CPM

7: CPM reviews van werknemers

7 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 263 reviews

Marketing met alle pros and cons

Persoonlijk paste dit bedrijf niet bij mij, maar terugkijkend is dit een fijn en creatief bedrijf. Met open communicatie en veel vrijheid. Het kan alleen wel wat optimalisatie qua procesbeschrijvingen gebruiken. Zodat inwerken makkelijker gaat. Verder moet je tegen de marketing /reclame cultuur kunnen, als dat geen probleem is, is dit zeker een geweldige werkgever.

Pluspunten

Inhouse restaurant gezamenlijke lunches

Minpunten

Regio file

Communicatie

Hele slechte communicatie. Je wordt zomaar van een project gehaald als ze je niet meer nodig hebben. Moet veel rijzen voor weinig geld. Bellen je privé als je niet ingeplant staat. En als je met de auto gaat betalen ze alleen de ‘eventuele’ parkeer kosten en niet de benzine/diesel kosten.

leuke job waarin je overal komt

Voor veel mooie merken werkzaamheden verricht. Veel vrijheid in doen en laten, wel moet je bestand zijn tegen veelal alleen zijn.

leuk werk

afwisselende baan veel op de weg, winkels bezoeken, displays bouwen mistry-visits erg leuke werk ervaring

Pluspunten

betaald vanaf huis naar werk en

Minpunten

lange dagen

Uitdagende functie

Uitdagende functie met vele fijne ervaringen en ontwikkeling's mogelijkheden.

Pluspunten

Collega's

Minpunten

Communicatie

UItdagende opdrachten voor diverse Multinationals

Elke dag lekker op pad, overal waar horeca zit naar binnen stappen en op zoek gaan naar leads. Bellen om afspraken te maken en op onregelmatige tijden je klanten bezoeken. Het bewerken van het horeca kanaal is ander als andere branches, dat heb ik geleerd hieruit. Dagelijks contact met de manager, met de directie nauwelijks contact. Veel contact met collega's om zo wat van elkaar te leren. Moeilijke in deze branche is om de juiste persoon te treffen want in de horeca krijgen ze zoveel vertegenwoordigers over de vloer, dus je eerste indruk moet perfect zijn anders nemen ze geen tijd voor je. Dat is ook wel het leuke ervan, elke keer het visitekaartje te zijn van je bedrijf.

Pluspunten

Diverse opdrachten

Minpunten

Geen vast dienstverband

het omgaan met klanten en het motiveren van jongere collegas

elke dag is niet hetzelfde dat maak het winkelbedrijf zo leuk.Ik heb alles in de praktijk moeten leren dus alles wat met het winkelbedrijf nodig is.Ik kan goed met de directie omgaan omdat ik geen 8 tot 5 mentaliteit heb dus altijd bereid om wat extra te doen .Het moeilijkste was het omgaan met computers maar dat heb ik moeten leren van mijn kinderen.Het leukste van mijn job is het omgaan met mensen en het stimuleren van anderen door altijd is meer inzet te tonen

Pluspunten

prettige omgang met andere

Minpunten

wel geduldig maar niet al te lang

Stel een vraag over solliciteren of werken bij CPM. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk CPM met

Meer informatie over CPM in populaire locaties

• CPM