Covebo
Review over Covebo van een medewerker

Van de leukste baan zoeken naar de leukste baan vinden

24 december 2019
Elke dag is weer een uitdaging bij Covebo, zo zoeken wij elke dag naar toppers binnen onze specialismen logistiek, productie en techniek. Een leuke uitdaging waar nog zoveel in te halen is. Ik heb geleerd dieper in een mens te kijken om achter het verhaal van de mens te komen. De bedrijfscultuur en management voelt als een familie, dit is ook de reden dat ik mij zo goed thuis voel in het bedrijf. Het moeilijke van deze baan is ook gelijk het leukste van mijn baan. Het zoeken van de juiste persoon, niemand is het zelfde en dat is juist het mooie.
5,0Werk-priv├ębalans
23 augustus 2018
pracownik produkcji (huidige medewerker) - Barneveld
Bardzo dobry kontakt przed wyjazdem z Pani─ů z biura. Wszystko za┼éatwione telefonicznie. Mia┼éem kilka ofert do wyboru. Po dotarciu na miejsce Pani z biura w Polsce te┼╝ si─Ö ze mn─ů kontaktowa┼éa czy wszystko ok. Na miejscu wszystko spoko, praca przy jajkach fajna i ludzie na domku wporz─ůdku. Kilka rzeczy na miejscu by┼éo nie jasnych ale po kontakcie z koordynatorem wszystko wyja┼Ťni┼é i nie by┼éo problem├│w. Od 3 miesi─Öcy pracuj─Ö i polecam!
Pluspunten
Bonusy za prac─Ö, transport za free, kontakt z biurem w PL w razie problem├│w
Minpunten
dojazd do pracy na rowerze
8 oktober 2020
Vestigingsmanager (huidige medewerker) - Gelderland
Covebo is een buitengewoon dynamische en competitieve organisatie. Hard werken, successen vieren, en leren van elkaar staat hier dagelijks centraal. Daarbij in mijn visie een bedrijf dat buitengewoon veel aandacht steekt in niet alleen het externe, maar ook het interne personeel. Dit alles gecombineerd met een faire beloning, en uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, zorgt mijns inziens voor een absolute Top Employer.
Pluspunten
Open organisatie, Secundaire arbeidsvoorwaarden, doorgroei- en ontwikkelmogelijkheden
7 oktober 2020
ZZP timmerman (voormalige medewerker) - Almere
Als timmerman kun jij snel en gemakkelijk een leuke opdracht krijgen via Covebo! Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, zijn altijd bereikbaar! Facturering verliep via Covebo, dit is erg makkelijk als je geen tijd wilt besteden aan uren factureren.
Pluspunten
Projecten, samenwerking, facturering, bereikbaarheid
Minpunten
  1. Van de leukste baan zoeken naar de leukste baan vinden