Covebo

Reviews over Management bij Covebo

Werk-priv├ębalans
Covebo is een buitengewoon dynamische en competitieve organisatie. Hard werken, successen vieren, en leren van elkaar staat hier dagelijks centraal. Daarbij in mijn visie een bedrijf dat buitengewoon veel aandacht steekt in niet alleen het externe, maar ook het interne personeel. Dit alles gecombineerd met een faire beloning, en uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, zorgt mijns inziens voor een absolute Top Employer.
Pluspunten
Open organisatie, Secundaire arbeidsvoorwaarden, doorgroei- en ontwikkelmogelijkheden
Werk-priv├ębalans
Als timmerman kun jij snel en gemakkelijk een leuke opdracht krijgen via Covebo! Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, zijn altijd bereikbaar! Facturering verliep via Covebo, dit is erg makkelijk als je geen tijd wilt besteden aan uren factureren.
Pluspunten
Projecten, samenwerking, facturering, bereikbaarheid
Werk-priv├ębalans
Covebo is voor mij, veel vrijheid in je werk, groot verantwoordelijkheidsgevoel voor je eigen functie, gezellige club die zijn medewerkers waardeert. Normaal met grootse feesten en uitjes; nu met o.a. borrelboxen en zomerpakketten. Het management laat echt zien dat het zijn medewerkers ziet staan en waardeert.
Pluspunten
je wordt gewaardeerd
Werk-priv├ębalans
Empresa de recursos humanos con un buen sueldo casa y alojamiento
Werk-priv├ębalans
Elke dag is weer een uitdaging bij Covebo, zo zoeken wij elke dag naar toppers binnen onze specialismen logistiek, productie en techniek. Een leuke uitdaging waar nog zoveel in te halen is. Ik heb geleerd dieper in een mens te kijken om achter het verhaal van de mens te komen. De bedrijfscultuur en management voelt als een familie, dit is ook de reden dat ik mij zo goed thuis voel in het bedrijf. Het moeilijke van deze baan is ook gelijk het leukste van mijn baan. Het zoeken van de juiste persoon, niemand is het zelfde en dat is juist het mooie.
Werk-priv├ębalans
Pracowali┼Ťmy prawie 2 lata przez Covebo w r├│┼╝nych oddzia┼éach i nie mog─Ö powiedzie─ç z┼éego s┼éowa. Mieszkania zawsze super domy holenderskie od 4 do 6 sypialni salon kuchnia domy w pe┼éni wyposa┼╝one no i oczywi┼Ťcie zawsze nowa po┼Ťciel + poszewki. Praca taka na jak─ů si─Ö um├│wili┼Ťmy je┼╝eli zabrak┼éo godzin koordynator organizowa┼é na innej firmie prace. KoordynatorzyKoordynatorzy
Werk-priv├ębalans
Witam w tej chwili jestem na chotelu przydzielonym przez Covebo. Jestem od tygodnia i by┼éem w pracy 3 razy. Tak chotel 109 euro tygodniowo rower 40 euro miesi─Öcznie. Czyli co zarabiam na ten ich ┼Ťmieszny chotel. I tylko czeka─ç na telefon od szanownego koordynatora. W tej chwili siedz─Ö g┼éodny nie mam na pieprzony chlep. Przy┼é─ůczam si─Ö do tych negatywnych opinii. Gdyby mia┼é pieni─ůdze to bym to bym wyjecha┼é z tego badziewia. Ale niestety jestem brzez nich zale┼╝ny musz─Ö pocierpiec. No chyba ┼╝e wcze┼Ťniej padne z g┼éodu. Pomocy
Pluspunten
Brak
Minpunten
Miesięczna wypłata i
Werk-priv├ębalans
Sziasztok! Ez egy sz├Ârny├╝ hely!!! Ne dolgozzatok ott mert odaker├╝ltem azon a h├ęten 3 napot dolgoztam SMS t kell irni Meg fogadni V├írni a h├şv├íst hogy dolgozzhass ha nem h├şvnak ├ęs nincs SMS akkor nincs munka! Napi 50 euro/ nap es reggel 5 t┼Ĺl Este 5 ig ├ęrsz haza munkab├│l ha Adnak c├ęges Kocsit neked kell fizetned heti 50 eurot hogy vezethetsz felel┼Ĺs├ęg rajtad plusz ├ęps├ęgben haza ├ęrj es ha van c├ęges autod akkor heti 270 euro fizu ha nincs Kocsi akkor 320 euro sehogyse ├ęri meg!!! Lak├│tarsam ment 1 napot dolgozni 30 eurot kapott fizetest 30 Eurobol nem lehet kihuzni 1 hetig enni alig tudsz nem hogy sporolni!!!!! Kuncsorogni kell hogy int├ęzzenek munkat sz├ínalmas!!!! Plusz neked kell tankolnod sajat penzedb┼Ĺl de azt visszakapod fizetessel nem a v├ęge tankol legszarabb hely ahol ├ęletembe voltam!!!! FUCK COVEBO!!!!
Pluspunten
Leh├║zas
Minpunten
N├ęha van sz├╝net
Werk-priv├ębalans
Moja ocena og├│lna jest pozytywna.Praca w zgranym zespole,stabilne zarobki,kadra zarzadzajaca profesjonalna
Pluspunten
dobre i stabilne zarobki, praca na dłuzszy okres czasu
Minpunten
praca w wymiarze zmianowym, brak mozliwosci rozwoju zawodowego
Bekijk meer reviews over Covebo