Covebo
Review over Covebo van een medewerker

Top kwaliteits uitzendbureau

24 maart 2020
Top uitzendbureau voor mij wel, nooit problemen gehad met Covebo.
8 oktober 2020
Vestigingsmanager (huidige medewerker) - Gelderland
Covebo is een buitengewoon dynamische en competitieve organisatie. Hard werken, successen vieren, en leren van elkaar staat hier dagelijks centraal. Daarbij in mijn visie een bedrijf dat buitengewoon veel aandacht steekt in niet alleen het externe, maar ook het interne personeel. Dit alles gecombineerd met een faire beloning, en uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, zorgt mijns inziens voor een absolute Top Employer.
Pluspunten
Open organisatie, Secundaire arbeidsvoorwaarden, doorgroei- en ontwikkelmogelijkheden
7 oktober 2020
ZZP timmerman (voormalige medewerker) - Almere
Als timmerman kun jij snel en gemakkelijk een leuke opdracht krijgen via Covebo! Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, zijn altijd bereikbaar! Facturering verliep via Covebo, dit is erg makkelijk als je geen tijd wilt besteden aan uren factureren.
Pluspunten
Projecten, samenwerking, facturering, bereikbaarheid
Minpunten
28 september 2020
Marketing (huidige medewerker) - Nijkerk
Covebo is voor mij, veel vrijheid in je werk, groot verantwoordelijkheidsgevoel voor je eigen functie, gezellige club die zijn medewerkers waardeert. Normaal met grootse feesten en uitjes; nu met o.a. borrelboxen en zomerpakketten. Het management laat echt zien dat het zijn medewerkers ziet staan en waardeert.
Pluspunten
je wordt gewaardeerd
  1. Top kwaliteits uitzendbureau