat duidelijk een stap verder om het traject naar jou smaak in te richten met veel persoonlijke aandacht en transparantie. Wanneer je kansen wilt verkennen in de ICT en hier met goede begeleiding in wilt stromen is Createment een geweldige mogelijkheid. Het bedrijf is hiermee dan ook de enige in zijn soort.

Pluspunten

Persoonlijke begeleiding, prettige sfeer, opleidingstraject op maat.

Bedrijf dat je echt verder helpt!

Via Createment heb ik de stap kunnen maken richting het ICT-gerelateerde bedrijfsleven. Daarbij is de begeleiding perfect en de sfeer informeel. Erg leuk om deel uit te maken van deze groep; naast hard werken is er ook ruimte voor een dolletje...

Pluspunten

Informeel, slagvaardig, komt belofte zeer zeker na

Minpunten

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Createment. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

4.7

• Createment