Cordaan
Uitgelichte review
Cordaan heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Een vooruitstrevende organisatie met hart voor de client en dus een organisatie waarvoor het prettig werken is. Ik heb er met mijn team een nieuwe afdeling opgezet waar wij de vrije hand kregen een goed behandelklimaat te scheppen voor een stabilisatieafdeling voor jongvolwassenen met LVB+ problematiek. (psychiatrie/ Top 600/ dak- en thuislozen) De stabilisatieafdeling biedt kortdurende, intensieve trajecten aan de cliënten. Dit betekent dat je snel een band moet kunnen leggen met de client, je snel moet kunnen schakelen, goed en snel een behandelplan moet kunnen opzetten en daarin ook de samenwerking moet kunnen vinden met andere disciplines en organisaties. Tegelijkertijd hebben ik en mijn team hard gewerkt aan een inhoudelijk sterke en veilige afdeling voor cliënt en medewerker. Hoewel 'rust' en belangrijke factor is op de afdeling, is het werk altijd levendig: de intensieve behandeling vraagt veel nabijheid voor iedere client, veel samenwerking en heel secure communicatie met collega's. Naast iedere individuele client, is het ontwikkelen van de afdeling mijn uitdaging geweest. De afdeling staat nu, ik ben toe aan een nieuwe inhoudelijke uitdaging.
Voor mij een fijne werkgever waar ik vanaf 1993 werk met plezier
Pluspunten
!
Minpunten
!
Sollicitatie proces ging soepel en snel. Je kunt goed onderhandelen. Waarderen je inzet, na 2 maanden promotie gekregen en je hebt volop ontwikkeling mogelijkheden voor personeel.
Pluspunten
Ontwikkeling mogelijkheden, doorgroeien en gewaardeerd worden.
Minpunten
Sommige locaties zijn wat verouderd
Heb heel wat jaartjes voor cordaan mogen werken in de thuiszorg. Ik heb heel veel meegemaakt op mijn werk. Mensen kunnen zo verschillend zijn, van hele scheld partijen tot aan hele dankbare lieve mensen. Je komt van alles tegen. Je moet er ook tegen kunnen. Maar het is vooral ontzettend dankbaar werk. Helaas vanuit kantoor gaan er veel dingen fout.
Pluspunten
Dankbaar werk
Minpunten
Planning klopt vaak niet.
Ik werkte als receptionist en kok. en als je diploma en ervaring heb kan je door grooein, ze hebben cursussen en scolering, bidden ze altijd groeien omstandigheid.
Pluspunten
goed met ouderen te werken
Minpunten
bij faciliteir hebben ze niet zo goede managers, verandert iedere jaar
clienten en medewerkers zijn in de praktijk niet belangrijk. bedrijfsplannen gaan voor de mensen en de daarmee binnenkomende verdiensten,
Niet aan te raden: Slechte vergoeding voor reiskosten. Roddel cultuur wordt door leidinggevende niet aangepakt.
ik was daar als zzp wan hoofd ,dus kom dan via een andere deur binnen
Ik werk 2,5 dag per week bij Cordaan. Het werk vind ik leuk/bevredigend maar het salaris is te laag. Soms best zwaar ; fysiek werk en soms deprimerende omstandigheden van klant.
mooi team, die betrokken te werk gaan. Enkel minder goed management. Zij mogen nog een groei maken. Cordaan loopt helaas achter de feiten aan en is onvolwassen in het naleven van de wet en regelgeving. Zich meer betrokken opstellen in haar team zou veel rust teweeg brengen in de sfeer.
helemaal top leuke collega s goed management en perfecte doorgroeimogelijkheden.
De baan gaf veel vrijheid in ontplooien en ontwikkeling. Het werken met verschillende vrijwilligers en mensen aan boord maakte dat iedere dag anders en mooi was
waar zijn de pauzes gebleven cordaan? ik heb nu twee functies voor cordaan vervult. iedereen binnen cordaan lijkt blij en tevreden met de directe collegaas van hem of haar. ik vond de mensen met wie ik samenwerkte ook allemaal prettig. maar iedereen is ontevreden over de rest van de organisatie. cordaan gaat slecht met zijn medewerkers om.
Veel ontwikkelmogelijkheden, veel gelijkwaardigheid.
Pluspunten
Oog voor ontwikkelmogelijkheden
Minpunten
Log bedrijf
Leuke ervaringen je leert er veel van het moet ook voor je weggelegd zijn wil zeker verder de zorg in vind dat het bij me past en ik me hier in wil verdiepen voor in de toekomst.
Geen fijne werkervaring opgedaan binnen deze organisatie. Je word ingedeeld als gediplomeerde tijdens vakantie periodes en heel vaak te kort aan personeel, waardoor je, meer moet doen en niet bevoegd voor bent.
Cordaan is een fijne werkgever, waar mogelijkheden zijn om te groeien
.hoezo in het diepe? Er is weinig tot geen steun van je manager. Vroeger was het zo dat jouw manager/leidinggevende achter de medewerker stond...dat is al lang niet meer het geval...vrije dag overleg maar met je collegae ...werk overnemen van collegae terwijl je al vol zit...kortom zoek het maar uit
Pluspunten
Kerst/nieuwjaarsbonus veel vakantiedagen
Minpunten
Zeer slecht betaald
Veel geleerd. De doelgroep was onbekend, de begeleiders hebben super geholpen. Je voelt je meteen op je gemak.
Helemaal top!! Goed management Komen beloftes na
Pluspunten
Leuke uitjes. Medenkend management. Fruit en lunch op locatie
Minpunten
Heb hier kort stage gelopen en heb hier een nare ervaring bij gehad
Pluspunten
Minpunten
Vooroordelen