Covebo

Reviews over Salaris en arbeidsvoorwaarden bij Covebo

Werk-priv├ębalans
goed bedrijf,recruter op de nederlandse techniek- en bouw markt is op dit moment erg lastig uit te voeren
Pluspunten
samen lunchen verplicht
Werk-priv├ębalans
Covebo is een buitengewoon dynamische en competitieve organisatie. Hard werken, successen vieren, en leren van elkaar staat hier dagelijks centraal. Daarbij in mijn visie een bedrijf dat buitengewoon veel aandacht steekt in niet alleen het externe, maar ook het interne personeel. Dit alles gecombineerd met een faire beloning, en uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, zorgt mijns inziens voor een absolute Top Employer.
Pluspunten
Open organisatie, Secundaire arbeidsvoorwaarden, doorgroei- en ontwikkelmogelijkheden
Werk-priv├ębalans
Empresa de recursos humanos con un buen sueldo casa y alojamiento
Werk-priv├ębalans
In mei 2019 kwam ik hier werken. Met beide armen werd ik ontvangen op de vestiging. Van Timmerman naar binnen als Consultant bouw. Nu momenteel Werving Co├Ârdinator Bouw. Covebo staat er om bekend om te zorgen dat je met een lach naar het werk gaat en dit is zeker ter spraken. Opleidingen en certificaten kun je behalen via het bedrijf. Goede begeleiding op de werkvloer en vanuit het support. Veel uitdagende dagen waarbij je alles op alles zet om de juiste kandidaat te vinden voor een bedrijf. Super sfeer en heb het enorm naar mijn zin!
Werk-priv├ębalans
Alapjaiban rendben volt a munka. A fizet├ęs versenyk├ępes, de a koll├ęg├ík nem megfelel┼Ĺek.
Werk-priv├ębalans
Witam w tej chwili jestem na chotelu przydzielonym przez Covebo. Jestem od tygodnia i by┼éem w pracy 3 razy. Tak chotel 109 euro tygodniowo rower 40 euro miesi─Öcznie. Czyli co zarabiam na ten ich ┼Ťmieszny chotel. I tylko czeka─ç na telefon od szanownego koordynatora. W tej chwili siedz─Ö g┼éodny nie mam na pieprzony chlep. Przy┼é─ůczam si─Ö do tych negatywnych opinii. Gdyby mia┼é pieni─ůdze to bym to bym wyjecha┼é z tego badziewia. Ale niestety jestem brzez nich zale┼╝ny musz─Ö pocierpiec. No chyba ┼╝e wcze┼Ťniej padne z g┼éodu. Pomocy
Pluspunten
Brak
Minpunten
Miesięczna wypłata i
Werk-priv├ębalans
Sziasztok! Ez egy sz├Ârny├╝ hely!!! Ne dolgozzatok ott mert odaker├╝ltem azon a h├ęten 3 napot dolgoztam SMS t kell irni Meg fogadni V├írni a h├şv├íst hogy dolgozzhass ha nem h├şvnak ├ęs nincs SMS akkor nincs munka! Napi 50 euro/ nap es reggel 5 t┼Ĺl Este 5 ig ├ęrsz haza munkab├│l ha Adnak c├ęges Kocsit neked kell fizetned heti 50 eurot hogy vezethetsz felel┼Ĺs├ęg rajtad plusz ├ęps├ęgben haza ├ęrj es ha van c├ęges autod akkor heti 270 euro fizu ha nincs Kocsi akkor 320 euro sehogyse ├ęri meg!!! Lak├│tarsam ment 1 napot dolgozni 30 eurot kapott fizetest 30 Eurobol nem lehet kihuzni 1 hetig enni alig tudsz nem hogy sporolni!!!!! Kuncsorogni kell hogy int├ęzzenek munkat sz├ínalmas!!!! Plusz neked kell tankolnod sajat penzedb┼Ĺl de azt visszakapod fizetessel nem a v├ęge tankol legszarabb hely ahol ├ęletembe voltam!!!! FUCK COVEBO!!!!
Pluspunten
Leh├║zas
Minpunten
N├ęha van sz├╝net
Werk-priv├ębalans
Vanaf mijn start op het hoofdkantoor/Support Center was alles meteen goed geregeld. Er heerst een open sfeer, iedereen helpt elkaar graag. Er is ook veel tijd voor gezellige momenten, naast dat er hard gewerkt wordt.
Pluspunten
sfeer, uitdagend werk, groeiend bedrijf
Werk-priv├ębalans
Bardzo dobry kontakt przed wyjazdem z Pani─ů z biura. Wszystko za┼éatwione telefonicznie. Mia┼éem kilka ofert do wyboru. Po dotarciu na miejsce Pani z biura w Polsce te┼╝ si─Ö ze mn─ů kontaktowa┼éa czy wszystko ok. Na miejscu wszystko spoko, praca przy jajkach fajna i ludzie na domku wporz─ůdku. Kilka rzeczy na miejscu by┼éo nie jasnych ale po kontakcie z koordynatorem wszystko wyja┼Ťni┼é i nie by┼éo problem├│w. Od 3 miesi─Öcy pracuj─Ö i polecam!
Pluspunten
Bonusy za prac─Ö, transport za free, kontakt z biurem w PL w razie problem├│w
Minpunten
dojazd do pracy na rowerze
Werk-priv├ębalans
Heb mij ingeschreven, en alleen de eerste 2 opdrachten verliepen via hun, verder alle opdrachten direct met het bedrijf geregeld.
Werk-priv├ębalans
praca w firmie storteboom nijkerk mila atmosfera i warunki pracy
Bekijk meer reviews over Covebo