Cosmo Hairstyling

18: Cosmo Hairstyling reviews van werknemers

Goede start

Een goede start voor beginnende stylisten, ze trainen wel, maar er waren weinig variaties voor zelfexpressie. Iedereen zou op dezelfde manier moeten werken. Dit kan voor sommigen positief zijn en voor anderen negatief.Maar dat is ervaring in een van franchise CosmoMisschien bij andere salons iemand ervaart anders

Goed.

Je kan hier veel leren. Je krijg echt de kans om jezelf te ontwikkelen. Wel een hoge werkdruk maar daar moet je je draai in vinden. Salaris was ruim boven het minumen. En management stond open voor ideeën. Je kreeg ook vaak wekelijks beter gezegd trainingen.

Pluspunten

Zelfontwikkeling

Leergierige werkomgeving

Heel fijn bedrijf om verder te groeien in je vak. Je word goed geholpen en de trainingen zijn uitgebreid en het aanbod is groot.

Gezelligewerk omgeving goed geregeld onderling

Bij dit bedrijf is het zeer leuk en gezellig zoals collega's en manger van het bedrijf en tevens goed geregeld.

Pluspunten

Korte werkdagen

Minpunten

Salaris valt mee

een goed bedrijf om voor te werken en je kan doorgroeien in je functie

Ik heb bij Cosmo Hairstyling altijd met plezier gewerkt en heb mij opgewerkt tot een onderneemster met personeel

Fijne werkomgeving voor een aankomend kapster.

Fijne werkomgeving en goed leerbedrijf en begeleiding.

Pluspunten

Veel leren

Minpunten

Trainen in eigen tijd.

Gezellige werkomgeving met doorgroeimogelijkheden

Gezellige salon met leuke collega's en veel doorgroeimogelijkheden en cursussen

oke

leuke tijd gehad, jammer dat mijn contract na 1 jaar niet verlengd werd.

goed leerbedrijf,

ondankt, dat ik me diploma al had heb ik hier nog zoveel meer geleerd. het is zo super.

Leer gericht super

Als leerling zit je super op je plek bij zo'n groot leerbedrijf! Jammer dat als je er 8 jaar werkt je niet meer gewaardeerd wordt.

Pluspunten

Goeie trainingen en altijd op de hoogte van de laatste mode

Minpunten

Ze zeggen a maar doen vervolgens b

kappersopleiding

eerst stage gelopen bij cosmo, daarna een baan aangeboden gekregen. leuke collega's. elk half uur een nieuwe uitdaging met kapsels, kleuren, enz

Ontzettend veel geleerd en gezellige tijd gehad.

Ik ben hier begonnen als stagiaire en doorgegroeid naar haarstylist. Ook ontzettend veel geleerd en daar de kans voor gekregen. Ook in een ontzettend gezellig jong team gewerkt met capabele salonmanager. Zij bewaakte heel goed de planning, de kwaliteit van het werk en gaf ook trainingen. Het werk hier was heel gestructureerd en binnen de kaders, het maakte niet uit door wie de klant geholpen werd, het werd hetzelfde geknipt als door een andere collega. Ik voelde me hierbij enigzins beperkt in mijn creativiteit en wilde mijn vleugels uitslaan en het nest verlaten.

Pluspunten

trainingsmogelijkheden, doorgroeikansen

Minpunten

werken binnen de kaders, beperking eigen creativiteit.

Cosmo Hairstyling

Ik heb een toptijd gehad in deze salon. Ik heb veel kunnen leren en me eigen van de beste kant kunnen laten zien. Heerlijk gewerkt met al mijn collega's. Geleerd dat een goede band met je collega's erg belangrijk is. Je bent tenslotte een team! Ik kan op deze plek niet verder doorgroeien, en ben opzoek naar een nieuwe uitdaging bij een top salon. Opzoek naar een nieuwe plek waar ik nog meer kan leren.

vorige werk

een typische dag op het werk: eerste de samen gesprek hoe alles moet gaan op de dag en waar we op moeten letten, en een goede houding hebben en positief zijn. wat je geleerd hebt: het samen werken en tempo er in blijven en de wensen na de klant waar maken zo ver we kunnen dan. directie?? jouw collega's: waren vriendelijk en ook soms mee helpend. het moeilijkste van de baan: om heel veel te gaan praten en veel te verkopen dat vond ik wel moeilijk ben al niet zo prater ben. het leukste van de baan: was dat ik veel dingen leerde en klanten met leuke en gave kapsels de salon weg zien lopen en blije gezichten en het ook mag doen.

Mooie werkomgeving, leuke collega's

Mooie werkomgeving, met leuke collega's. Het leukste aan de baan was het contact met mensen.

Pluspunten

Veel leuke acties

goed leerbedrijf.

Ik deed bij cosmohair styling in Doetinchem de bbl opleiding. Ik ging 1 dag in de week naar school en 4 dagen werken bij Cosmo hairstyling. Werkzaamheden waren koffie en thee aan klanten geven haren verven van klanten fohnen haren wassen oefenen op oefen hoofden nieuwe technieken en trainingsavonden volgen.Ik heb hier nog niet eens een jaar gewerkt maar heb wel veel geleerd hier zoals nieuwe kniptechnieken. Directie van Cosmo hairstyling is streng maar je leert veel. Onderling met collega,s vond ik het minder leuk. Moeilijkste van de baan waren de verschillende eigen technieken die Cosmo hanteerde je moest veel leren en veel doen dat was soms moeilijk. het leukste van de baan was toch wel dat ik er veel geleerd heb en sommige collega's.

Pluspunten

ik had veel moegelijkheden bij de cosmo hairstyling.

Minpunten

de sfeer onder de collega, s was minder leuk. En heel streng beleid.

Het is een goed leerbedrijf.

Ik heb veel geleerd, omdat je naast je opleiding een interne opleiding krijgt in het vak. Je werkt met veel meiden om je heen als collega's, en met de 1 kan je wel door 1 deur en met de andere niet. Het leukste wat ik aan het kappersvak vind is dat je met mensen werkt, en dat je iemand er heel anders kan laten uitzien.

Pluspunten

Vaak werkuitjes.

Minpunten

Alles uit de klant moeten halen.

goede werksfeer

Cosmo is een goed bedrijf waar de doorgroei mogelijkheden eindeloos zijn.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Cosmo Hairstyling. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Cosmo Hairstyling met

Meer informatie over Cosmo Hairstyling in populaire locaties