Covebo
Review over Covebo van een medewerker

Leuke projecten voor ZZP'ers

7 oktober 2020
Als timmerman kun jij snel en gemakkelijk een leuke opdracht krijgen via Covebo! Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, zijn altijd bereikbaar! Facturering verliep via Covebo, dit is erg makkelijk als je geen tijd wilt besteden aan uren factureren.
Pluspunten
Projecten, samenwerking, facturering, bereikbaarheid
Minpunten
8 oktober 2020
Vestigingsmanager (huidige medewerker) - Gelderland
Covebo is een buitengewoon dynamische en competitieve organisatie. Hard werken, successen vieren, en leren van elkaar staat hier dagelijks centraal. Daarbij in mijn visie een bedrijf dat buitengewoon veel aandacht steekt in niet alleen het externe, maar ook het interne personeel. Dit alles gecombineerd met een faire beloning, en uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, zorgt mijns inziens voor een absolute Top Employer.
Pluspunten
Open organisatie, Secundaire arbeidsvoorwaarden, doorgroei- en ontwikkelmogelijkheden
28 september 2020
Marketing (huidige medewerker) - Nijkerk
Covebo is voor mij, veel vrijheid in je werk, groot verantwoordelijkheidsgevoel voor je eigen functie, gezellige club die zijn medewerkers waardeert. Normaal met grootse feesten en uitjes; nu met o.a. borrelboxen en zomerpakketten. Het management laat echt zien dat het zijn medewerkers ziet staan en waardeert.
Pluspunten
je wordt gewaardeerd
18 september 2020
Marketeer (huidige medewerker) - Nijkerk
Werken bij Covebo betekent hard werken, maar ook veel plezier maken. Samen mooie resultaten halen en die ook vieren. Ik werk nu 2 jaar bij Covebo in een jong en gezellig team en krijg de kans om me te blijven ontwikkelen.
Pluspunten
Gezelligheid
  1. Leuke projecten voor ZZP'ers