Covebo

Reviews over Werk-privébalans bij Covebo

Werken bij Covebo betekent hard werken, maar ook veel plezier maken. Samen mooie resultaten halen en die ook vieren. Ik werk nu 2 jaar bij Covebo in een jong en gezellig team en krijg de kans om me te blijven ontwikkelen.
Pluspunten
Gezelligheid
Covebo is een buitengewoon dynamische en competitieve organisatie. Hard werken, successen vieren, en leren van elkaar staat hier dagelijks centraal. Daarbij in mijn visie een bedrijf dat buitengewoon veel aandacht steekt in niet alleen het externe, maar ook het interne personeel. Dit alles gecombineerd met een faire beloning, en uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, zorgt mijns inziens voor een absolute Top Employer.
Pluspunten
Open organisatie, Secundaire arbeidsvoorwaarden, doorgroei- en ontwikkelmogelijkheden
Als timmerman kun jij snel en gemakkelijk een leuke opdracht krijgen via Covebo! Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, zijn altijd bereikbaar! Facturering verliep via Covebo, dit is erg makkelijk als je geen tijd wilt besteden aan uren factureren.
Pluspunten
Projecten, samenwerking, facturering, bereikbaarheid
Minpunten
In mei 2019 kwam ik hier werken. Met beide armen werd ik ontvangen op de vestiging. Van Timmerman naar binnen als Consultant bouw. Nu momenteel Werving Coördinator Bouw. Covebo staat er om bekend om te zorgen dat je met een lach naar het werk gaat en dit is zeker ter spraken. Opleidingen en certificaten kun je behalen via het bedrijf. Goede begeleiding op de werkvloer en vanuit het support. Veel uitdagende dagen waarbij je alles op alles zet om de juiste kandidaat te vinden voor een bedrijf. Super sfeer en heb het enorm naar mijn zin!
Elke dag is weer een uitdaging bij Covebo, zo zoeken wij elke dag naar toppers binnen onze specialismen logistiek, productie en techniek. Een leuke uitdaging waar nog zoveel in te halen is. Ik heb geleerd dieper in een mens te kijken om achter het verhaal van de mens te komen. De bedrijfscultuur en management voelt als een familie, dit is ook de reden dat ik mij zo goed thuis voel in het bedrijf. Het moeilijke van deze baan is ook gelijk het leukste van mijn baan. Het zoeken van de juiste persoon, niemand is het zelfde en dat is juist het mooie.
Alapjaiban rendben volt a munka. A fizetés versenyképes, de a kollégák nem megfelelőek.
Witam w tej chwili jestem na chotelu przydzielonym przez Covebo. Jestem od tygodnia i byłem w pracy 3 razy. Tak chotel 109 euro tygodniowo rower 40 euro miesięcznie. Czyli co zarabiam na ten ich śmieszny chotel. I tylko czekać na telefon od szanownego koordynatora. W tej chwili siedzę głodny nie mam na pieprzony chlep. Przyłączam się do tych negatywnych opinii. Gdyby miał pieniądze to bym to bym wyjechał z tego badziewia. Ale niestety jestem brzez nich zależny muszę pocierpiec. No chyba że wcześniej padne z głodu. Pomocy
Pluspunten
Brak
Minpunten
Miesięczna wypłata i
Sziasztok! Ez egy szörnyü hely!!! Ne dolgozzatok ott mert odakerültem azon a héten 3 napot dolgoztam SMS t kell irni Meg fogadni Várni a hívást hogy dolgozzhass ha nem hívnak és nincs SMS akkor nincs munka! Napi 50 euro/ nap es reggel 5 től Este 5 ig érsz haza munkaból ha Adnak céges Kocsit neked kell fizetned heti 50 eurot hogy vezethetsz felelőség rajtad plusz épségben haza érj es ha van céges autod akkor heti 270 euro fizu ha nincs Kocsi akkor 320 euro sehogyse éri meg!!! Lakótarsam ment 1 napot dolgozni 30 eurot kapott fizetest 30 Eurobol nem lehet kihuzni 1 hetig enni alig tudsz nem hogy sporolni!!!!! Kuncsorogni kell hogy intézzenek munkat szánalmas!!!! Plusz neked kell tankolnod sajat penzedből de azt visszakapod fizetessel nem a vége tankol legszarabb hely ahol életembe voltam!!!! FUCK COVEBO!!!!
Pluspunten
Lehúzas
Minpunten
Néha van szünet
Vanaf mijn start op het hoofdkantoor/Support Center was alles meteen goed geregeld. Er heerst een open sfeer, iedereen helpt elkaar graag. Er is ook veel tijd voor gezellige momenten, naast dat er hard gewerkt wordt.
Pluspunten
sfeer, uitdagend werk, groeiend bedrijf
Minpunten
goed bedrijf,recruter op de nederlandse techniek- en bouw markt is op dit moment erg lastig uit te voeren
Pluspunten
samen lunchen verplicht
Minpunten
Pracuje w Bunschoten przy produkcji pizzy. Praca zmianowa na różne godziny ale dzieki temu mozna całkiem niezle zarobic. za 4 tygodnie na czysto miałem 1460 euro po odtrąceniu kosztów.
Pluspunten
zmianowe dodatki, dobre zarobki, praca blisko miejsca zamieszkania
Minpunten
elastyczny tryb pracy nie dla każdego
Heb mij ingeschreven, en alleen de eerste 2 opdrachten verliepen via hun, verder alle opdrachten direct met het bedrijf geregeld.
Veel jonge mensen in een dynamisch bedrijf. Er is altijd wat nieuws waar men mee bezig is. Collegiaal, no nonsense, dynamisch, plezier in werk,
Pluspunten
Heel veel leuke activiteiten met collega'
Moja ocena ogólna jest pozytywna.Praca w zgranym zespole,stabilne zarobki,kadra zarzadzajaca profesjonalna
Pluspunten
dobre i stabilne zarobki, praca na dłuzszy okres czasu
Minpunten
praca w wymiarze zmianowym, brak mozliwosci rozwoju zawodowego
Het was best wel zwaar werk,maar juist dit beviel mij wel omdat ik dat graag doe. Ik ben er weggegaan omdat ik mijn vriendin in Den Bosch woonde en ik ze alleen in het weekend zag. Zij is inmiddels in verwachting van mijn kind.
Pluspunten
Ik woonde met mijn collega's samen.
Minpunten
Het was te ver van mijn huidige vriendin
Bekijk meer reviews over Covebo