Covebo
Review over Covebo van een medewerker

Leuk bedrijf. Gewoon goed geregeld.

22 januari 2020
In mei 2019 kwam ik hier werken. Met beide armen werd ik ontvangen op de vestiging. Van Timmerman naar binnen als Consultant bouw. Nu momenteel Werving Coördinator Bouw. Covebo staat er om bekend om te zorgen dat je met een lach naar het werk gaat en dit is zeker ter spraken. Opleidingen en certificaten kun je behalen via het bedrijf. Goede begeleiding op de werkvloer en vanuit het support. Veel uitdagende dagen waarbij je alles op alles zet om de juiste kandidaat te vinden voor een bedrijf. Super sfeer en heb het enorm naar mijn zin!
9 januari 2019
coordinator / recruter (voormalige medewerker) - meppel
goed bedrijf,recruter op de nederlandse techniek- en bouw markt is op dit moment erg lastig uit te voeren
Pluspunten
samen lunchen verplicht
Minpunten
3 juni 2020
Pintor Oficial (voormalige medewerker) - Breda, Países Bajos
Empresa de recursos humanos con un buen sueldo casa y alojamiento
8 oktober 2020
Vestigingsmanager (huidige medewerker) - Gelderland
Covebo is een buitengewoon dynamische en competitieve organisatie. Hard werken, successen vieren, en leren van elkaar staat hier dagelijks centraal. Daarbij in mijn visie een bedrijf dat buitengewoon veel aandacht steekt in niet alleen het externe, maar ook het interne personeel. Dit alles gecombineerd met een faire beloning, en uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, zorgt mijns inziens voor een absolute Top Employer.
Pluspunten
Open organisatie, Secundaire arbeidsvoorwaarden, doorgroei- en ontwikkelmogelijkheden
  1. Leuk bedrijf. Gewoon goed geregeld.