Covebo

Reviews voor Covebo in Nijkerk

Werken bij Covebo betekent hard werken, maar ook veel plezier maken. Samen mooie resultaten halen en die ook vieren. Ik werk nu 2 jaar bij Covebo in een jong en gezellig team en krijg de kans om me te blijven ontwikkelen.
Pluspunten
Gezelligheid
Covebo is voor mij, veel vrijheid in je werk, groot verantwoordelijkheidsgevoel voor je eigen functie, gezellige club die zijn medewerkers waardeert. Normaal met grootse feesten en uitjes; nu met o.a. borrelboxen en zomerpakketten. Het management laat echt zien dat het zijn medewerkers ziet staan en waardeert.
Pluspunten
je wordt gewaardeerd
Ne gyertek dolgozni a covebo-hoz... Hazugok Ă©s tolvajok Nu veniti sa lucrati la covebo... Excroci si mincinosi Do not work for covebo... Liars and thieves togheter with the dutch people. Fuck you covebo!!!
Sziasztok! Ez egy szörnyü hely!!! Ne dolgozzatok ott mert odakerültem azon a héten 3 napot dolgoztam SMS t kell irni Meg fogadni Várni a hívást hogy dolgozzhass ha nem hívnak és nincs SMS akkor nincs munka! Napi 50 euro/ nap es reggel 5 től Este 5 ig érsz haza munkaból ha Adnak céges Kocsit neked kell fizetned heti 50 eurot hogy vezethetsz felelőség rajtad plusz épségben haza érj es ha van céges autod akkor heti 270 euro fizu ha nincs Kocsi akkor 320 euro sehogyse éri meg!!! Lakótarsam ment 1 napot dolgozni 30 eurot kapott fizetest 30 Eurobol nem lehet kihuzni 1 hetig enni alig tudsz nem hogy sporolni!!!!! Kuncsorogni kell hogy intézzenek munkat szánalmas!!!! Plusz neked kell tankolnod sajat penzedből de azt visszakapod fizetessel nem a vége tankol legszarabb hely ahol életembe voltam!!!! FUCK COVEBO!!!!
Pluspunten
LehĂşzas
Minpunten
NĂ©ha van szĂĽnet
Vanaf mijn start op het hoofdkantoor/Support Center was alles meteen goed geregeld. Er heerst een open sfeer, iedereen helpt elkaar graag. Er is ook veel tijd voor gezellige momenten, naast dat er hard gewerkt wordt.
Pluspunten
sfeer, uitdagend werk, groeiend bedrijf
Minpunten
praca w firmie storteboom nijkerk mila atmosfera i warunki pracy
Veel jonge mensen in een dynamisch bedrijf. Er is altijd wat nieuws waar men mee bezig is. Collegiaal, no nonsense, dynamisch, plezier in werk,
Pluspunten
Heel veel leuke activiteiten met collega'