Covebo

Reviews over Doorgroei en promotie bij Covebo

Werk-priv├ębalans
ik heb geleerd hoe ik moet schoonmaken. ik vond het helemaal niet moelijk.
Werk-priv├ębalans
Covebo is een buitengewoon dynamische en competitieve organisatie. Hard werken, successen vieren, en leren van elkaar staat hier dagelijks centraal. Daarbij in mijn visie een bedrijf dat buitengewoon veel aandacht steekt in niet alleen het externe, maar ook het interne personeel. Dit alles gecombineerd met een faire beloning, en uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, zorgt mijns inziens voor een absolute Top Employer.
Pluspunten
Open organisatie, Secundaire arbeidsvoorwaarden, doorgroei- en ontwikkelmogelijkheden
Werk-priv├ębalans
Als timmerman kun jij snel en gemakkelijk een leuke opdracht krijgen via Covebo! Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, zijn altijd bereikbaar! Facturering verliep via Covebo, dit is erg makkelijk als je geen tijd wilt besteden aan uren factureren.
Pluspunten
Projecten, samenwerking, facturering, bereikbaarheid
Werk-priv├ębalans
Elke dag is weer een uitdaging bij Covebo, zo zoeken wij elke dag naar toppers binnen onze specialismen logistiek, productie en techniek. Een leuke uitdaging waar nog zoveel in te halen is. Ik heb geleerd dieper in een mens te kijken om achter het verhaal van de mens te komen. De bedrijfscultuur en management voelt als een familie, dit is ook de reden dat ik mij zo goed thuis voel in het bedrijf. Het moeilijke van deze baan is ook gelijk het leukste van mijn baan. Het zoeken van de juiste persoon, niemand is het zelfde en dat is juist het mooie.
Werk-priv├ębalans
Well if you get injured, your contract will be canceled and dont give a shi.for their worker if you dont provide for them. Worked for 6 weeks and get paid for holiday 15 ÔéČ­čśÇ.
Werk-priv├ębalans
Vanaf mijn start op het hoofdkantoor/Support Center was alles meteen goed geregeld. Er heerst een open sfeer, iedereen helpt elkaar graag. Er is ook veel tijd voor gezellige momenten, naast dat er hard gewerkt wordt.
Pluspunten
sfeer, uitdagend werk, groeiend bedrijf
Werk-priv├ębalans
Moja ocena og├│lna jest pozytywna.Praca w zgranym zespole,stabilne zarobki,kadra zarzadzajaca profesjonalna
Pluspunten
dobre i stabilne zarobki, praca na dłuzszy okres czasu
Minpunten
praca w wymiarze zmianowym, brak mozliwosci rozwoju zawodowego
Bekijk meer reviews over Covebo
  1. Job Security & Advancement