Covebo

Reviews over Bedrijfscultuur bij Covebo

Werk-priv├ębalans
Werken bij Covebo betekent hard werken, maar ook veel plezier maken. Samen mooie resultaten halen en die ook vieren. Ik werk nu 2 jaar bij Covebo in een jong en gezellig team en krijg de kans om me te blijven ontwikkelen.
Pluspunten
Gezelligheid
Werk-priv├ębalans
Covebo is een buitengewoon dynamische en competitieve organisatie. Hard werken, successen vieren, en leren van elkaar staat hier dagelijks centraal. Daarbij in mijn visie een bedrijf dat buitengewoon veel aandacht steekt in niet alleen het externe, maar ook het interne personeel. Dit alles gecombineerd met een faire beloning, en uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, zorgt mijns inziens voor een absolute Top Employer.
Pluspunten
Open organisatie, Secundaire arbeidsvoorwaarden, doorgroei- en ontwikkelmogelijkheden
Werk-priv├ębalans
Als timmerman kun jij snel en gemakkelijk een leuke opdracht krijgen via Covebo! Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, zijn altijd bereikbaar! Facturering verliep via Covebo, dit is erg makkelijk als je geen tijd wilt besteden aan uren factureren.
Pluspunten
Projecten, samenwerking, facturering, bereikbaarheid
Werk-priv├ębalans
Covebo is voor mij, veel vrijheid in je werk, groot verantwoordelijkheidsgevoel voor je eigen functie, gezellige club die zijn medewerkers waardeert. Normaal met grootse feesten en uitjes; nu met o.a. borrelboxen en zomerpakketten. Het management laat echt zien dat het zijn medewerkers ziet staan en waardeert.
Pluspunten
je wordt gewaardeerd
Werk-priv├ębalans
I think it's worth working for Covebo. The company offers employment opportunities in many areas
Pluspunten
Easy work
Minpunten
team atmosphere
Werk-priv├ębalans
In mei 2019 kwam ik hier werken. Met beide armen werd ik ontvangen op de vestiging. Van Timmerman naar binnen als Consultant bouw. Nu momenteel Werving Co├Ârdinator Bouw. Covebo staat er om bekend om te zorgen dat je met een lach naar het werk gaat en dit is zeker ter spraken. Opleidingen en certificaten kun je behalen via het bedrijf. Goede begeleiding op de werkvloer en vanuit het support. Veel uitdagende dagen waarbij je alles op alles zet om de juiste kandidaat te vinden voor een bedrijf. Super sfeer en heb het enorm naar mijn zin!
Werk-priv├ębalans
Elke dag is weer een uitdaging bij Covebo, zo zoeken wij elke dag naar toppers binnen onze specialismen logistiek, productie en techniek. Een leuke uitdaging waar nog zoveel in te halen is. Ik heb geleerd dieper in een mens te kijken om achter het verhaal van de mens te komen. De bedrijfscultuur en management voelt als een familie, dit is ook de reden dat ik mij zo goed thuis voel in het bedrijf. Het moeilijke van deze baan is ook gelijk het leukste van mijn baan. Het zoeken van de juiste persoon, niemand is het zelfde en dat is juist het mooie.
Werk-priv├ębalans
Pracowali┼Ťmy prawie 2 lata przez Covebo w r├│┼╝nych oddzia┼éach i nie mog─Ö powiedzie─ç z┼éego s┼éowa. Mieszkania zawsze super domy holenderskie od 4 do 6 sypialni salon kuchnia domy w pe┼éni wyposa┼╝one no i oczywi┼Ťcie zawsze nowa po┼Ťciel + poszewki. Praca taka na jak─ů si─Ö um├│wili┼Ťmy je┼╝eli zabrak┼éo godzin koordynator organizowa┼é na innej firmie prace. KoordynatorzyKoordynatorzy
Werk-priv├ębalans
Alapjaiban rendben volt a munka. A fizet├ęs versenyk├ępes, de a koll├ęg├ík nem megfelel┼Ĺek.
Werk-priv├ębalans
Witam w tej chwili jestem na chotelu przydzielonym przez Covebo. Jestem od tygodnia i by┼éem w pracy 3 razy. Tak chotel 109 euro tygodniowo rower 40 euro miesi─Öcznie. Czyli co zarabiam na ten ich ┼Ťmieszny chotel. I tylko czeka─ç na telefon od szanownego koordynatora. W tej chwili siedz─Ö g┼éodny nie mam na pieprzony chlep. Przy┼é─ůczam si─Ö do tych negatywnych opinii. Gdyby mia┼é pieni─ůdze to bym to bym wyjecha┼é z tego badziewia. Ale niestety jestem brzez nich zale┼╝ny musz─Ö pocierpiec. No chyba ┼╝e wcze┼Ťniej padne z g┼éodu. Pomocy
Pluspunten
Brak
Minpunten
Miesięczna wypłata i
Werk-priv├ębalans
Vanaf mijn start op het hoofdkantoor/Support Center was alles meteen goed geregeld. Er heerst een open sfeer, iedereen helpt elkaar graag. Er is ook veel tijd voor gezellige momenten, naast dat er hard gewerkt wordt.
Pluspunten
sfeer, uitdagend werk, groeiend bedrijf
Werk-priv├ębalans
goed bedrijf,recruter op de nederlandse techniek- en bouw markt is op dit moment erg lastig uit te voeren
Pluspunten
samen lunchen verplicht
Werk-priv├ębalans
praca w firmie storteboom nijkerk mila atmosfera i warunki pracy
Werk-priv├ębalans
Ik vond het leuk om daar te werken en de werksituatie en de collega's waren ook goed.
Werk-priv├ębalans
Praca odbywała sie w szybkim tempie na hali produkcyjnej w atmosferze bardzo miłej.
Werk-priv├ębalans
Moja ocena og├│lna jest pozytywna.Praca w zgranym zespole,stabilne zarobki,kadra zarzadzajaca profesjonalna
Pluspunten
dobre i stabilne zarobki, praca na dłuzszy okres czasu
Minpunten
praca w wymiarze zmianowym, brak mozliwosci rozwoju zawodowego
Werk-priv├ębalans
Het was best wel zwaar werk,maar juist dit beviel mij wel omdat ik dat graag doe. Ik ben er weggegaan omdat ik mijn vriendin in Den Bosch woonde en ik ze alleen in het weekend zag. Zij is inmiddels in verwachting van mijn kind.
Pluspunten
Ik woonde met mijn collega's samen.
Minpunten
Het was te ver van mijn huidige vriendin
Bekijk meer reviews over Covebo